Тарабасова, А. Г. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Світ діяльності дитини дошкільного віку: теоретико-методологічні засади дослідження / А. Г. Тарабасова> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 68-72. - Бібліографія : С. 72 : 10 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): ведущая деятельность -- деятельность ребенка -- дитина -- діяльність дитини -- дошкільна освіта -- дошкільна педагогіка -- дошкільне виховання -- дошкільний вік -- дошкольная педагогика -- дошкольники -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- дошкольный возраст -- педагогика дошкольного возраста -- педагогическое воздействие -- педагогическое действие -- педагогічна дія -- педагогічна діяльність -- предметно-развивающая среда -- предметно-розвивальне середовище -- провідна діяльність -- развитие ребенка -- ребёнок -- розвиток дитини -- формирование личности -- формування особистості Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні засади різних видів діяльності дітей дошкільного віку, вплив предметно-розвивального середовища на розвиток дитини та роль провідної діяльності в житті дитини. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Крикун, Анастасія (старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка). Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): дошкільний вік -- дошкольный возраст -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- компетентність педагога -- компетентность педагога -- модернізаця інклюзивної освіти -- модернизация инклюзивного образования -- пізнавальна компетенція -- познавательная компетенция -- професійний розвиток педагогів -- профессиональное развитие педагогов Анотація: Розглянуто питання реалізації компетентнісного підходу в сучасній дошкільній і початковій інклюзивній освіті. Висвітлено проблеми підготовки компетентісного педагога в цій системі. Проаналізовано психолого-педагогічні умови реалізації інклюзивної освіти в дошкільному і загальноосвітньому навчальному закладі. |
Мєркулова, Дар'я (кандидат філософських наук; керівник аналітичного відділу Фонду соціальних досліджень; Самара). Поведінка дошкільників у мережі Інтернет / Д. Мєркулова, В. Звоновський> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2014. - №2. - С. 61-72. - Література : С.71-72. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): дети дошкольного возраста -- дошкільний вік -- дошкольники -- интернет-аудитория -- интернет-практики -- користування інтернет -- пользование интернетом -- социология детства -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- социология компьютерной коммуникации -- соціологія дитинства -- соціологія Інтернету -- соціологія комп'ютерної комунікації -- соціологія комунікацій Анотація: Аналізуються особливості користування Інтернетом серед дітей дошкільного віку - частка Інтернет-користувачів серед різних вікових груп, частота виходу в Інтернет і тривалість перебування онлайн, місце Інтернету у структурі дозвіллєвої діяльності дошкі льників тощо. Дод.точки доступу: Звоновський, Володимир (доктор соціологічних наук, Президент Фонду соціальних досліджень, завідувач кафедри соціології і педагогіки Самарського державного економічного університету; Самара) |
Трофименко, Л. І. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії логопедії). Особистісний розвиток дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 41-46. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Психологія Психология Кл.слова (ненормовані): дети дошкольного возраста -- детская психология -- дитяча психологія -- діти дошкільного віку -- дошкільний вік -- дошкольный возраст -- личностное развитие ребенка -- мовленнєвий розвиток дитини -- нарушения речевого развития детей -- особистісний розвиток дитини -- патологии развития детской психики -- патології розвитку дитячої психіки -- порушення мовленнєвого розвитку дітей -- развитие ребенка -- речевое развитие ребенка -- розвиток дитини Анотація: Висвітлено особливості розвитку дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. Проаналізовано стан дослідження питання в сучасній спеціальній літературі. |
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк) Апостолова, Д. С. Культура педагогического взаимодействия для преодоления проблем в поведении детей дошкольного возраста / Д. С. Апостолова> // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2019. - Вип. 2(89): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 19-29 : диагр. - Библиогр. в конце ст.
Освіта Кл.слова (ненормовані): проблемы в поведении -- проблеми в поведінці -- дошкольный возраст -- дошкільний вік -- педагогическое взаимодействие -- педагогічна взаємодія Дод.точки доступу: Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |