Кунєшова, Ханна (Ing.; аспірант кафедри маркетингу, торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзень; Чехія). Розвиток сектору В2С в електронній комерції Чеської Республіки після 1990 року [Текст] / Х. Кунєшова, М. Міцик> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 470-480 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика информатики, 1990-2014 гг. Економіка інформатики, 1990-2014 рр. Чехия Чехія Кл.слова (ненормовані): В2С -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- онлайн-обучение -- онлайн-навчання -- порталы-дискаунтеры -- портали-дискаунтери -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный бизнес -- електронний бізнес Анотація: Проаналізовано динаміку розвитку сегменту В2С ринку електронної комерції в Чеській Республіці починаючи з 1990 року. Особливу увагу приділено порталам-дискаунтерам та моделі онлайн-навчання. Запропоновано авторську інтерпретацію відмінностей між концепціями «електронний бізнес» та «електронна комерція». Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Міцик, Михаль (Ing.; аспірант кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\ |
Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия). Оценка потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли продовольственной специализации [Текст] / И. М. Романова, Е. В. Носкова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 173-184 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Торговля отдельными видами товаров Торгівля окремими видами товарів Теория маркетинга Теорія маркетингу Кл.слова (ненормовані): аналитическое обеспечение -- дискаунтеры -- дискаунтери -- индикативные показатели -- індикативні показники -- количественное оценивание -- кількісне оцінювання -- магазины шаговой доступности -- магазини крокової доступності -- потребительская ценность -- споживча цінність -- продовольственная специализация -- продовольча спеціалізація -- продуктовые рынки -- продуктові ринки -- продукты питания -- продукти харчування -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- супермаркеты -- супермаркети -- торговые предприятия -- торговельні підприємства Анотація: Предложена методика количественной оценки потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли разных форматов. Разработана классификация выгод и затрат на таких предприятиях по группам, определен перечень показателей в рамках групп и алгоритм их оценки. Рассчитаны коэффициенты потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли разных форматов. Определены разрывы между воспринимаемыми и ожидаемыми выгодами, затратами и потребительской ценностью. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия) |