Швиденко, Ольга Михайлівна (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України).
    Передумови розвитку мобільного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / О. М. Швиденко // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. - № 11. - P114-119 : рис. - статья на англ. языке. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка сільського господарства
   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- електронне сільське господарство -- электронное сельское хозяйство -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- фермерські господарства -- фермерские хозяйства -- інформаційні технології -- информационные технологии -- мобільні технології -- мобильные технологии -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг
Анотація: Висвітлено сутність поняття «електронне сільське господарство» як нової предметної області, що зосереджена на зміцненні сільськогосподарського розвитку завдяки вдосконаленню інформаційних і комунікаційних процесів. Показано, що впровадження мобільних технологій у сільське господарство може докорінно змінити ситуацію у сфері інформаційного забезпечення агровиробництва та аграрного маркетингу. Міжнародний досвід переконує, що застосування можливостей Інтернету і мобільних технологій в сільському господарстві реалізує переваги електронного безконтактного доступу до клієнта, забезпечує фермерів оперативними і кастомізованими новітніми інформаційними послугами та, зокрема, надає можливість широкого запровадження мобільного Інтернет-маркетингу. Розглянуто визначення мобільного маркетингу як комплексу маркетингових заходів, спрямованих на просування продукції або послуг за допомогою мобільних пристроїв і висвітлено його складові. Зазначено, що активне впровадження мобільних технологій у сільське господарство зарубіжних країн призвело до розвитку мобільного маркетингу та ефективного використання його фермерськими господарствами. В Україні застосування мобільного маркетингу сільськогосподарськими підприємствами знаходиться лише на початковому етапі, тому для підвищення їх конкурентоспроможності в умовах глобалізації необхідно активізувати впровадження новітніх комунікаційних технологій для використання можливостей та переваг мобільного маркетингу в їхній діяльності.