Лилик, Ірина (генеральний директор).
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 4-22 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг, 2016 р.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринки маркетингових досліджень -- рынки маркетинговых исследований -- маркетингові дослідження -- марктинговые исследования -- експертні оцінки -- экспертные оценки -- тенденції ринків -- тенденции рынков -- дослідницькі компанії -- исследовательские компании -- аналіз ринків -- анализ рынков -- експертні думки -- экспертные мнения -- клиенты маркетинговых исследований -- клієнти маркетингових досліджень -- заказы на маркетинговые исследования -- замовлення на маркетингові дослідження -- отраслевое разделение заказов -- галузевий розподіл замовлень -- методы исследований -- методи досліджень -- типы исследований -- типи досліджень
Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки.


Дод.точки доступу:
Українська Асоціація Маркетингу \о ней\




   
    Візуалізація даних маркетингових досліджень [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 4. - С. 10-11 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
семінари для викладачів -- конференції -- конкурси -- дослідницькі компанії -- досвід маркетингових досліджень -- дослідницькі роботи студентів -- наукові дослідницькі роботи -- семинары для преподавателей -- конференции -- конкурсы -- исследовательские компании -- опыт маркетинговых исследований -- исследовательские работы студентов -- научные исследовательские работы
Анотація: Інформація про семінар для викладачів, який щорічно проводиться в рамках конкурсу імені Ігоря Ткаченка “Молодь опановує маркетинг” Мета семінару - провідні дослідницькі компанії діляться своїм досвідом і сучасними напрацюваннями. Семінар відбувся 27 вересня 2017 року.


Дод.точки доступу:
Семінар для викладачів \о нем\; Конкурс імені Ігоря Ткаченка “Молодь опановує маркетинг” \о нем\; Молодь опановує маркетинг, конкурс імені Ігоря Ткаченка \о нем\; Всеукраїнська наукова студентська конференція “Молодь опановує маркетинг” \о ней\; Молодь опановує маркетинг, всеукраїнська наукова студентська конференція \о ней\




    Еременко, Андрей (основатель исследовательской компании).
    Заглянуть в будущее / А. Еременко // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 4. - С. 28-31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
технологии прогнозирования -- игровые технологии -- организационно деловые игры -- аналитические исследования -- специфика метода моделирования -- технологии моделирования -- социологические исследования -- технології прогнозування -- ігрові технології -- організаційно ділові ігри -- аналітичні дослідження -- специфіка методу моделювання -- технології моделювання -- соціологічні дослідження -- исследовательские компании -- дослідницькі компанії
Анотація: В современном изменчивом мире привычные технологии прогнозирования работают все хуже. Особенно тяжело они работают в современной Украине, где любую практическую проблему можно охарактеризовать как задачу с “неизвестным количеством неизвестных”. Ситуация усугубляется, если необходимо планировать сложную конфликтную ситуацию: борьбу за сегмент рынка, избирательную кампанию или межкорпоративный конфликт. Технологии моделирования будущего - это инновационная система аналитических исследований, объединяющая существующие социологические, маркетинговые, психологические методы анализа и прогностики.


Дод.точки доступу:
Исследовательская компания "Active group" \о ней\; Active group, исследовательская компания \о ней\