Савостіна, Інна (учитель біології; старший учитель Роздольненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Старобешівського району). Впровадження ідей здоров'ятворчої філософії В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес сучасної сільської школи / І. Савостіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 71-73. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): сільська школа -- сельская школа -- сільський соціум -- сельский социум -- школи сприяння здоров'ю -- школы содействия здоровью -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- гуманістична педагогіка -- гуманистическая педагогика Анотація: Розглядаються засоби впровадження ідей здоров'ятворчої філософії в практику роботи сільської школи. Окреслено орієнтири розвитку сучасної освіти, спрямованої на формування здорової особистості методами гуманістичної педагогіки. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\ |
Шрамко, Ольга (учитель початкових класів Вугледарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2). Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров'язбережувальних технологій у сучасній початковій школі / О. Шрамко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 67-70. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- начальная школа -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- досвід шкіл -- опыт школ Анотація: Висвітлено досвід роботи вчителів Вугледарської ЗОШ №2 щодо збереження і зміцнення здоров'я учнів початкової школи, формування в них позитивної мотивації до здорового способу життя. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Вугледарська ЗОШ №2 \о ней\ |
Мазченко, Алла (директор Комарської ЗОШ І-ІІІ ступенів Великоновосілківського району). Використання спадщини В. О. Сухомлинського на шляху впровадження здоров'язбережувальних технологій / А. Мазченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 58-60. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- впровадження здоров'язбережувальних технологій -- внедрение здоровьесберегающих технологий -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- гармонічний розвиток особистості -- гармоническое развитие личности -- духовний аспект здоров'я -- духовный аспект здоровья -- здоров'я дітей -- здоровье детей -- профілактика захворювань -- профилактика заболеваний -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс Анотація: Аналізуються ідеї В.О. Сухомлинського щодо збереження здоров'я дітей, профілактики захворювань у період навчання в школі. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\ |
Омельченко, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; в.о. ректора Донбаського державного педагогічного університету). Здоров'язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку / С. Омельченко, Л. Каліберда> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): здоров'я дітей -- здоров'язбережувальна педагогіка -- молодші школярі -- педагогіка здоров'я -- здоров'язбережувальні технології -- культура здоров'я -- виховання культури здоров'я -- навчально-виховний процес -- здоровий спосіб життя -- формування здорового способу життя -- досвід шкіл -- педагогічна спадщина -- видатні педагоги -- здоровье детей -- здоровьесберегательная педагогика -- младшие школьники -- педагогика здоровья -- здоровьесберегательные технологии -- культура здоровья -- воспитание культуры здоровья -- учебно-воспитательный процесс -- здоровый образ жизни -- формирование здорового способа жизни -- опыт школ -- педагогическое наследие -- выдающиеся педагоги Анотація: Окреслено оновні тенденції розвитку здоров'язбережувальної педагогіки. Запропоновано досвід реалізації у Райгородоцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів проектів, спрямованих на зміцнення здоров'я учнів. Зокрема розглянуто проект "Туристичний похід як здоров'язберігальна основа фізичного виховання учнів", розроблений учителем фізкультури, викладено його мету, завдання та зміст. Дод.точки доступу: Каліберда, Любов (директор Райгородоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів Слов'янського району); Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Туристичний похід як здоров'язберігальна основа фізичного виховання учнів, проект \о произв.\; Райгородоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів \о нем\ |
Коцур, Надія (доктор історичних наук; професор кафедри медико-біологічних дисциплін). Формування здоров'язбережувального простору в загальноосвітніх навчальних закладах / Н. Коцур> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 60-65. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): освітньо-виховний процес -- образовательно-воспитательній процесс -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- типи здоров'язбережувальних технологій -- типі здоровьесберегающих технологий -- елементи здоров'язбережувального супровіду -- элементы здоровьесберегающего сопровождения -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- шкільний стрес -- школьный стресс -- стресові ситуації -- стрессовые ситуации -- профілактика шкільного стресу -- профилактика школьного стресса Анотація: Досліджується питання формування здоров'язбережувального середовища в загальноосвітніх навчальних закладах. Аналізуються різні підходи до розуміння терміна "здоров'язбережувальна технологія". Розглянуто форми здоров'язбереження школярів в освітньому просторі та наведено результати оцінювання майбутніми педагогами рівня індивідуального здоров'я. |
Зражевський , С. (фахівець редакційно-видавничого відділу ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди"). Проблеми і перспективи безпеки життєдіяльності й охорони здоров'я дітей та молоді / С. Зражевський > // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 10. - С. 33-35 : фотогр. - (Методичні матеріали)
Безопасность жизнедеятельности Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- тематика виступів -- тематика выступлений -- безпека життєдіяльності -- безопасность жизнедеятельности -- валеологія -- валеология -- тюремне ув'язнення -- тюремное заключение -- позбавлення волі -- лишение свободы -- формування смаку до життя -- формирование вкуса к жизни -- духовне здоров'я нації -- духовное здоровье нации -- охорона здоров'я -- охрана здоровья -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- передовий досвід з охорони здоров'я -- передовой опыт по охране здоровья -- шкільні музеї -- школьные музеи -- учасники конференцій -- участники конференций Анотація: Розкрито тематику ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Безпека життєдіяльності і охорона здоров'я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи", що відбулася 12-13 вересня на базі Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Безпека життєдіяльності і охорона здоров'я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи, міжнародна науково-практична конференція \о ней\; Переяслав-Хмельницька загальноосвітня школа № 2 \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Матвієнко, Олена (доктор педагогічних наук; професор; заступник директора з наукової роботи; Інститут педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова). Організаційно-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоро'я у дітей молодшого шкільного віку / О. Матвієнко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 45-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): фізичне здоров'я -- физическое здоровье -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- індивідуалізований навчально-виховний процес -- индивидуализированный учебно-воспитательный процесс -- ціннісне ставлення до здоров'я -- ценностное отношение к здоровью -- фізичне виховання -- физическое воспитание -- діти молодшого шкільного віку -- дети младшего школьного возраста -- учні початкових класів -- учащиеся начальных классов -- формування фізичного здоров'я учнів -- формирование физического здоровья учащихся -- організаційно-педагогічні умови формування -- организационно-педагогические условия формирования -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии Анотація: Аналізуються сучасні проблеми формування у дітей молодшого шкільного віку ціннісного ставлення до здоров'я. Визначаються організаційно-педагогічні умови формування їхнього фізичного здоров'я. |
Коцур, Н. (доктор історичних наук; професор). Безпека життєдіяльності і охорона здоров'я дітей і молоді XXI століття: сучасний стан, проблеми, перспективи / Н. Коцур> // Наука і суспільство. - 2013. - № 9/10. - 2 обкл., 2-5 : фотогр. кольор. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-7037
Общественное здоровье и гигиена Соціальне забезпечення Социальное обеспечение Україна Украина Кл.слова (ненормовані): соціальні ініціативи -- социальные инициативы -- умови розвитку самореалізації -- условия развития самореализации -- пропагування здорового способу життя -- пропаганда здорового образа жизни -- міжнародні науково-практичні конференції -- международные научно-практические конференции -- охорона здоров'я дітей -- охрана здоровья детей -- концепції -- концепции -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- духовне здоров'я -- духовное здоровье Анотація: Про Міжнародну науково-практичну конференцію "Безпека життєдіяльності і охорона здоров'я дітей і молоді XXI століття: сучасний стан, проблеми, перспективи", яка проходила 12-13 вересня 2013 року на базі Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Конференція проходила за сприянням Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України, Європейської асоціації наук з безпеки (Польща) та ін. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Безпека життєдіяльності і охорона здоров'я дітей і молоді XXI століття: сучасний стан, проблеми, перспективи, міжнародна науково-практична конференція \о ней\ |
Бережна, Таміла (завідувач сектору науково-дослідної та експериментальної роботи відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України). Педагогічні технології здоров'язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 57-61. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): здоров'язбережувальні технології -- загальноосвітні навчальні заклади -- молодші підлітки -- здоровьесберегающие технологии -- общеобразовательные учебные заведения -- младшие подростки -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- медико-гігієнічні технології -- медико-гигиенические технологии -- екологічні здоров'язбережувальні технології -- экологические здоровьесберегающие технологии -- здоров'язбережувальні педагогічні технології -- здоровьесберегающие педагогические технологии -- організаційно-педагогічні технології -- организационно-педагогические технологии -- психолого-педагогічні технології -- психолого-педагогические технологии -- навчально-виховні технології -- учебно-воспитательные технологии Анотація: Аналізуються різні підходи до визначення поняття "здоров'язбережувальні технології". Розглядаються форми здоров'язбереження молодших підлітків та комплекс заходів у загальноосвітньому навчальному закладі, що необхідні для створення комфортних умов для самореалізації й розвитку учасників навчально-виховного процесу. |
Донченко, Вікторія (викладач кафедри фізичного виховання та здоров'я, фізичної реабілітації. спортивної медицини; здобувач кафедри педагогічної майстерності та менеджменту Полтавського національного педагогічного університету ім. В. Г. Короленка). Особливості формування готовності студентів вищих медичних навчальних закладів до використання здоров'язбережувальних технологій / В. Донченко. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 70-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- професійна діяльність -- профессиональная деятельность -- вища освіта -- высшее образование -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- вищі медичні навчальні заклади -- высшие медицинские учебные заведения -- готовність студентів до використання здоров'язбережувальних технологій -- готовность студентов к использовани. здоровьесберегающих технологий -- мотивація готовності -- мотивация готовности -- студенти медичних ВНЗ -- студенты медицинских ВУЗ -- компоненти готовності студентів -- компоненты готовности студентов Анотація: Проаналізовано питання готовності студентів вищих медичних навчальних закладів до використання здоров'язбережувальних технологій. Визначено структурні компоненти формування готовності студентів медичних ВНЗ до використання здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності. |
Чохелі, Ірина (керівник кафедри слов'янської філології; вчитель української мови та літератури; вчитель-методист). Метод проектів як дієвий здоров'язбережувальний засіб формування активної творчої особистості на основі сценічного самовираження / І. Чохелі> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 59-63 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- заняття з української мови та літератури -- занятия с украинского языка и литературы -- сценічне самовираження -- сценическое самовыражение -- епічні твори -- эпические произведения -- драматизація епічних творів -- драматизация эпических произведений -- епізоди творів -- эпизоды произведений -- відтворення неіснуючих епізодів -- отображение несуществующих эпизодов -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- види творчих проектів -- виды творческих проектов -- класифікація проектів -- классификация проектов -- комп'ютерні презентації проектів -- компьютерные презентации проектов -- ситуації успіху -- ситуации успеха -- самооцінювання -- самооценивание -- учебные предметы -- украинский язык и литература -- навчальні предмети -- українська мова і література Анотація: Обгрунтовується, що проектна діяльність спонукає учнів до відкриття в собі нових талантів, сприяє вихованню відповідальності та реалізації творчих можливостей. Пропонуються технології впровадження творчих проектів на сценічне самовираження: "Публічна самотність", "Перевтілення", які є передумовою створення групових проектів: "Продовження художнього твору", "Драматизація епічного твору". Наводяться приклади видів проектів до теми з української літератури - О. Олесь "Микита Кожум'яка", та до заняття з української мови "Багатство і краса української мови". Дод.точки доступу: Олесь, Олександр (письменник ; 1878-1944) \о нем\; Микита Кожум'яка \о произв.\Публічна самотність, проект \о произв.\; Перевтілення, проект \о произв.\; Продовження художнього твору, проект \о произв.\; Драматизація епічного твору, проект \о произв.\; Багатство і краса української мови, проект \о произв.\ |
Сафронова, Лариса (начальник управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради). Мережа Шкіл сприяння здоров'ю м. Дніпропетровська: зміст діяльності і стратегічні напрями розвитку / Л. Сафронова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 19-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Україна Украина Дніпропетровськ Днепропетровск Кл.слова (ненормовані): загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- школи сприяння здоров'ю -- школы содействия здоровью -- освітнє середовище -- образовательная среда -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- особливості руху шкіл сприянню здоров'я -- особенности движения школ содействию здоровья -- комфортне життя -- комфортная жизнь -- стратегії шкіл сприяння здоров'ю -- стратегии школ содействия здоровью -- опыт городов -- досвід міст Анотація: Йдеться про особливості руху Шкіл сприяння здоров'ю та його стратегічні напрями розвитку у місті Дніпропетровську. Школа сприяння здоров'я репрезентується як школа комфортного життя, орієнтована на позитивний розвиток і впровадження сучасних здоров'язбережувальних технологій. Дод.точки доступу: Навчально-виховне об'єднання № 136 \о ней\ |
Мельник, Світлана (директор; заслужений працівник освіти України). Інноваційний поступ гімназії: від Школи сприяння здоров'ю - до лідера сучасної освіти / С. Мельник, О. Тихевич> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 12-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Україна Украина Одеса Одесса Одеська область Одесская область Кл.слова (ненормовані): здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- ідеї здоров'язбереження -- идеи здоровьесохранения -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесохраняющие технологии -- школи сприяння здоров'ю -- школы содействия здоровью -- моделі шкіл сприяння здоров'ю -- модели школ содействия здоровью -- оздоровча освіта -- оздоровительное образование -- освітні проекти -- образовательные проекты -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- експериментальні дослідження -- экспериментальные исследования -- досвід гімназій -- опыт гимназий Анотація: Розглядаються акиуальні проблеми організації діяльності інноваційного навчального закладу - Школи сприяння здоров'ю. Висвітлено теоретичні, методичні аспекти, досвід реалізації моделі Школи сприяння здоров'ю в умовах навчально-виховного комплексу, формування позтивної мотивації до здорового способу життя як невід'ємного елемента загальної культури особистості. Дод.точки доступу: Тихевич, Олена (вчитель біології; вчитель-методист); Школа сприяння здоров'ю \о ней\Одеський навчально-виховний комплекс "Гімназія № 7 - спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови" \о нем\ |
Сордія, Олена (учитель української мови і літератури; вчитель-методист). Використання елементів арт-педагогіки на уроках української мови і літератури / О. Сордія, С. Пастух> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 57-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- розробка уроків -- разработка уроков -- українська мова і література -- украинский язык и литература -- арт-педагогіка -- арт-педагогика -- арт-терапія -- арт-терапия -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесохраняющие технологии -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение Анотація: Розглядається сутність поняття "арт-педагогіка". Аналізуються ії мета, завдання, принципи як технології особистісно орієнтованого навчання і виховання. Обстоюється доцільність реалізації прийомів арт-педагогіки на уроках української мови і літератури. На основі власного практичного досвіду репрезентуються спосіб облаштування освітнього простору, фрагменти уроків, під час яких використовуються можливості інших видів мистецтв: танцювального, театрального, декламування поезії. Дод.точки доступу: Пастух, Світлана (учитель української мови і літератури; вчитель-методист) |
Єжова, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри фізичної реабілітації та спортивної медицини). До питання трактування понять педагогіки здоров'я / О. Єжова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальна педагогіка Образование. Педагогика Общая педагогика Кл.слова (ненормовані): здоровий спосіб життя -- здоровый способ жизни -- здоровий стиль життя -- здоровый стиль жизни -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- здоров'язбережувальна компетентність -- здоровьесберегающая компетентность -- педагогіка здоров'я -- педагогика здоровья -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- трактування понять -- трактование понятий Анотація: Розглянуто питання трактування основних понять педагогіки здоров'я. Наголошено на тому, що метою і результатом професійної педагочної діяльності мають бути збереження, зміцнення, формування і відновлення здоров'я учасників навчально-виховного процесу. Обгрунтовано доцільність поняття "здоровий стиль життя". Оновлено трактування загальновживаних понять "здоров'язбережувальні технології" та "здоров'язбережувальна компетентність". |
Господарик, Ганна (завідувач). Фізкультурно-оздоровча робота: втілюємо комплексний підхід : тренінг для вихователів / Г. Господарик, Р. Сікаленко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 24-26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): тренінги -- вправи -- міні-лекції -- творчі ігри -- робота з колективом -- здоров'язбереження -- здоров'язбережувальні технології -- управління та методична служба -- тренинги для воспитателей -- упражнения -- мини-лекции -- творческие игры -- работа с коллективом -- сохранение здоровья -- здоровьесберегающие технологии -- управление и методическая служба -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения Анотація: Запропоновано тренінг для вихователів дитячих садків. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_1\10.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Сікаленко, Руслана (практичний психолог) |
Бережна, Таміла (кандидат педагоігчних наук; вчений секретар). Формування здоров'язбережувального освітнього середовища: обгрунтування стратегії / Т. Бережна, Н. Карленко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 96-99. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): здоров'язбережувальне освітнє середовище -- здоровьясберегающая образовательная среда -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьясберегающие технологии -- структурні компоненти -- структурные компоненты -- моделі здоров'язбережувального середовища -- модели здоровьясберегающей среды -- компоненти моделі -- компоненты модели -- алгоритм формування здоров'язбережувального середовища -- алгоритм формирования здоровьясберегающей среды Анотація: Розглянуто зміст поняття «здоров'язбережувальне освітнє середовище». Охарактеризовано структурні компоненти здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Запропоновано алгоритм моделювання створення здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Дод.точки доступу: Карленко, Наталія (кандидат філософських наук; директор) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
С 92 Дяченко-Богун, М. М. Критерії готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти / М. М. Дяченко-Богун> // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2017. - Вип. 1 (76): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 22-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Образование Особисте здоров'я Личное здоровье Охорона здоров'я Здравоохранение Кл.слова (ненормовані): здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- мотиваційно-ціннісний компонент готовності -- мотивационно-ценностный компонент готовности -- когнітивно-інформаційний компонент готовності -- когнитивно-информационный компонент готовности -- особистісно-сугестивний компонент готовності -- личностно-суггестивная компонент готовности -- процесуально-діяльний компонент готовності -- процессуально-деятельный компонент готовности Дод.точки доступу: Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |