Панченко, В. М. (аспірантка кафедри психологічного розвитку Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Аналіз феномену життєвої перспективи особистості в період навчання у ВНЗ / В. М. Панченко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 51-55. - (Психологія у ВНЗ). - Бібліогр. наприкінці ст., 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психология личности

Кл.слова (ненормовані):
життєві перспективи -- жизненные перспективы -- життєві цілі -- жизненные цели -- плани -- планы -- програми -- программы -- ціннісні орієнтації особистості -- ценностные ориентации личности -- самовизначення студентів -- самоопределение студентов -- студенти -- студенты -- освітня соціалізація -- образовательная социализация
Анотація: Теоретичне дослідження поняття життєвої перспективи та її особливостей, що діють у ході освітньої соціалізації.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017




    Левенець, А. Є. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри практичної психологї НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Тренінг розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці / А. Є. Левенець // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 37-45 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

   Психологія юнацького віку

   Психология юношеского возраста

Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік -- юношеский возраст -- життєвий сценарій -- жизненный сценарий -- життєві перспективи -- жизненные перспективы -- аналіз життєвих перспектив -- анализ жизненных перспектив -- прогнозування життєвого шляху -- прогнозирование жизненного пути -- самоаналіз -- самоанализ -- казкотерапія -- сказкотерапия
Анотація: Пропонуються тренінгові вправи, спрямовані на розвиток вмінь адекватно планувати власне майбутнє, усвідомлювати ціннісні пріоритети, особистісні ресурси.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017