Акімов, Дмитро (кандидат соціологічних наук; очільник генеральної дирекції Міжнародної академії "Золота Фортуна"). Соціальний маркетинг: предмет і основні типи / Дмитро Акімов> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 186-203. - Бібліографія : С.202-203. - На рус. яз.
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): государственный маркетинг -- державний маркетинг -- маркетинг социальных проблем -- маркетинг соціальних проблем -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- социальная ответственность маркетинга -- социальная сфера -- социальные технологии -- социальный маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна відповідальність маркетингу -- соціальна сфера -- соціальний маркетинг -- соціальні технології -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- типи маркетингу -- типы маркетинга -- управление социальной сферой -- управление социальными процессами -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою Анотація: Соціальний маркетинг розглядається як теорія та практика регулювання соціальних процесів, як технологія організації соціальної сфери суспільства, досліджується соціально відповідальний маркетинг як підгрунтя соціально відповідального бізнесу, маркетин г соціально значимих проблем. Виокремлюються типи соціального маркетингу: політичний маркетинг, державний маркетинг, територіальний маркетинг, соціальний маркетинг. Розглядаються концепції класиків маркетингу. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Агарков, О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького державного національного технічного університету). Концепція соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 70-74. - Бібліографія : С.74 : 13 назв
Рубрики: Соціальне управління Социальное управление Кл.слова (ненормовані): государственный маркетинг -- державний маркетинг -- модели маркетинга -- моделі маркетингу -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социально-государственный маркетинг -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціально-державний маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управленческие технологии -- управлінські технології Анотація: Автор статті пропонує концепцію соціально-державного маркетингу - технологію управлінської діяльності соціальних агентів, яка спрямована на задоволення потреб та узгодження інтересів різних прошарків суспільства за допомогою обміну. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Романенко, Катерина (кандидат юридичних наук; докторантка Дніпропетровскього регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України). Маркетинг та менеджмент у сфері державних відносин / К. Романенко> // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Библиогр.: с. 14. - 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Право Адміністративне право Административное право Кл.слова (ненормовані): державне управління -- государственное управление -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- механізм державного управління -- механизм государственного управления -- механізм менеджменту -- механизм менеджмента -- державний маркетинг -- государственный маркетинг -- державно-адміністративний менеджмент -- государственно-административный менеджмент -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- маркетинг-менеджмент -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг -- маркетинг мережевого типу -- маркетинг сетевого типа Анотація: Визначення сутності та механізмів взаємовпливу маркетингової та менеджментової парадигми у процесі модернізації державного управління. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |