Красняков, Євген (головний консультант секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти).
    Формування державної політики в галузі освіти України на загальнодержавному рівні / Є. Красняков // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 19-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- образование в Украине -- державна політика в галузі освіти -- государственная политика в отрасли образования -- державне управління -- государственное управление -- державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- державна політика -- государственная политика -- етапи формування державної освітньої політики -- этапы формирования государственной образовательной политики -- національні програми -- национальные программы
Анотація: Визначення сутності змісту поняття "державна політика в галузі освіти", періодизація процесу формування державної політики в галузі освіти України з 1991 року.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Човган, І. В. (аспірантка відділу гуманітарної політики Національного інституту стратегічних досліджень; м.Київ).
    Європейська інтеграція - стратегічний напрям модернізації державної політики в галузі вищої освіти України / І. В. Човган // Грані. - 2011. - № 6. - С. 159-162. - Література : С.162 : 12 назв
УДК
ББК 66.3(0), 4
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

   Європа
    Европа

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вузи -- вузы -- высшее образование -- высшее образование Украины -- государственная образовательная политика -- государственная политика -- державна освітня політика -- державна політика -- европейская интеграция -- европейское образовательное пространство -- единое образовательное пространство -- елітна освіта -- європейська інтеграція -- європейський освітній простір -- єдиний освітній простір -- модернизация государственной политики -- модернизация образования -- модернізація державної політики -- модернізація освіти -- политические стратегии -- політичні стратегії -- элитное образование
Анотація: Розглядається питання місії європейської інтеграції вищої освіти України з іншими європейськими країнами, умови утворення єдиного європейського простору вищої освіти, які виникли через внутрішні та зовнішні виклики для вітчизняної політики та зумовили орієнтацію в європейському напрямі нашої держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; професор; головний співробітник лабораторії історії педагогіки).
    Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні : кінець ХІХ ст.-1932 / Л. Березівська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 66-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 19 ст. кін. - 1932 р.

   Образование. Педагогика

   История образования, 19 ст. кон. - 1932 г.

Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика -- школьная политика -- диференціація організації шкільної політики -- дифференциация организации школьной политики -- шкільна політика царату -- школьная политика царата -- державна політика українських урядів -- государственная политика украинских правительств -- державна політика радянського уряду -- государственная политика советского правительства -- державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- формы дифференциального обучения -- форми диференціального навчання -- критерии дифференциального обучения -- критерії диференціального навчання -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Розкрито основні тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні наприкінці ХІХ ст.-до 1932 р., зокрема на основі аналізу нормативно-правових документів виявлено форми та критерії диференціації навчання.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ




    Ачелеану, Мірела Іонела (викладач кафедри економіки та економічної політики Академії економічних студій; м.Бухарест; Румунія; PhD).
    Роль освіти в підвищенні адаптації на ринку праці : (на прикладі Румунії) / М. І. Ачелеану // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 270-277 : граф. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240(4РУМ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Трудовые ресурсы

   Трудові ресурси

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- занятость населения -- зайнятість населення -- инвестиции -- інвестиції -- качество жизни -- якість життя -- образование -- освіта -- образовательные уровни -- освітні рівні -- рынок труда -- ринок праці -- рыночная адаптация -- ринкова адаптація -- социально-экономическое развитие -- соціально-економічний розвиток -- трудоустройство молодежи -- працевлаштування молоді -- человеческий капитал -- людський капітал -- экономические взаимосвязи -- економічні взаємозв'язки -- безробіття -- безработица -- молодежная безработица -- молодіжне безробіття -- розвинуті країни -- развитые страны
Анотація: У статті показано, що проблема адаптації до ринку праці є дуже важливою в поточній економічнй ситуації, яка викликає зростання безробіття як у цілому, так і серед молоді. Серед економічно розвинених країн склався консенсус стосовно того, що вихід із кризи і відновлення економічного зростання можуть бути досягнені за рахунок стимулювання як інвестицій в інфраструктуру, так і розвитку людського капіталу за допомогою освіти, досліджень і інновацій. Високий рівень освіти підвищує вірогідність адаптації до вимог ринку праці і сприяє підвищенню якості життя. З іншого боку, освіта залежить від умов життя населення. Зв'язок між освітою і соціально-економічним рівнем розвитку підтверджує, що розвиток країни тісно пов'язаний з рівнем освіти. Наведено загальний контекст зайнятості і проблеми зайнятості молоді на ринку праці в Румунії. Показано процес адаптації молоді до ринку праці в умовах нинішнього економічного клімату, підготовка молоді, покращення інтеграції за допомогою освіти, поєднання освітніх програм із вимогами ринку праці. Результати дослідження зосереджені на виявленні певних дій із заохочення інвестицій в освіту в Румунії і поліпшення політики в галузі освіти і зайнятості для підвищення якості життя.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Карпенко, О. В.
    Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 93-98. - Література : С.97-98 : 40 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Франція
    Франция

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- национально-образовательная политика -- образование во Франции -- образовательные системы -- образовательные услуги -- освіта у Франції -- освітні послуги -- освітні системи -- освітня політика -- реформа образования -- реформа освіти -- реформирование образования -- реформування освіти
Анотація: Аналізуються зарубіжні та вітчизняні джерела з питань особливостей системи освіти Франції та її реформування завдяки ефективній державній політиці на цій ниві.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Довгань, О. В.; Самчук, Л. І.




    Зеркаль, М. М. (кандидат історичних наук; доцент Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського).
    Освіта національних меншин України (1990 - 2000-ні рр.) / М. М. Зеркаль // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2013. - № 2. - С. 121-135. - Примітки посторінкові : 49 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія України, 20 ст. кін-21 ст поч.
   История Украины, 20 ст. кон.-21 ст. нач.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- етнічні меншини -- етнонаціональна політика України -- история образования в Украине -- історія освіти в Україні -- национальные меньшинства Украины -- національні меншини в Україні -- образование в Украине -- образование национальных меньшинств -- освіта національних меншин -- освіта України -- поликультурное образование -- полиэтничность -- поліетнічність -- полікультурна освіта -- этнические меньшинства -- этнонациональная политика
Анотація: Робиться спроба дослідити місце й роль освіти етноменшин у загальній ідеології державотворчих та суспільно-політичних трансформацій. Визначено роль національно-культурних товариств, неурядових організацій, ЗМІ в розвитку полікультурних традицій навчання та виховання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Мамбетказиев, Айдар (докторант PhD; первый вице-президент Казахстанско-Американского свободного университета; г.Усть-Каменогорск; Казахстан).
    Влияние процесса глобализации на обеспечение конкурентоспособности ВУЗа / А. Мамбетказиев // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 387-396. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.497-5 + 74.58
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшая школа -- вища школа -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- глобалізація -- глобализация -- государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- институциональная кооперация -- інституціональна кооперація -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная интернационализация -- освітня інтернаціоналізація -- образовательная конкурентоспособность -- освітня конкурентоспроможність -- образовательная эффективность -- освітня ефективність -- образовательные инновации -- освітні інновації -- образовательные реформы -- освітні реформи -- образовательные услуги -- освітні послуги -- принципиальные основы -- принципові засади -- рыночные условия -- ринкові умови -- университеты -- університети
Анотація: Показано, что интеграционные процессы в мировом экономическом и образовательном обществе формируют новую конкурентную среду в системе высшего образования. Определены противоречия, вызванные влиянием процесса глобализации на сферу образования. Обоснованы направления влияния процесса глобализации на образование, основные направления повышения конкурентоспособности ВУЗов в условиях глобализации.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Авксєнтьєв, М. Ю. (докторант; НДЕІ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України).
    Реформування системи професійно-технічної освіти в Україні / М. Ю. Авксєнтьєв // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 199-202. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.56(4УКР)
Рубрики: Образование
   Освіта

   Професионально-техническое образование

   Професійно-технічна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кадры -- кадри -- квалифицированные специалисты -- кваліфіковані спеціалісти -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная реформа -- освітня реформа -- образовательные инновации -- освітні інновації -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- образовательные услуги -- освітні послуги -- приоритетные направления -- пріоритетні напрями -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- профессиональные стандарты образования -- професійні стандарти освіти -- рабочие специальности -- робітничі спеціальності -- рынок труда -- ринок праці -- рыночный спрос -- ринковий попит -- системная структуризация -- системна структуризація
Анотація: У статті проведено аналіз елементів системи професійно-технічної освіти в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Концепция развития профессионального образования и обучения в Украине на 2010-2020 гг., проект \о произв.\




    Максимович, В. І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри банківських інвестицій Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Становлення сучасної національної освітньої системи через призму минулого / В. І. Максимович // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 192-195. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74(4УКР)г
Рубрики: Образование
   Освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная интеграция -- освітня інтеграція -- образовательная конкурентоспособность -- освітня конкурентоспроможність -- конкурентоспроможність освіти -- конкурентоспособность образования -- системное моделирование -- системне моделювання -- учебные заведения -- учбові заклади
Анотація: Розглянуто особливості становлення вітчизняної освітньої системи, її специфіку, сучасні тенденції розвитку, що дало змогу розкрити проблеми в освіті як на рівні держави, так і на рівні освітнього закладу та запропонувати можливі шляхи їх подолання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Султанбаева, Гульмира (профессор кафедры печати и электронных СМИ Казахского национального университета имени Аль-Фараби; г.Алматы; Казахстан; доктор политических наук; профессор).
    Формирование интеллектуальной нации в контексте развития человеческого капитала : стратегия Казахстана / Г. Султанбаева, А. Калиагатова, Д. Асымова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 451-459 : граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.050(5КАЗ)в + 65.240(5КАЗ)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

   Трудовые ресурсы

   Трудові ресурси

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- интеллектуальная нация -- інтелектуальна нація -- інтелектуальний капітал -- интеллектуальный капитал -- национальные стратегии -- національні стратегії -- национальные экономики -- національні економіки -- человеческий капитал -- людський капітал -- розвиток людського капіталу -- развитие человеческого капитала
Анотація: Рассмотрены аспекты формирования интеллектуальной нации в контексте развития человеческого капитала. Проанализированы результаты исследования осознания обществом потребности в развитии национального человеческого капитала, а также факторов, способствующих и ограничивающих его эволюцию в Казахстане. На основании исследований сформулированы рекомендации по улучшению процессов формирования человеческого капитала и, соответственно, инвестирования в процветание государства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Калиагатова, Алмагуль (проректор по науке и международным связям Международной академии бизнеса; г.Алматы; Казахстан; доктор философских наук); Асымова, Дария (докторан PhD Казаского национального педагогического университета имени Абая; г.Алматы; Казахстан)




    Шкварець, Валентин Павлович (доктор історичних наук; професор Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського).
    Рецензія на монографію: Зеркаль М.М. "Код ідентичності" : рецензия / В. П. Шкварець // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 7. - С. 132-133
Рец. на Зеркаль М. М. Код ідентичності : монографія / М. М. Зеркаль. - Миколаїв: Видавництво "ІЛІОН", 2013.-433 с.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- государственная политика -- державна освітня політика -- державна політика -- етнічна система освіти -- етноменшини України -- заклади освіти з етнічним компонентом -- идентичность -- ідентичність -- кадри -- кадры -- монографии -- монографії -- национальная идентичность -- национальные меньшинства -- національна ідентичність -- національні меншини -- образование в Украине -- образование национальных меньшинств -- образовательный концепт -- освіта в Україні -- освіта національних меншин -- освітній концепт -- рецензии на монографии -- рецензії на монографії -- учреждения образования с этническим компонентом -- этническая система образования -- этноменьшинства Украины
Анотація: У монографії на основі широкої палітри історичних фактів, аналітичних матеріалів, наукових аргументів, авторських висновків зроблено спробу відобразити особливості відродження та розвитку освіти національних меншин, розкрити освітній концепт у діяльно сті самоорганізаційних формувань, показано функціонування етнічної системи освіти, педагогіко-технологічне та методичне забезпечення навчально-виховного процесу в закладах освіти з етнічним компонентом.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Грані_2013_7\ст.31.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Герман, Ю. О. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара).
    Державна політика України у створенні дослідницьких університетів в Україні на початку ХІХ ст. (проблема вибору моделі) / Ю. О. Герман // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 10. - С. 25-29. - Література : С.28-29 : 12 назв
УДК
ББК 66.2
Рубрики: Політика. Політологія, 19 ст. поч.
   Политика. Политология, 19 ст. нач.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- дослідницькі університети -- исследовательские университеты -- история высшего образования -- история образования в Украине -- история университетов -- історія вищої освіти -- історія освіти в Україні -- образовательная политика -- освітня політика -- университетское образование -- університети -- університетська освіта
Анотація: Здійснено ретроспективний аналіз основних підходів політики уряду до вибору формату університетської освіти і науки в Україні на початку 19 ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; професор; головний співробітник лабораторії історії педагогіки).
    Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" (друг половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 54-60 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки, 1950-1960-і рр.

   Образование. Педагогика

   История педагогики, 1950-1960-е гг.

   УССР
    УРСР

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика -- школьная политика -- державна політика -- государственная политика -- державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- зміст шкільної освіти -- содержание школьного образования -- система освіти -- система образования -- шкільна освіта -- школьное образование -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- виробниче навчання -- производственное обучение -- хрущовська шкільна політика -- хрущевская школьная политика -- професійно орієнтована диференціація -- профессионально ориентированная дифференциация -- аналіз законодавства -- анализ законодательства -- учнівські виробничі бригади -- ученические производственные бригады -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация
Анотація: Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти другої половини 50-х років - 1964 рік. Особливу увагу сконцентровано на причиних актуалізації диференційованого підходу в період "хрущовської" шкільної реформи. На основі аналізу Закону про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (1959 р.) показано, що в Україні функціонувала державна, централізована, відночас диференційована, передусім за професіонально орієнтованим, територіально-економічним, соціальним, віковим, частково національним і гендерним та іншими критеріями, система шкільної освіти.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Закон про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці \о произв.\




    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Література : С. 83-84 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1940-1980-і рр.
   Образование. Педагогика, 1940-1980-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- диференційований підхід у навчанні -- дифференцированный подход в обучении -- история образования -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогической мысли -- історія освіти -- історія педагогіки -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогічної думки -- навчальні плани -- навчальні предмети -- навчальні програми -- начальная школа -- начальное образование -- початкова освіта -- початкова школа -- реформы в образовании -- учебные планы -- учебные предметы -- учебные программы -- ученики -- учні -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті pp. XX ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\13.pdf




    Тимошенко, О. В. (кандидат економічних наук; доцент; зав. кафедри економіки Київського національного університету культури і мистецтв).
    Економічний освітній простір України : сучасні тенденції та перспективи розвитку / О. В. Тимошенко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 194-199 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)в7-2 + 74.58в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования, 20 ст.; 21 ст. нач.

   Економіка освіти, 20 ст.; 21 ст. поч.

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- высшее экономическое образование -- вища економічна освіта -- государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- исторические аспекты -- історичні аспекти -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- регуляторные механизмы -- регуляторні механізми -- рынок труда -- ринок праці -- содержательные особенности -- змістовні особливості -- структурная модернизация -- структурна модернізація -- терминология -- термінологія -- трудоустройство -- працевлаштування -- функциональная направленность -- функціональна спрямованість -- экономисты -- економісти
Анотація: Проаналізовано історичний аспект розвитку вищої економічної освіти з ХХ ст. до сьогодення. Здійснено аналіз структурних змін, які відбулися в системі вищої освіти країни за період пострадянського простору. У дослідженні узагальнено сутнісну характеристику категорії “вища економічна освіта”, а також розкрито теоретичні аспекти розвитку вищої освіти держави в сучасних умовах через розуміння її мети, завдань, змісту і технологій, відповідно до Концепції розвитку економічної освіти. У статті проаналізовано сучасний стан та окреслено перспективи розвитку вищої економічної освіти в Україні. Автором висвітлюється недосконалість сучасного механізму регулювання взаємодії вищої освіти та співвідношення попиту і пропозиції спеціалістів на ринку праці при праксеологічному підході. Представлені різні підходи до професійної підготовки економістів і модернізації вищої економічної освіти Україні в цілому, обгрунтовується необхідність вивчення європейського досвіду з цього питання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\46.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\; Российская империя \о ней\




    Захарін, Сергій Володимирович (директор Науково-дослідного інституту економіки Київського національного університету технологій та дизайну; доктор економічних наук; старший науковий співробітник).
    Фінансування розвитку системи вищої освіти України : проблеми і перспективи / С. В. Захарін, М. П. Денисенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 9. - С. 113-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)в-93 + 74.58(4УКР)в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы образования, 1995-2010 гг.

   Фінанси освіти, 1995-2010 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- высшее образование -- вища освіта -- государственное управление образованием -- державне управління освітою -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- отраслевое финансирование -- галузеве фінансування -- фінансування освіти -- финансирование образования
Анотація: Проаналізовано стан розвитку системи вищої освіти України. Визначено організаційно-економічні та фінансові умови функціонування системи вищої освіти. Обґрунтовано пропозиції щодо подальшої оптимізації розвитку системи вищої освіти.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Денисенко, Микола Павлович (професор кафедри економіки, обліку і аудиту Київського національного унірверситету технологій та дизайну; доктор економічних наук; професор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ланських, Оксана (аспірантка; Черкаський державний технологічний університет).
    Мовні стратегії в системі державної освітньої політики / О. Ланських // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2014. - № 4. - С. 109-113. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 81.2(4 Укр)
Рубрики: Языковая политика
   Мовна політика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
мовна політика -- освітня політика -- языковая политика -- образовательная политика -- мовні стратегії -- языковые стратегии -- державна освітня політика -- государственная образовательная политика -- державна мова -- государственный язык
Анотація: Аналізується місце та роль мовних стратегій у системі державної освітньої політики, яка вдосконалюється завдяки реалізації демократичних принципів та підходів.

Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шморгун, Л. Г. (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту та економіки Національної академії керівних кадрів культури і мистецтва).
    Основні пріоритети організації навчального процесу у вищих навчальних закладах відповідно до нового Закону України "Про вищу освіту" / Л. Г. Шморгун // Формування ринкових відносин в Україні : Науковий економічний журна. - 2014. - № 12. - С. 79-82. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.401(4УКР)в6 + 74.58(4УКР)в6
Рубрики: Право
   Административное право

   Адміністративне право

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

    Европа

    Європа

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- виші учбові заклади -- государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- гуманитарно-духовная составляющая образовательных моделей -- гуманіторно-складова складова освітніх моделей -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- информатизация обучения -- інформатизація навчання -- модели образования -- моделі освіти -- образовательные системы -- освітні системи -- правовое регулирование -- правове регулювання
Анотація: Подано порівняльний аналіз реалізації державної політики в галузі освіти в Україні та найбільш розвинутих країнах світу, наведено висновки щодо діяльності людей, які здобували знання за існуючими моделями освіти, що привело систему освіти до глибокої кризи. Наведено пропозиції щодо основних пріоритетів організації навчального процесу в контексті нового Закону України “Про вищу освіту” та входження України в європейський освітній простір.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Болонская декларация, общая декларация министров образования Европы 1999 г. \о произв.\; О высшем образовании, закон Украины \о произв.\; Про вищу освіту, закон України \о произв.\




    Карпенко, О. В.
    Реалізація державної політики у сфері надання освітніх послуг вишами США / О. В. Карпенко, С. В. Тарнавська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 79-87. - Бібліографія : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
автономия университетов -- автономия университетского образования -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта за кордоном -- вища освіта зарубіжних країн -- высшее образование -- высшее образование за рубежом -- державна освітня політика -- образование в США -- образование за рубежом -- образовательная политика -- образовательные услуги -- освіта за кордоном -- освітні послуги -- освітня політика -- университетская автономия -- университеты -- університети
Анотація: Проаналізовано реалізацію системи надання освітніх послуг вищими навчальними закладами США, зокрема розглянуто особливості функціонування університетської автономії.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Тарнавська, С. В.




    Березівська, Л. Д.
    Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в радянській Україн у період зародження демократичних змін (1985-1991) / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 70-78. - Бібліографія : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1985-1991 рр.
   Образование. Педагогика, 1985-1991 гг.

   УРСР
    УССР

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- зміст освіти -- история образования -- история образования в СССР -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- образовательная политика -- освітня політика -- середня освіта -- содержание образования -- среднее образование -- среднее образование в Украине -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду в питанні диференціації і змісту шкільної освіти другої половини 1980-х років.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ