Лилик, Ірина (генеральний директор). Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 4-22 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг, 2016 р. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): ринки маркетингових досліджень -- рынки маркетинговых исследований -- маркетингові дослідження -- марктинговые исследования -- експертні оцінки -- экспертные оценки -- тенденції ринків -- тенденции рынков -- дослідницькі компанії -- исследовательские компании -- аналіз ринків -- анализ рынков -- експертні думки -- экспертные мнения -- клиенты маркетинговых исследований -- клієнти маркетингових досліджень -- заказы на маркетинговые исследования -- замовлення на маркетингові дослідження -- отраслевое разделение заказов -- галузевий розподіл замовлень -- методы исследований -- методи досліджень -- типы исследований -- типи досліджень Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. Дод.точки доступу: Українська Асоціація Маркетингу \о ней\ |