Омельчук, Сергій (кандидат педагогічних наук; доцент Херсонського державного університету). Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій (на матеріалі розділу "Прислівник") / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 2-6. - Бібліографія : С.6 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): дослідницька діяльність учнів -- дослідницькі завдання -- интеллектуальная деятельность учащихся -- исследовательская деятельность учащихся -- исследовательские задания -- інтелектуальна діяльність учнів -- логические операции -- логічні розумові операції -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання морфології -- наречие -- обучение морфологии -- прислівник -- украинский язык -- українська мова Анотація: Запропоновано систему дослідницьких завдань з морфології української мови (на матеріали розділу "Прислівник"), в основу яких покладено логічні розумові операції. |
Скуратівський, Л. В. Змістово-пізнавальні суперечності процесу вивчення курсу рідної мови в середній школі / Л. В. Скуратівський> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 13-16. - Бібліографія : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): дослідницькі завдання -- исследовательские задания -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчальні завдання -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- противоречия в обучении -- розвиток у процесі навчання -- суперечності у навчанні -- украинский язык -- українська мова -- учебные задания Анотація: Автор статті у ставить завдання знайти у змісті шкільного курсу української мови та в процесі його засвоєння такі суперечності, які б були притаманні навчальному матеріалу різних його розділів. |
Омельчук, Сергій (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Херсонського державного університету). Дослідницькі завдання в системі навчання морфології української мови / С. Омельчук> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 2-6. - Література : С.6 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): дослідницькі завдання -- исследовательские задания -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- морфология украинского языка -- морфологія -- навчання морфології -- обучение морфологии -- украинский язык -- українська мова Анотація: Визначено сутнісні характеристики дослідницьких завдань з морфології української мови. |
Романенко, Юлія (асистент кафедри методики викладання української мови та літератури НПУ імені М. П. Драгоманова). Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] / Ю. Романенко> // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2015. - № 6. - С. 24-26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): лінгводидактичні дослідження -- лингводидактичекие исследования -- дослідницькі завдання -- исследовательские задания -- навчання морфології -- обучение морфологии -- дослідження-абстрагування -- исследования-абстрагирования -- навчальні завдання -- учебные задания -- навчальні вправи -- учебные упражнения -- категорія часу дієслів -- категория времени глаголов -- зміна дієслів за родами -- склонение глаголов по родам -- зміна дієслів за числами -- склонение глаголов по числам -- преподавание украинского языка -- викладання української мови Анотація: На прикладі завдань для вивчення категорій роду числа і часу дієслів показано принципи формулювання і використання дослідницьких завдань на уроках української мови Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (24.06.2015р. - Б.ц.) (вільний) |
Романенко, Юлія. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань / Ю. Романенко> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - № 9. - С. 16-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Україна Украина Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- преподавние украинского языка -- методи дослідження -- методы исследования -- дослідницькі завдання -- исследовательские задания -- навчальні завдання -- учебные задания -- дослідження-аналіз -- исследование-анализ -- дослідження-порівняння -- исследования-сравнения -- етапи дослідження -- етапы исследования -- елементарний аналіз -- елементарный анализ -- реляційний аналіз -- реляционный анализ -- часткове порівняння -- частичное сравнение -- повне порівняння -- поное сравнение Анотація: Розглянуто особливості навчальних завдань на основі досліджень-порівнянь та досліджень-аналізів. Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (20.11.2015р. - Б.ц.) (вільний) |
Романенко, Юлія. Опановуємо методику стврення дослідницьких завдань [Текст] / Ю. Романенко> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 1. - С. 33-34 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Україна Украина Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- преподавание украинского языка -- дослідницькі завдання -- исследовательские задания -- дослідження-відновлення -- исследования-восстановления -- традиційні завдання -- традиционные задания -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- відновлювані конструкції -- восстанавливаемые конструкции -- завдання на відновлення певної словоформи -- задания на восстановление определенной словоформы -- задания на восстановление пропущенного звена -- завдання на відновлення пропущеної ланки -- исследования с восстановлением, которое заключается в разложении языковой конструкции на члены Анотація: Коротко охарактеризовані особливості різних видів дослідницьких завдань при вивченні української мови. Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |
Романенко, Юлія. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] / Ю. Романенко> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 6. - С. 27-28. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- преподавание украинского языка -- навчальні завдання -- учебные задания -- дослідницькі завдання -- исследовательские задания -- дослідження-класифікації -- исследования-классификации -- методика складання дослідницьких завдань -- методика составления исследовательских заданий -- уроки української мови -- уроки украинского языка Анотація: Про особливості використання досліджень-класифікацій на уроках української мови. Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М.Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |
Омельчук, Сергій (доктор педагогічних наук; професор кафедри слов'янських мов та методик їх викладання; проректор ). Дослідницькі завдання з мови як ефективний засіб формування компетентного мовця (На матеріалі вивчення розділу "Пряма й непряма мова") / С. Омельчук> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 6. - С. 8-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Языкознание Мовознавство Кл.слова (ненормовані): дидактический материал -- дидактичний матеріал -- дослідницькі завдання -- исследовательские задания -- коммуникативный подход -- комунікативний підхід -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна компетенція -- навчання синтаксису -- непряма мова -- непрямая речь -- обучение синтаксису -- пряма мова -- прямая речь -- речевая компетентность -- украинский язык -- українська мова -- 9 клас Анотація: На матеріалі вивчення розділу "Пряма й непряма мова" в 9 класі запропоновано дослідницькі завдання, що враховують сьогодення, у якому живуть діти, і потреби теперішнього світу. Завдання дібрані за принципом життєвої доцільності й функційності. |
Омельчук, Сергій (проректор з наукової роботи Херсонського державного університету; професор; доктор педагогічних наук). Дослідницькі завдання з мови як ефективний засіб формування компетентного мовця (На матеріалі вивчення розділу "Пряма й непряма мова" в 9 класі) / С. Омельчук> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 7-8. - С. 66-70. - Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): дослідницькі завдання -- исследовательские задания -- коммуникативная компетентность -- комунікативна компетентність -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- 9 клас -- навчання синтаксису -- непряма мова -- непрямая речь -- обучение синтаксису -- пряма мова -- прямая речь -- синтаксис украинского языка -- синтаксис української мови -- украинский язык -- українська мова Анотація: Пропонуються методичні матеріали - дослідницькі завдання - з вивчення прямої й непрямої мови на уроках української мови у 9 класі. Ці завдання мають сприяти розвитку мовної та комунікативної компетентності учнів. |
Ринчковська, Тетяна (вихователь-методист). Лепбук для реалізації ідей сталого розвитку / Т. Ринчковська, С. Соломонюк> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 30-33 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Дошкільна педагогіка Кл.слова (ненормовані): лепбук -- мотивація дітей -- моральне виховання -- інтегрована освіта -- картки для міркування -- картки-стимули -- дослідницькі завдання -- дидактичні ігри -- дидактичні вправи -- прислів'я -- приказки -- художнє слово -- мотивация детей -- моральное воспитание -- интегрованное образование -- карточки для развития мышления -- карточки-стимулы -- исследовательские задания -- дидактические игры -- дидактические упражнения -- пословицы -- поговорки -- художественное слово Анотація: Подано досвід упровадження нового освітнього заходу - лепбуку. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Дошк_вихов\Дошк_вихов_2018_3\10.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Соломонюк, Світлана (практичний психолог); Як створити лепбук \о произв.\ |