Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання -- профилизация обучения -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- зміст освіти -- содержание образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- принцип диференціації навчання -- принцип дифференциации обучения
Анотація: Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- диференційований підхід -- дифференцированный подход -- види диференціації -- виды дифференциации -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация -- рівнева диференціація -- уровневая дифференциация -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- середня школа -- средняя школа -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.


Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Логвіненко, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії літературної освіти).
    Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників / Н. Логвіненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - С. 43-48. - Бібліографія : С.48 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- дифференциация обучения -- индивидуализация обучения -- індивідуалізація навчання -- методика викладання літератури -- методика викладання української літератури -- методика преподавания литературы -- методика преподавания украинской литературы -- мотивация обучения -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- спецкурси -- спецкурсы -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- факультативні курси -- факультативные курсы -- фантастическая проза -- фантастична проза
Анотація: Стаття є спробою узагальнити досвід впровадження курсів за вибором у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи в різні періоди її становлення і розвитку, розкрити основні підходи до вивчення факультативного курсу "Українська фантастична проза" під час поглибленого вивчення українськоїлітератури.





    Бернвальдт, Тетяна (спеціаліст вищої категорії; викладач-методист;заступник директора).
    Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка учителів -- подготовка учителей -- мотивація навчання -- мьтивация обучения -- навчальна мотивація -- обучающая мотивация -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- практика мотивації -- практика мотивации -- інтерактивність -- интерактивность -- пізнавальний інтерес -- познавательный интерес -- диференціація навчання -- дифференциация обучения
Анотація: Визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учня, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лукашова, Н. І.
    Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання [] / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 19-26. - Бібліографія : С.26 : 13 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- историко-дидактический анализ -- историко-педагогический аспект -- история образования -- история образования в Украине -- історико-дидактичний аналіз -- історико-педагогічний аспект -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- личностно ориентированное обучение -- майбутні вчителі -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методическая подготовка -- методична підготовка -- образование Украины -- освіта України -- особистісно орієнтоване навчання -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна діяльність -- професійна освіта -- профессиональная деятельность -- профессиональное образование
Анотація: Проаналізовано еволюцію використання диференційованого підходу в навчанні хімії в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - в конт ексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти.





    Олексін, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з навчальної роботи Рівненського ОІППО).
    Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : 30-70-ті роки ХХ ст. / Ю. Олексін // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 71-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 20 ст. 30-70-ті рр.

   Образование. Педагогика

   История образования, 20 ст. 30-70-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогическая наука -- історія педагогічної науки -- история педагогической науки -- радянська педагогічна наука -- советская педагогическая наука -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- етапи розвитку ідеї диференціації навчання -- этапы развития идеи дифференциации обучения
Анотація: Висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній праці та практиці радянської школи 30-70 років ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.15.pdf




    Дічек, Н. П.
    Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки ХХ ст. / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 71-80. - Література : С.79-80 : 25 назв
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1920-ті рр.
   Образование. Педагогика, 1920-е гг.

   УРСР
    УССР

Кл.слова (ненормовані):
безпритульні діти -- беспризорные дети -- виховання дітей -- воспитание детей -- воспитание несовершеннолетних -- дети-инвалиды -- дети с особыми потребностями -- детская преступность -- детские дома -- дитяча злочинність -- дитячі будинки -- диференціація навчання -- диференційована система навчання -- диференційоване навчання -- диференційований підхід у навчанні -- дифференциация обучения -- дифференцированная система обучения -- дифференцированное обучение -- дифференцированный подход в обучении -- діти-інваліди -- діти с особливими потребами -- интернаты для беспризорных детей -- история дефектологии -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія дефектології -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- корекційна педагогіка -- коррекционная педагогика -- организация детства -- організація дитинства -- правонарушения детей и подростков -- радянська педагогіка -- советская педагогика -- социальная работа с правонарушителями -- специальная и коррекционная психология и педагогика -- специальная педагогика -- спеціальна педагогіка
Анотація: Автор статті ставить за мету розкрити й проаналізувати прояви диференційованого підходу до організації життя дітей в Україні у 20 - 30-ті рр. ХХ ст. і звертається до висвітлення аспектів дефективного дитинства, а саме дітей з психофізичними вадами та м алолітніми правопорушниками, безпритульними.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; професор; головний співробітник лабораторії історії педагогіки).
    Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" (друг половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 54-60 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки, 1950-1960-і рр.

   Образование. Педагогика

   История педагогики, 1950-1960-е гг.

   УССР
    УРСР

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика -- школьная политика -- державна політика -- государственная политика -- державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- зміст шкільної освіти -- содержание школьного образования -- система освіти -- система образования -- шкільна освіта -- школьное образование -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- виробниче навчання -- производственное обучение -- хрущовська шкільна політика -- хрущевская школьная политика -- професійно орієнтована диференціація -- профессионально ориентированная дифференциация -- аналіз законодавства -- анализ законодательства -- учнівські виробничі бригади -- ученические производственные бригады -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация
Анотація: Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти другої половини 50-х років - 1964 рік. Особливу увагу сконцентровано на причиних актуалізації диференційованого підходу в період "хрущовської" шкільної реформи. На основі аналізу Закону про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (1959 р.) показано, що в Україні функціонувала державна, централізована, відночас диференційована, передусім за професіонально орієнтованим, територіально-економічним, соціальним, віковим, частково національним і гендерним та іншими критеріями, система шкільної освіти.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Закон про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці \о произв.\




    Березівська, Л. Д.
    Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в радянській Україн у період зародження демократичних змін (1985-1991) / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 70-78. - Бібліографія : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1985-1991 рр.
   Образование. Педагогика, 1985-1991 гг.

   УРСР
    УССР

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- зміст освіти -- история образования -- история образования в СССР -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- образовательная политика -- освітня політика -- середня освіта -- содержание образования -- среднее образование -- среднее образование в Украине -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду в питанні диференціації і змісту шкільної освіти другої половини 1980-х років.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
    Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Бондар. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 20 ст. 40-80-і рр.

   Образование. Педагогика, 20 ст. 40-80-е гг.

   История образования

   УРСР
    УССР

Кл.слова (ненормовані):
початкові школи -- начальные школы -- молодші школярі -- младшие школьники -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- класи вирівнювання -- классы выравнивания -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- індивідуальні підходи до учнів -- индивидуальные подходы к ученикам -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие
Анотація: На основі вивчення та узагальнення наукових досліджень, практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації навчання в початковій школі УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.). Наголошено на необхідності врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі навчання. Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації - класи вирівнювання. Розкрито сутність диференційованого підходу до навчання молодших школярів.





    Сібільова, Алла (методист райметодкабінету відділу освіти).
    Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / А. Сібільова, Н. Зданевич // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- украинский язык -- початкова школа -- начальная школа -- 2 клас -- 2 класс -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- самостійна робота на уроках -- самостоятельная работа на уроках
Анотація: Надаються приклади завдань з української мови для дітей 2- го класу з різними рівнями здібностей і навчальними можливостями. Завдання сконструйовані таким чином, щоб поєднати навчальний процес усього класу з допомогою учням, які повільніше сприймають матеріал, і постійне удосконалення сильніших учнів. Вправи стосуються роботи з реченнями, словами, що означають назви предметів та словами, що називають ознаки предметів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\5.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Зданевич, Наталія (вчитель-методист)