Юрчак, О. (директор). Інбаунд маркетинг - новий напрямок чи еволюція "старого" маркетингу? / О. Юрчак> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 55-58 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): інтернет маркетинг -- интернет маркетинг -- інбаунд маркетинг -- инбаунд маркетинг -- споживачі -- потребители Анотація: Розглядається інбаунд маркетинг - новий напрямок маркетингу. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Язвінська, Надія (кандидат економічних наук). Управління відносинами зі споживачами / Н. Язвінська, І. Єлісова> // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 42-47 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): споживачі -- потребители -- соціальні мережі -- социальные сети -- інтернет -- интернет -- інбаунд маркетинг -- инбаунд маркетинг -- аутбаунд маркетинг -- веб-ресурси -- веб-ресурсы -- цільова аудиторія -- целевая аудитория Анотація: Розглянуто сучасний підхід в побудові стосунків зі спаживочами та просуванні компанії в мережі Інтернет - інбаунд маркетинг. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\7.pdf Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Єлісова, Ірина Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |