Bohdan, Zh. (кандидат психологічних наук; доцент; Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”).
    Subjective assessment of satisfaction with professional activity of teachers of higher technical educational establishment / Zh. Bohdan // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - P78-84. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.40
Рубрики: Психология личности
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- професійна діяльність -- задоволеність діяльністю -- професійне вигарання -- викладачі технічних спеціальностей -- высшие учебные заведения -- профессиональная деятельность -- удовлетворенность деятельностью -- профессиональное выгорание -- преподаватели технических специальностей -- зниження задоволеності професійною діяльністю -- снижение удовлетворения профессиональной деятельностью
Анотація: Присвячено проблемі професійного вигорання викладачів технічних спеціальностей вищого навчального закладу. Отримані результати емпіричного дослідження можуть інтерпретуватися як зниження задоволеності професійною діяльністю за трьома незалежними характеристиками матеріальної задоволеності, інтелектуальної задоволеності і задоволеності фізичним самопочуттям. Було виведено загальний показник задоволеності професійною діяльністю викладачів технічних спеціальностей вищого навчального закладу, який розташований в негативній зоні.