Панасенко, Елліна (кандидат педагогічних наук; докторант кафедри педагогіки Луганського національного університету імені Тараса Шевченка). Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.) / Е. Панасенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 28-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки, 1945-1991 рр. Образование. Педагогика История педагогики, 1945-1991 гг. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): педагогічні експерименти -- педагогические эксперименты -- моделі експеріментів -- модели экспериментов -- фази експерименту -- фазы эксперимента -- методи наукових досліджень -- методы научных исследований -- структура експерименту -- структура эксперимента -- зміст педагогічного експерименту -- содержание педагогического эксперимента Анотація: На основі теоретичного аналізу експериментального методу у вітчизняній педагогічній науці та практиці (1945-1991 рр.) створено структурно-логічну модель експерименту. Виокремлено основні фази підготовки та проведення педагогічного експерименту, розкрито їх зміст. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |