Шинкаренко, О. Є. (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету).
    Електоральний маркетинг та проблеми виборчої інженерії / О. Є. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 43-47. - Література : С.47 : 3 назви
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виборчі технології -- електоральна інженерія -- електоральна соціологія -- електоральний маркетинг -- избирательные технологии -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- социальная инженерия -- соціальна інженерія -- электоральная инженерия -- электоральная социология -- электоральный маркетинг
Анотація: Розглянуто проблему, пов'язану із важливими проблемами застосування електорального маркетингу, а саме: створення державою та через неї конкуруючими в процесі виборів політичними силами, політиками умов, завдяки яким вони набувають певних переваг у боротьбі за перемогу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)