Гаврилюк, Оксана (учитель української мови та літератури; Рівненська українська гімназія).
    Підручник з української літератури в системі формування вмінь діалогічної взаємодії учня з текстом / Оксана Гаврилюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 19-21. - Бібліографія : С.21 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3 (4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- диалог с текстом -- диалогический метод обучения -- діалог з текстом -- діалогічний метод навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- підручники української літератури -- учебники украинской литературы -- читательские умения -- читацькі вміння -- шкільні підручники -- школьные учебники
Анотація: Розглянуто можливості шкільних підручників для організації діалогічної взаємодії учня з текстом. Звернуто увагу на способи репрезентації в підручниках навчального матеріалу, проаналізовано запитання до тестів, наведено приклади завдань для формування ч итацьких вмінь.





    Уліщенко, Віолетта (кандидат педагогічних наук; доцент НПУ ім. М.П. Драгоманова).
    Емоційно-ціннісний діалог під час вивчення ліричних творів / В. Уліщенко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-19. - Література : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного произведения -- анализ художественного текста -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення поезії в школі -- диалог с текстом -- диалогический метод обучения -- діалог з текстом -- діалогічний метод навчання -- изучение поэзии в школе -- интерсубъектное обучение -- інтерсуб'єктне навчання -- лирика -- Литературоведение -- лірика -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті йдеться про особливості інтерсуб'єктного вивчення ліричних творів. Автор зосереджується на проблемах духовного збагачення особистості, розкриття її внутрішнього потенціалу під час сприйняття літературного твору, діалогу з його автором та персонажами.





    Кириченко, К. В. (молодший науковий співробітник Інституту історії України НАНУ).
    Читацькі зацікавлення у Великому князівстві Литовському на початку ХVІ ст. та рецепція прочитаного ( на матеріалі Віленського списку Хронографа 1262 р.) / К. В. Кириченко // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2011. - № 2. - С. 4-20. - Бібліографія : Примітки посторінкові : 92 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 63.3(4Укр)3
Рубрики: Історія, 16 ст.
   История, 16 ст.

   Україна
    Украина

    Литва

    Велике князівство Литовське

    Великое Княжество Литовское

Кл.слова (ненормовані):
автор и читатель -- автор - адресат -- диалог с текстом -- діалог з текстом -- история Литвы -- история Украины -- історія України -- конструирование истории -- конструювання історії -- летописи -- литовці -- литовцы -- літописи -- походження литовців -- происхождение литовцев -- читательская аудитория -- читательская рецепция -- читательские интересы -- читательское восприятие -- читацька аудиторія -- читацьке сприйняття -- читацькі інтереси -- чтение и читатель
Анотація: Стаття присвячена дослідженню читацьких зацікавлень у Великому князівстві Литовському початку ХVІ ст. Розглядаються не тільки певні інтереси читачів рукопису Віленського списку Хронографа 1262 р., але й сприйняття прочитаного та моделювання на цьому м атеріалі власного історичного наративу.


Дод.точки доступу:
Хронограф \о произв.\