Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України). Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): профілізація навчання -- профилизация обучения -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- зміст освіти -- содержание образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- принцип диференціації навчання -- принцип дифференциации обучения Анотація: Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації. Дод.точки доступу: Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України). Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- диференційований підхід -- дифференцированный подход -- види диференціації -- виды дифференциации -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация -- рівнева диференціація -- уровневая дифференциация -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- середня школа -- средняя школа -- навчальний процес -- учебный процесс Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації. Дод.точки доступу: Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Логвіненко, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії літературної освіти). Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників / Н. Логвіненко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - С. 43-48. - Бібліографія : С.48 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): диференціація навчання -- дифференциация обучения -- индивидуализация обучения -- індивідуалізація навчання -- методика викладання літератури -- методика викладання української літератури -- методика преподавания литературы -- методика преподавания украинской литературы -- мотивация обучения -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- спецкурси -- спецкурсы -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- факультативні курси -- факультативные курсы -- фантастическая проза -- фантастична проза Анотація: Стаття є спробою узагальнити досвід впровадження курсів за вибором у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи в різні періоди її становлення і розвитку, розкрити основні підходи до вивчення факультативного курсу "Українська фантастична проза" під час поглибленого вивчення українськоїлітератури. |
Бернвальдт, Тетяна (спеціаліст вищої категорії; викладач-методист;заступник директора). Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): підготовка учителів -- подготовка учителей -- мотивація навчання -- мьтивация обучения -- навчальна мотивація -- обучающая мотивация -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- практика мотивації -- практика мотивации -- інтерактивність -- интерактивность -- пізнавальний інтерес -- познавательный интерес -- диференціація навчання -- дифференциация обучения Анотація: Визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учня, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу навчання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Лукашова, Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання [] / Н. І. Лукашова> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 19-26. - Бібліографія : С.26 : 13 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): будущие учителя -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- историко-дидактический анализ -- историко-педагогический аспект -- история образования -- история образования в Украине -- історико-дидактичний аналіз -- історико-педагогічний аспект -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- личностно ориентированное обучение -- майбутні вчителі -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методическая подготовка -- методична підготовка -- образование Украины -- освіта України -- особистісно орієнтоване навчання -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна діяльність -- професійна освіта -- профессиональная деятельность -- профессиональное образование Анотація: Проаналізовано еволюцію використання диференційованого підходу в навчанні хімії в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - в конт ексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти. |
Олексін, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з навчальної роботи Рівненського ОІППО). Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : 30-70-ті роки ХХ ст. / Ю. Олексін> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 71-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти, 20 ст. 30-70-ті рр. Образование. Педагогика История образования, 20 ст. 30-70-е гг. Кл.слова (ненормовані): педагогічна наука -- педагогическая наука -- історія педагогічної науки -- история педагогической науки -- радянська педагогічна наука -- советская педагогическая наука -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- етапи розвитку ідеї диференціації навчання -- этапы развития идеи дифференциации обучения Анотація: Висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній праці та практиці радянської школи 30-70 років ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.15.pdf |
Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; професор; головний співробітник лабораторії історії педагогіки). Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" (друг половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 54-60 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки, 1950-1960-і рр. Образование. Педагогика История педагогики, 1950-1960-е гг. УССР УРСР Україна Украина Кл.слова (ненормовані): шкільна політика -- школьная политика -- державна політика -- государственная политика -- державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- зміст шкільної освіти -- содержание школьного образования -- система освіти -- система образования -- шкільна освіта -- школьное образование -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- виробниче навчання -- производственное обучение -- хрущовська шкільна політика -- хрущевская школьная политика -- професійно орієнтована диференціація -- профессионально ориентированная дифференциация -- аналіз законодавства -- анализ законодательства -- учнівські виробничі бригади -- ученические производственные бригады -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация Анотація: Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти другої половини 50-х років - 1964 рік. Особливу увагу сконцентровано на причиних актуалізації диференційованого підходу в період "хрущовської" шкільної реформи. На основі аналізу Закону про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (1959 р.) показано, що в Україні функціонувала державна, централізована, відночас диференційована, передусім за професіонально орієнтованим, територіально-економічним, соціальним, віковим, частково національним і гендерним та іншими критеріями, система шкільної освіти. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Закон про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці \о произв.\ |
Березівська, Л. Д. Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в радянській Україн у період зародження демократичних змін (1985-1991) / Л. Д. Березівська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 70-78. - Бібліографія : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1985-1991 рр. Образование. Педагогика, 1985-1991 гг. УРСР УССР Україна Украина Кл.слова (ненормовані): государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- зміст освіти -- история образования -- история образования в СССР -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- образовательная политика -- освітня політика -- середня освіта -- содержание образования -- среднее образование -- среднее образование в Украине -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду в питанні диференціації і змісту шкільної освіти другої половини 1980-х років. Утримувачі документа: НБ ДНУ |
Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник). Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Бондар. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти, 20 ст. 40-80-і рр. Образование. Педагогика, 20 ст. 40-80-е гг. История образования УРСР УССР Кл.слова (ненормовані): початкові школи -- начальные школы -- молодші школярі -- младшие школьники -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- класи вирівнювання -- классы выравнивания -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- індивідуальні підходи до учнів -- индивидуальные подходы к ученикам -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие Анотація: На основі вивчення та узагальнення наукових досліджень, практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації навчання в початковій школі УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.). Наголошено на необхідності врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі навчання. Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації - класи вирівнювання. Розкрито сутність диференційованого підходу до навчання молодших школярів. |
Сібільова, Алла (методист райметодкабінету відділу освіти). Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / А. Сібільова, Н. Зданевич> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Початкова школа Начальная школа Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): українська мова -- украинский язык -- початкова школа -- начальная школа -- 2 клас -- 2 класс -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- самостійна робота на уроках -- самостоятельная работа на уроках Анотація: Надаються приклади завдань з української мови для дітей 2- го класу з різними рівнями здібностей і навчальними можливостями. Завдання сконструйовані таким чином, щоб поєднати навчальний процес усього класу з допомогою учням, які повільніше сприймають матеріал, і постійне удосконалення сильніших учнів. Вправи стосуються роботи з реченнями, словами, що означають назви предметів та словами, що називають ознаки предметів. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_1\5.pdf Утримувачі документа: Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка Дод.точки доступу: Зданевич, Наталія (вчитель-методист) |