Панасенко, Елліна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет"). Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Е. Панасенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 61-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки, 20 ст. , 60-70-і рр. Образование. Педагогика История педагогики, 20 ст., 60-70-е гг. УРСР УССР Україна Украина Кл.слова (ненормовані): дидактичні експерименти -- дидактические эксперименты -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- зміст експериментів -- содержание экспериментов -- програма експериментів -- программа экспериментов -- дидактика -- методики викладання учбових предметів -- методики преподавания учебных предметов -- експериментальні методики -- экспериментальные методики -- педагоги-дослідники -- педагоги-исследователи Анотація: Досліджено проблему розвитку змісту дидактичних та методичних експериментів, репрезентованих українськими авторами в науково-педагогічних дослідженнях радянської доби. З'ясовано, що найбільш актуальними у 60-70-ті роки ХХ ст. були експерименти, присвячені питанням ефективності уроку; формування пізнавальної активності, пізнавальних інтересів, потреб в учнів; розвитку в школярів самостійності в навчанні; проблемному навчанню; програмованому підходу в начанні. Виявлено, що цей період став етапом прогресивного розвитку педагогічного експерименту як наукового методу дослідження проблем навчання школярів. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Чашко, Л. (педагог-дослідник) \о нем\; Лозова, В. (педагог-дослідник) \о ней\; Таранов, Л. (педагог-дослідник) \о нем\ |