Кузьміна, О. В. Моральний світ та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): виховання підлітків -- виховання старшокласників -- воспитание подростков -- воспитание старшеклассников -- выпускники интернатов -- емоційний розвиток -- жизненная компетентность -- життєва компетентність -- интернатное образование -- личность подростка -- моральне виховання -- моральное воспитание -- особистість підлітка -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підготовка до самостійного життя -- підлітки -- подготовка к самостоятельной жизни -- психическое здоровье детей и подростков -- психология подростка -- психосексуальное развитие детей -- социальное развитие -- соціальний розвиток -- старшеклассники -- старшокласники -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- школа-интернат -- школа-інтернат -- эмоциональное развитие Анотація: На основі узагальнення наукових даних та результатів соціологічного опитування розглянуто емоційний, фізичний і соціальний стан, ціннісні орієнтації та моральний світ учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, деталізовано особливості форм ування їхньої життєвої компетентності. Зроблено висновки: життєва компетентність вихованця інтернатного закладу як сукупність складових його життєдіяльності зумовлює низку типових негативних стереотипів соціальної поведінки в самостійному дорослому жи тті і часто призводить до негативних соціальних наслідків. Переважна більшість випускників інтернатів перебуває в становищі соціальної депривації. Завдання формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів потребує організації соціаль но-виховної роботи, спрямованої на набуття соціального досвіду для підготовки до самостійного життя. |
Лаптева, Г. В. (педагог высшей квалификационной категории). "Игры для развития эмоций и творческих способностей". Театральные занятия для детей 5-9 лет / Г. В. Лаптева> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 30-41. - (В картотеку практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст., 14 названий. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Творча психологія Кл.слова (ненормовані): эмоциональное развитие -- емоційний розвиток -- артикуляционная гимнастика -- артикуляційна гімнастика -- мимика -- міміка -- речевое дыхание -- мовне дихання -- сила голоса -- сила голосу -- чувство ритма -- чуття ритму -- импровизации -- імпровізації -- воображение -- уява -- культура общения -- культура спілкування Анотація: Представлен блок упражнений на учебный год, направленный на эмоциональное развитие и развитие творческих способностей. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 |
Бех, Іван (доктор псхологічних наук; академік; дійсний член НАПН України; директор). Зростити моральну особистість - головна турбота / І. Бех> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 4. - С. 6-8. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Психологія особистості Психология личности Кл.слова (ненормовані): психологія дитини -- моральне виховання -- трудове виховання -- емоції -- емоційний розвиток -- самоствердження -- самореалізація -- психология ребенка -- моральное воспитание -- трудовое воспитание -- эмоции -- эмоциональное развитие -- самоутверждение -- самореализация Анотація: Розмова про чинники, що впливають на розвиток дитини, закономірності, які маємо враховувати. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_4\3.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ |
Яценко, Світлана (завідувач). Маленькі кулінари в дитсадку і вдома / С. Яценко, А. Якубович, О. Потапова> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 6. - С. 18-21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): трудове виховання -- старші дошкільнята -- життєва компетентність -- робота з батьками -- заняття з кулінарії -- фізичний розвиток -- розвиток мовлення -- розвиток математичних здібностей -- соціальні навички -- емоційний розвиток -- конкурси -- змагання -- трудовое воспитание -- старшие дошколдьники -- жизненная компетентность -- работа с родителями -- занятия по кулинарии -- физическое развитие -- развите речи -- развитие математических способностей -- социальные навычки -- эмоциональное развитие -- конкурсы -- соревнования -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- досвід кулінарної діяльності -- опыт кулинарной деятельности Анотація: Вкрай важливо, аби педагоги й батьки вихованців почувалися єдиною командою, що робить спільну справу. Таким об'єднавчим чинником для дітей, вихователів та батьків одного з київських дитсадків стали заняття з кулінарії. Розглянуто досвід такої кулінарної діяльності. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_6\7.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Якубович, Алла (вихователь-методист); Потапова, Олена (вихователь); Майстер-шеф, заняття для старших дошкільнят \о них\; Харчуємося правильно, конкурс \о нем\Приготування страви, конкурс \о нем\; Кмітливий кухар, конкурс \о нем\; Презентація страв, конкурс \о нем\; Прибиральний, конкурс \о нем\ |