С 17 Самчинська, Я. Б. (кандидат економічних наук; Харківський державний університет; Україна). Управління інформаційними технологіями - критичний бізнес-процес компанії / Я. Б. Самчинська> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 296-300 : табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): управління підприємствами -- управление предприятиями -- бізнес-процеси -- бизнес-процессы -- информационные технологии в экономике -- інформаційні технології в економіці -- інформаційні технології в страхуванні -- страховые компании -- страхові компанії -- страховые услуги -- страхові послуги -- инновации в страховании -- інновації в страхуванні -- програмне забезпечення страхування -- программное обеспечение страхования -- інтернет-страхування -- интернет-страхование Анотація: Розглянуто особливості управління інформаційними технологіями як одного з критичних бізнес-процесів компаній, що має значний вплив на ефективність їх функціонування й досягнення успіху (на прикладі страхових компаній). Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Заколодяжний, В. О. (аспірант). Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні [Текст] / В. О. Заколодяжний> // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 9. - С. 71-74. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Страхування Экономика Страхование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): інновації в страхуванні -- інноваційні продукти страхування -- страховий маркетинг -- маркетинг в страхуванні -- маркетингові інновації -- нетрадиційний маркетинг -- інтернет-маркетинг -- брендування сайтів -- вірусний маркетинг -- банерна реклама -- спливаюча банерна реклама -- спонсорські пакети -- відеоконтент у мережі wi-fi -- инновации в страховании -- инновационные продукты страхования -- страховой маркетинг -- маркетинг в страховании -- маркетинговые инновации -- нетрадиционный маркетинг -- интернет-маркетинг -- брендирование сайтов -- вирусный маркетинг -- банерная реклама -- всплывающая баннерная реклама -- спонсорские пакеты -- видеоконтент в сети wi-fi Анотація: Розглянуто необхідність використання інноваційного маркетингу для адаптації страхових компанії щодо змін кон'юнктури ринку, а також покращення рівня обслуговування клієнтів та надання страхових послуг. Представлено структуру інноваційного маркетингу, а також визначено методи функціонування стратегій розвитку та взаємодії цілей компанії, що надають конкуренту перевагу на ринку страхових послуг. |