Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки АПН України). Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 43-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): допрофільна підготовка -- професійне самовизначення учнів -- професійне виховання -- профільне навчання -- алгоритм вибору професії -- допрофильная подготовка -- профессиональное самоопределение учеников -- профессиональное воспитание -- профильное обучение -- алгоритм выбора профессии Анотація: Висвітлюється вплив діяльності шкільного центру допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації на формування готовності випускників основної і середньої школи до вибору профілю навчання та професійного самовизначення. Дод.точки доступу: Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Києва); Малишев, Віктор (доктор технічних наук; професор; директор інженерно-технологічного інституту Універсітету розвитку людини "Україна" ) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Малишева, Юліана (практичний психолог). Психологічний супровід допрофільної підготовки учнів основної школи / Ю. Малишева> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - 2 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): учбові заклади -- учебные заведения -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- психологічний супровід -- психологическое сопровождение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- напрями допрофільної підготовки -- направления допрофильной подготовки -- математичний профіль -- математический профиль -- математичні класи -- математические классы Анотація: Допрофільна підготовка та подальше профільне навчання мають на меті допомогти учням зробити праввильний вибір майбутньої професії. Наведено визначення поняття "допрофільна підготовка", окреслено основні напрями роботи практичного психолога. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гриневич, Михайло (заступник директора з навчально-виховної роботи; вчитель математики; спеціаліст вищої категорії; вчител-методист). Організація допрофільної підготовки з математики учнів 8-х класів / М. Гриневич> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 67-71. - Библиогр. в конце ст. - рис., табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- математика -- підготовка з математики -- подготовка к математике -- учбові предмети -- учебные предметы -- тести навчальних досягнень -- тесты учебных достижений -- психологічні тести -- психологические тесты -- ставлення до математики -- отношение к математике -- 8 клас Анотація: Основні аспекти організації допрофільної підготовки з математики учнів 8-х класів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України). Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): профілізація навчання -- профилизация обучения -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- зміст освіти -- содержание образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- принцип диференціації навчання -- принцип дифференциации обучения Анотація: Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації. Дод.точки доступу: Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Пометун, Олена (доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України). Старша школа: проблеми формування змісту і організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- профильное обучение -- шкільна освіта -- школьное образование -- старша школа -- старшая школа -- середня освіта -- среднее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- зміст освіти -- содержание образования -- профільні предмети -- профильные предметы -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- самостійна познавальна діяльність -- самостоятельная познавательная деятельность Анотація: У статті обгрунтовуєтья необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Заєць, Валентина (аспірантка кафедри української мови та методики навчання Гуманітарного інституту Київського університету ім.Бориса Грінченка). Дидактичні матеріали соціокультурної тематики для уроків мови в допрофільних 8-9-х класах [Текст] / В. Заєць> // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. - № 12. - С. 22-26. - Библиогр.: с. 26 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Україна Украина Кл.слова (ненормовані): матеріали до уроків -- профільне навчання -- допрофільна підготовка -- соціокультурна компетентність -- тексти для диктантів -- материалы к урокам -- профильное обучение -- допрофильная подготовка -- социокультурная компетентность -- тексты для диктантов Анотація: Тексти для обговорення на уроках , спрямовані на підвищення соціокультурної компетентності учнів. Утримувачі документа: ОБМ ім.М.Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (27.12.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Олекса, Вікторія (вчитель англійської мови; спеціаліст вищої категорії; старший учитель). Впровадження курсів за вибором як елементу допрофільної підготовки з іноземної мови : на прикладі розроблення програми елективного курсу "Країнознавство" / В. Олекса> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 71-76 : рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальні курси -- учебные курсы -- курси за вибором -- курсы по выбору -- країнознавство -- страноведение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- елективні курси -- элективные курсы -- тематика занять -- тематика занятий Анотація: Обгрунтовано необхідність введення в загальноосвітній школі навчальних курсів за вибором і запропоновано власну розробку програми елективного курсу "Країнознавство". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шевченко, Зоя (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях / З. Шевченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 20-23. - Література : С.23 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): допрофильная подготовка -- допрофильное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофільне навчання -- культурологический принцип в преподавании языка и литературы -- культурологічний підхід у навчанні -- литература и искусство -- література і мистецтво -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- факультативні заняття -- факультативные занятия Анотація: Розкривається проблема загальнокультурного контексту вивчення літературних творів, роль і функції факультативних занять у розв'язанні цієї проблеми в умовах допрофільної підготовки учнів 8-9 класів. |
Шевченко, Зоя (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу / З. Шевченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 24-30. - Література : С.29-30 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): барокко в украинской литературе -- бароко в українській літературі -- загальнокультурна компетентність -- культурологическая линия содержания образования -- культурологічна змістова лінія освіти -- общекультурная компетентность -- общекультурная компетенция -- украинская литература -- українська література -- факультативні заняття -- факультативные занятия -- допрофильная подготовка -- допрофільна підготовка Анотація: Розглядається проблема підвищення загальнокультурного рівня підростаючого покоління у процесі вивчення української літератури доби бароко в умовах допрофільної підготовки. |