Голубович, І. (кандидат філософських наук). Біографія як соціокультурний феномен: методологія аналізу в гуманітарному знанні / І. Голубович> // Філософська думка : Hауково-теоретичний журнал. Орган інституту філософії АH УРСР. З 1989- Філософська і соціологічна думка. - 2008. - № 4. - С. 122-175. - Библиогр.: в сносках
Рубрики: Філософія Загальні питання філософії Философия Общие вопросы философии Кл.слова (ненормовані): біографії -- автобіографії -- галузі біографічних досліджень -- біографічний дискурс -- герменевтика -- соціокультурне буття -- біографічні дослідження -- методологія досліджень -- гуманітарні знання -- биографии -- автобиографии -- отрасли биографических исследований -- биографический дискурс -- социокультурное бытие -- биографические исследования -- методология исследований -- гуманитарные знания Анотація: Стратегія та методологія філософського аналізу біографії знаходяться у стадії становлення. Біографія потребує теоретичної доктрини, методологічної бази та філософського аналізу. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (06.10.2008р. Інв.1887ж - Б.ц.) (вільний) |
Дебич, Марія (старший викладач кафедри гуманітарних дисциплін Київського медичного університету Української асоціації народної медицини). Гуманізація навчально-виховного процесу у вищій школі ХХІ століття / М. Дебич> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 5/6. - С. 47-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- державна політика -- государственная политика -- доктріни освіти -- доктрины образования -- концепції вищої освіти -- концепции высшего образования -- гуманізація освіти -- гуманизация образования -- гуманістичні цінності -- гуманистические ценности -- гуманітарні знання -- гуманитарные знания -- моральне виховання особистості -- моральное воспитание личности Анотація: Розглянуто фундаментальну парадигму орієнтації національної вищої освіти України ХХІ століття на формування компетентної і толерантної особистості шляхом гуманізації цілей освіти і гуманітаризації навчально-виховного процесу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Удод, Олександр (доктор історичних наук; професор; директор ). Методологія історій та гуманітаризація знання / О. Удод, М. Юрій> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 3. - С. 54-70 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): історичний процес -- исторический процесс -- методологія історії -- методология истории -- учбові предмети -- учебные предметы -- історія -- история -- методологія історії -- методология истории -- гуманітаризація освіти -- гуманитаризация образования -- гуманітарні знання -- гуманитарные знания -- формаційний напрямок -- формационное напраление -- цивілізаційний напрямок -- цивилизационное направление -- цивілізаційні концепції -- цивилизационные концепции -- синергетичний підхід -- синергетический подход Анотація: Розглядаються методологічні проблеми історичної науки. Розкриваються формаційний та цивілізаційний підходи в історичному процесі, роль гуманітарізації знання. Дод.точки доступу: Юрій, Михайло (доктор історичних наук; професор кафедри філософських наук) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Кириленко, Катерина (кандидат філософських наук; завідувач кафедри філософії; Київський національний університет культури і мистецтв). Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): гуманітрана картина світу -- природничо-наукова картина світу -- інтеграція гуманітарних знань -- інтеграція природничо-наукових знань -- єдине природничо-гуманітарне знання -- зміст університетстької освіти -- гуманитарная картина мира -- естественно-научная картина мира -- интеграция гуманитарных знаний -- интеграция естественнонаучных знаний -- единое естественно-гуманитарное знание -- содержание университетского образования -- університетська освіта -- университетское образование -- гуманітарні знання -- гуманитарные знания -- вища освіта -- высшее образование -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- філософські дисципліни -- философские дисциплины -- філософія життя -- философия жизни Анотація: Наголошується, що розвиток гуманітарного і природничо-наукового знання набуває тенденції трансформації у напрямі єдиного природничо-гуманітарного знання. Доводиться, що відображення цієї тенденції у навчанні майбутніх фахівців має набути системного характеру, адже сприятиме фундаменталізації змісту університетської освіти. Пропонуються шляхи і механізми реалізації такого підходу. |
А 20 Кошева, Ю. В. Місце соціально-гуманітарних дисциплін в підготовці фахівців транспортного профілю / Ю. В. Кошева> // Авіація, промисловість, суспільство : збірник тез доповідей I Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, курсантів та студентів "Авіація, промисловість, суспільство", 27 квітня 2018 р., м. Кременчук / Кременчуцький льотний коледж Нац. авіаційного ун-ту. - Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2018. - С. 64-65 . - ISBN 978-617-639-175-3
Образование Вища освіта Высшее образование Кл.слова (ненормовані): соціально-гуманітарні дисципліни -- социально-гуманитарные дисциплины -- фахівці транспортного профілю -- специалисты транспортного профиля -- сучасна вища освіта -- современное высшее образование -- гуманітарні знання -- гуманитарные знания -- формування особистості -- формирование личности Дод.точки доступу: Кременчуцький льотний коледж Національного авіаційного університету Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |