Анохін, Віктор (кандидат технічних наук; старший науковий співробітник; доцент кафедри інформаційних систем; керівник програми підготовки електронних мультимедійних інтерактивних видань).
    Технічне та дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів / В. Анохін // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 80-95 : рис.-15. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
персональні навчальні системи -- персональные учебные программы -- електронні ресурси -- электронные ресурсы -- мультимедійність видань -- мультимедийность изданий -- інтерактивність видань -- интерактивность изданий -- дидактичні принципи -- дидактические принципы -- інформаційні технології -- информационные технологии -- дидактичні принципи успішного навчання -- дидактические принципы успешного обучения -- електронні ресурси бібліотек -- электронные ресурсы библиотек -- бібліотеки ВНЗ -- библиотеки ВУЗ -- досвід університетів -- опыт университетов -- електронні видання -- электронные издания -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- електронні підручники -- электронные учебники -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Показани результати інтегрування класичних дидактичних принципів успішного навчання із сучасними інформаційними технологіями для підвищення ефективності самостійної роботи студентів у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця. Об'єднання здійснюється шляхом створення електронної бібліотеки та електронної системи управління навчанням, пристосованих до індивідуальної роботи студентів, наповнення їх інтерактивними мультимедійними навчальними ресурсами, які взаємодіють із користувачем, через метадані - з інформаційними системами і за допомогою звітів - з викладачем, та налаштування інтегрованого середовища на самостійну роботу. Таким чином вибудовується персональна навчальна система (ПНС). Основні дидактичні принципи, що повною мірою реалізуються в ПНС, - це принципи активності, наочності та доступності. Наукова новизна полягає в методиках підготовки інтерактивних навчальних ресурсів, їх інтеграції до ПНС, педагогічних налаштуваннях ПНС, а практична значущість отриманих наукових результатів - у їх упровадженні в систему самостійної роботи студентів.


Дод.точки доступу:
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця \про нього\