Ольсен, Рэнди Зеленая и растущая: воздействие экологически сертифицированной конструкции здания библиотеки на природодружественное функционирование учреждения / Рэнди Ольсен> // Науч.-техн. б-ки. - 2012. - № 6. - С. 47-53
Бібліотечна справа США Кл.слова (ненормовані): библиотечное дело -- бібліотечна справа -- экологическое проектирование -- екологічне проектування -- зеленые здания -- зелені будівлі -- экологическая сртрификация -- екологічна сертифікація -- програма сертификации LEED -- програма сертифікаціїї LEED -- библиотечные здания -- бібліотечні будівлі Дод.точки доступу: Библиотека истории церкви Иисуса Христа Святых последних дней \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1) Вільні: ДИР (1) |
Чайкін, Олександр Валентинович (аспірант; Житомирський національний агроекологічний університет ). Особливості аналізу сприйняття споживачами екологічно сертифікованої сільськогосподарської продукції [Текст] / О. В. Чайкін> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. - № 10. - С. 83-88 : табл.; рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Экономика Економіка сільського господарства Экономика сельского хозяйства Україна Украина Житомир Кл.слова (ненормовані): сільськогосподарська продукція -- сельскохозяйственная продукция -- екологічні потреби споживачів -- экологические потребности потребителей -- сертифікація виробництва -- сертификация производства -- екологічна сертифікація -- экологическая сертификация -- екологічно сертифікована продукція -- экологически сертифицированная продукция -- соціологічні опитування -- социологические опросы -- відношення споживачів -- отношение потребителей Анотація: Досліджено процес задоволення екологічних потреб суспільства продуктами екологічно сертифікованого виробництва. Розглянуто методологічні особливості аналізу відношення споживачів до екологічно сертифікованої сільськогосподарської продукції, розроблено матрицю задоволення екологічних потреб індивідуальних споживачів сільськогосподарської продукції. За допомогою соціологічного опитування одержано інформацію щодо попиту на сертифіковану продукцію, визначено значимість для споживачів присутності екологічного атрибута у сільськогосподарській продукції. За допомогою методу «ідеальної точки» проаналізовано відношення споживачів м. Житомир до екологічно сертифікованої продукції. Обгрунтовано можливість використання екологічно сертифікованих товарів для задоволення екологічних потреб суспільства |