Вороніна, Марина (старший викладачкафедри художнього моделювання одягу ).
    До проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів / М. Вороніна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 7. - С. 95-104. - Библиогр. в сносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методы обучения -- активні методи навчання -- активные методы обучения -- евристична діяльність -- эвристическая деятельность -- творче мислення -- творческое мышление -- метод проектів -- метод проектов -- креативність -- креативность -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- творчий потенціал особистості -- творческий потенциал личности -- майбутні фахівці дизайну -- будущие специалисты дизайна -- евристичні завдання -- эвристические задания -- дизайнери одягу -- дизайнеры одежды -- проекти актуальних знань -- проекты актуальных знаний -- задача-метод -- задача-софізм -- акцентований проект -- акцентированный проект -- альтернативний проект -- альтернативный проект
Анотація: Аналізуються активні методи навчання, що сприяють розкриттю творчих здібностей студентів. Визначені основні вимоги до педагогічних проектних технологій (методу проектів) як засобу розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Компетентнісно зорієнтовані завдання: проблеми термінології, типології, створення [Текст] / А. Фасоля // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 9. - С. 15-21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- компетентнісно орієнтоване навчання -- компетентностно ориентированное обучение -- навчальні завдання -- учебные задания -- компетентнісно зорінтовані завдання -- компетентностно ориентированные задания -- ознаки компетентнісно зорінтованих завдань -- признаки компетентностно ориентированных заданий -- функції компетентнісно орінтованих завдань -- функции компетентностно ориентированных заданий -- проблемні завдання -- проблемные задания -- типи проблемних завдань -- типы проблемных заданий -- напіввідкриті завдання -- полуоткрытые задания -- відкриті завдання -- открытые задания -- евристичні завдання -- эвристические задания -- творчі завдання -- творческие задания -- оргдіяльнісні завдання -- оргдеятельностные задания -- компетентнісно зорієнтовані задачі -- компетентностно ориентированные задачи -- структура компетентнісно орієнтованих завдань -- структура компетентностно ориентированных заданий -- комплексні задачі -- комплексные задачи -- філологічні задачі -- филологические задачи -- повні задачі -- полные задачи -- неповні задачі -- неполные задачи -- проблемні питання -- проблемные вопросы -- розробка компетентнісно зорієнтованих завдань -- разработка компетентностно ориентированных заданий -- алгоритм створення компетентнісно зорієнтованих завдань -- алгоритм создания компетентностно ориентированных заданий
Анотація: Розглянуті можливі способи розв`язання проблем, що стосуються створення компетентністно зорієнтованих завдань.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_9\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.12.2014р. - Б.ц.) (вільний)