Демченко, Н. І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців технічного профілю / Н. І. Демченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 66-74. - Бібліографія : С.73-74 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна діяльність -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональная деятельность -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное образование -- психолого-педагогическая подготовка -- психолого-педагогічна підготовка -- техническое образование -- технічна освіта Анотація: Розкриті теоретичні та методологічні аспекти формування професійної культури майбутніх спеціалістів технічного профілю, проаналізовані сутність і зміст поняття "професійна культура", стратегічні підходи до професійно-культурного становлення таких фахівців в вузах. Можна виділити чотири основні складові моделі професійної підготовки. Перша з них передбачає формування системи розвинених і гнучких професійних умінь, що забезпечують успішне виконання нових професійних завдань. Друга складова - це здатність самостійно вчитися, здобувати професійні знання, опановувати вміння й навички, нові технології, вдосконалюючи кваліфікацію. Третя складова грунтується на вимогах гуманізації й гуманітаризації освіти. . Четверта складова - це система професійних знань, умінь та навичок, які відповідають вимогам професійної діяльності, функціям і обов'язкам майбутнього фахівця, що закріплено в його кваліфікаційній характеристиці. |
Колісник, К. Е. (декан гуманітарного факультету УкрДАЗТ; кандидат історичних наук, доцент кафедри "Історія та українознавство"). Гуманітарний факультет / К. Е. Колісник> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 17-18 : фот.
Железнодорожный транспорт Вищі навчальні заклади Залізничний транспорт Украина Харьков Україна Харків Кл.слова (ненормовані): высшие учебные заведения -- железнодорожный транспорт -- структурные подразделения УкрГАЖТ -- факультеты -- кафедры -- история факультета -- гуманизация образования -- гуманитаризация образования -- интеллектуальные клубы -- научно-исследовательская работа -- воспитательная работа -- мировозрение человека -- украиноведение -- вищі навчальні заклади -- залізничний транспорт -- структурні підрозділи УкрДАЗТ -- факультети -- кафедри -- історія факультету -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- науково-дослідна робота -- виховна робота -- інтелектуальні клуби -- світогляд людини -- українознавство Анотація: Стаття присвячена історії створення гуманітарного факультету УкрДАЗТ як впровадження концепції гуманізації та гуманітаризації освіти, розповідається про його склад та основні напрямки науково-методичної роботи. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Українська державна академія залізничного транспорту, гуманітарний факультет \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Ситник, О. І. Філософія гуманітарної освіти в технічному ВУЗі: постболонський період / О. І. Ситник> // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. - Вип. 15. - С. 403-408
Філософія Высшее образование Вища освіта Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- вища освіта -- технический ВУЗ -- технічний ВУЗ -- постболонский период -- постболонський період -- гуманитарные дисциплины -- гуманітарні дисципліни -- гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Русинка, Іван (доцент кафедри психологічних і педагогічних дисциплін Тернопільського національного економічного університету; кандидат педагогічних наук). Роль курсу "Психології" у підготовці студентів до успішної професійної діяльності / І. Русинка> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 8. - С. 42-51 Рец. на Русина І. І. Психологія : навчальний посібник / І. І. Русина. - К.: Знання, 2011.- 407 с.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): особистість -- личность -- концепції людини -- концепции человека -- творчий потенціал особистості -- творческий потенциал личности -- гуманітарізація освіти -- гуманитаризация образования -- учбові предмети -- учебные предметы -- психологія -- психология -- навчальний процес -- учебный процесс -- підготовка студентів -- подготовка студентов -- учбові посібники -- учебные пособия -- рецензії на посібники -- рецензии на пособия -- принципи розуміння людини -- принципы понимания человека Анотація: Привертається увага до важливості курсу "Психологія" у підготовці студентів до майбутньої практичної професійної діяльності. Розкриваються базові принципи розуміння людини як особистості, структура і переваги навчального посібника "Психологія", підготовленого автором. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Іващенко, О. В. (кандидат філософських наук; доцент Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди). Філософія дизайнерської освіти і дизайнерського менеджменту: антропологічна складова / О. В. Іващенко> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 9. - С. 63-65. - Література : С. 65 : 4 назви
Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): педагогическая антропология -- антропология техники -- антропологія техніки -- видавнича справа -- гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти -- дизайнери -- дизайнерский менеджмент -- дизайнерское образование -- дизайнерська освіта -- дизайнерський менеджмент -- дизайнеры -- журнали -- журналы -- издательское дело -- культурна антропологія -- культурная антропология -- маркетинг -- менеджмент -- педагогічна антропологія -- философия образования -- філософія освіти Анотація: Проаналізовано вимоги до професії та дизайнерського менеджменту. Обгрунтовано доцільність їхньої орієнтації на методологічні настанови сучасної культурної антропології та антропології техніки, а також етики відповідальності, що передбачає гуманітаризацію підготовки різного профілю фахівців, які займаються сучасним журнальним виробництвом. Перейти к внешнему ресурсу: Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Косянчук, Сергій (аспірант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; Київ). Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті / С. Косянчук> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 18-21. - Література : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти -- зміст освіти -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- литературное образование -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- содержание образования -- содержание обучения -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- ценностно-смысловая сфера -- ценностно-смысловые ориентации -- ценностно-смысловые представления -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- ціннісно-смислові уявлення -- шкільна літературна освіта Анотація: Йдеться про літературний компонент і його складові у контексті ціннісно-смислової сфери особистості. Розглядаються детермінанти літературної освіти і нова емоційно-ціннісна лінія змісту як складова літературного компоненту. Аналізується значення гуманітарізації змісту освіти як умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників. |
Удод, Олександр (доктор історичних наук; професор; директор ). Методологія історій та гуманітаризація знання / О. Удод, М. Юрій> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 3. - С. 54-70 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): історичний процес -- исторический процесс -- методологія історії -- методология истории -- учбові предмети -- учебные предметы -- історія -- история -- методологія історії -- методология истории -- гуманітаризація освіти -- гуманитаризация образования -- гуманітарні знання -- гуманитарные знания -- формаційний напрямок -- формационное напраление -- цивілізаційний напрямок -- цивилизационное направление -- цивілізаційні концепції -- цивилизационные концепции -- синергетичний підхід -- синергетический подход Анотація: Розглядаються методологічні проблеми історичної науки. Розкриваються формаційний та цивілізаційний підходи в історичному процесі, роль гуманітарізації знання. Дод.точки доступу: Юрій, Михайло (доктор історичних наук; професор кафедри філософських наук) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Горун, А. А. Гуманитаризация высшего технического образования посредством изучения иностранного языка / А. Горун> // Проблеми гуманізації освіти в контексті трансформації вищої школи України : монографія / за ред. Т.І. Власової. - Д. : АРТ-ПРЕС, 2008. - С. 84-87 . - ISBN 978-966-348-144-9
Высшее образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- вища освіта -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КІМ -- техническое образование -- технічна освіта -- иностранные языки -- іноземні мови -- гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти -- мировосприятие студентов -- світосприйняття студентів -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики). Фундаменталізація змісту предметів суспільно-гуманітарного циклу в профільній школі [Текст] / О. Барановська> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчитеів. - 2013. - № 9. - С. 10-13. - Библиогр.: с. 13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання історії Методика преподавания истории Україна Украина Кл.слова (ненормовані): система освіти -- фундамеиталізація освіти -- гуманітаризація освіти -- модернізація сучасної освіти -- педагогічні технології -- гуманітарна освіта -- інтерактивні методи навчання історії -- система образования -- фундаментализация образования -- гуманитаризация образования -- модернизация современого образования -- педагогические технологии -- гуманитарное образование -- интерактивные методы обучения истории Анотація: Фундаменталізація та гуманізація освіти стають одними з важливих напрямків модернізації сучасної освіти, головним фактором є вплив на трансформацію змісту освіти. Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (23.10.2013р. - Б.ц.) (вільний) |
Марченко, Наталія. Принципи гуманізації і гуманітаризації освіти у наукових пошуках А. Г. Погрібного та їх розвиток у працях українських учених / Н. Марченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 106-111. - Бібліогр.: 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки Образование. Педагогика История педагогики Кл.слова (ненормовані): виховання -- воспитание -- розвиток особистості -- развитие личности -- антропоцентризм -- гуманізація освіти -- гуманизация образования -- гуманітаризація освіти -- гуманитаризация образования -- дитиноцентризм -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- нормативно-правові документи -- державні національні програми -- государственные национальные программы -- педагогічна теорія -- педагогическая теория Анотація: На основі аналізу сутності понять "гуманізація та гуманітаризація освіти", їх генези та розвитку розкривається внесок А. Г. Погрібного у теоретичне осмислення та практичну реалізацію зазначених принципів в українській системі освіти. Детально проаналізовано Державну національну програму "Освіта" ("Україна ХХІ століття"), що є першим нормативно-правовим документом, у якому зазначено шляхи реформування названої галузі відповідно до принципів демократизації, гуманізації та гуманітаризації освіти, та інші загальнонаціональні нормативні документи. Дод.точки доступу: Погрібний, Анатолій Григорович (український літературознавець; письменник; критик і публіцист; політичний, культурний і громадський діяч ; 1942-2007) \про нього\; Гончаренко, Семен Устимович (академік НАПН України; головний спеціаліст Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України ; 1928-2013) \про нього\; Мальований, Юрій Іванович (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; член-кореспондент НАПН України ; 1939-) \про нього\; Кремень, Василь Григорович (український вчений; державний, політичний та громадський діяч, президент НАПН України (з 1997) ; 1947-) \про нього\; Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; дійсний член (академік) НАПН України; ректор НПУ ім. М. П. Драгоманова ; 1949-) \про нього\; Освіта, державна національна програма \о произв.\ |
Громов, В. Е. (Национальный горный университет; Днепропетровск). Философский поиск духовного смысла человека и гуманитарный кризис в современном украинском обществе / В. Е. Громов> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 24-30. - Література : С.30 : 11 назв
Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): метафизическая ответственность -- метафізична відповідальність -- трансцендентний проект -- трансцендентный проект -- гуманитаризация образования -- гуманитарный кризис -- гуманітаризація освіти -- гуманітарна криза -- духовний сенс людини -- духовність -- духовность -- феномен духовності -- феномен духовности -- духовный смысл человека -- идеология -- ідеологія -- космо-теоцентрическая парадигма -- космо-теоцентрічна парадигма -- людська тотальність -- современное общество -- сучасне суспільство -- украинское общество -- українське суспільство -- философия человека -- философская антропология -- філософія людини -- філософська антропологія -- человеческая тотальность Анотація: Методологический подход к исследованию феномена духовности автор связывает с принципом экзистенциального единства разума, переживания, воли, веры как аспектов человеческого мироотношения. Автор исходит из убеждения о неуклонной активизации человеческо й субъективности в духовном развитии общества. Воссоздавая космо-теоцентрическую конструкцию вектора развития общества, автор исходил также из очевидности особого сущностного положения человека в бытии как "проекта Трансцендентного". Проблема духовнос ти человека в истории культуры так или иначе является сквозной, архетипической. Переход современного общества к космо-теоцентрической парадигме мировоззрения подготовлен противоречиями его технологического и культурного развития. В условиях возрастани я силы сознательного влияния социума на самого себя многое в утверждении этого мировоззрения зависит от идейного направления людей в сфере культуры и ментальных качеств субъектов культурной деятельности. Важнейшая роль в духовном возрастании людей при надлежит и гуманизации образования. Самым серьёзным препятствием на пути их духовной трансформации является мировоззренческий антропоцентризм. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |