Грабовецький, Б. Є. (кандидат економічних наук; доцент Вінницького національного технічного університету; м.Вінниця; Україна). Проблеми створення та ринку технічних нововведень / Б. Є. Грабовецький> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 39-43. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика науки Економіка науки Торговля отдельными видами товаров Торгівля окремими видами товарів Украина Україна Кл.слова (ненормовані): инноватика -- інноватика -- инновационный менеджмент -- інноваційний менеджмент -- информационные технологии -- інформаційні технології -- кривые роста -- криві росту -- маркетинг -- методы экспертных оценок -- методи єкспертних оцінок -- наукоемкая продукция -- наукомістка продукція -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- реальные инновационные продукты -- реальні інноваційні продукти -- стадии инновационных циклов -- стадії інноваційніх циклів -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- технические нововведения -- технічні нововведення -- технологические инновации -- технологічні інновації -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування -- экстраполяция тенденции -- екстраполяція тенденції Анотація: Висвітлено проблеми створення і ринку нововведень на всіх стадіях повного інноваційного циклу. Описано особливості маркетингу наукомісткості продукції в умовах інноваційного менеджменту. Теоретичні положення досліджуваної проблематики розглянуто в контексті використання досвіду створення та ринку реального інноваційного продукту - засобів відображення інформації. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Шумпетер, Йозеф Алоиз (американский экономист; социолог; историк экономической мысли ; 1883-1950) \о нем\ |