Шинкаренко, О. Є. (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету). Електоральний маркетинг та проблеми виборчої інженерії / О. Є. Шинкаренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 43-47. - Література : С.47 : 3 назви
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): виборчі технології -- електоральна інженерія -- електоральна соціологія -- електоральний маркетинг -- избирательные технологии -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- социальная инженерия -- соціальна інженерія -- электоральная инженерия -- электоральная социология -- электоральный маркетинг Анотація: Розглянуто проблему, пов'язану із важливими проблемами застосування електорального маркетингу, а саме: створення державою та через неї конкуруючими в процесі виборів політичними силами, політиками умов, завдяки яким вони набувають певних переваг у боротьбі за перемогу. Утримувачі документа: НБ ДНУ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |