Григоренко, Ольга. Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань / О. Григоренко> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): ринки ділових видань -- друковані видання -- ділові видання -- бренди -- деловые печатные издания -- ділові друковані видання -- рынки деловых изданий -- печатные издания -- деловые издания -- бренды -- стратегії позиціонування -- стратегии позицирования Анотація: Розглянуто тенденції розвитку ділових друкованих видань України, проаналізовано стратегії позиціонування представлених на даному ринку брендів і визначено позитивний та негативний досвід їхнього використання. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |