Іванов, О. О. (аспірант Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського). Хвороба в духовних вимірах особистості: соціально-філософський аспект / О. О. Іванов> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 3. - С. 28-33. - Література : С.32-33 : 14 назв
Рубрики: Соціальна філософія Социальная философия Кл.слова (ненормовані): болезнь -- духовний вимір -- духовное измерение -- здоров'я -- здоровье -- идентичность -- ідентичність -- личность -- особистість -- психология больных -- психология здоровья -- равновесие -- рівновага -- смисл -- смысл -- социология здоровья -- соціологія здоров'я -- телесность -- тілесність -- философия человека -- философская антропология -- філософія людини -- філософська антропологія -- хвороба Анотація: Проаналізовано специфіку впливу проблем зі здоров'ям людини на її особистість у дискурсі соціальної філософії. Розкрито особистісний смисл хвороби для індивіда. У ході роботи досліджено проблему символічної мови тілесності людини, як засобу духовної комунікації особистості з її тілесністю. Встановлено, що особистісний смисл хвороби проявляється в активізації та вихованні в людини стійкості до перешкод, у поглибленні самопізнання. Це забезпечується переосмисленням власного аксіологічного п ростору особистістю. Вплив хвороби на особистість полягає в спонуканні її до ведення діалогу з собою та світом на новому духовно-екзістенціальному рівні. Утримувачі документа: НБ ДНУ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Гладунов, О. (віце-президент ). Бренд майдану в чотирьох вимірах / О. Гладунов> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 20-21 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): бренди -- бренды -- майдан -- функціональний вимір -- функциональное измерение -- 4D-брендинг -- соціальний вимір -- социальное измерение -- духовний вимір -- духовное измерение -- ментальний вимір -- ментальное измерение -- ринкова позиція -- рыночная позиция -- бренд майдану Анотація: Стратегія 4D-брендингу полягає у формульованні чотирьох основних вимірів, які визначають сутність бренду. Бренд має чотири основні складові, що визначають його структуру та ринкову позицію. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |