Калінська, А. В.
    Змістова структура готовності старшокласників до професійного вибору в галузі економіки та підприємництва / А. В. Калінська // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 20-28. - Література : С.27-28 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вибір професії -- выбор профессии -- готовність до вибору професії -- готовность к выбору профессии -- підприємництво -- предпринимательство -- професійна готовність -- професійний розвиток особистості -- профессиональная готовность -- профессиональное развитие личности -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Розглянуто змістову структуру готовності старшокласників до професіного вибору в галузі економіки та підприємництва в умовах профільного навчання як інтегральної властивості особистості.





    Кравченко, Т. В.
    Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім'ї та школи / Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 5-10. - Література : С.10 : 6 назв
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
батьки і школа -- взаємодія сім'ї та школи -- взаимодействие семьи и школы -- вибір професії -- выбор профессии -- готовність до вибору професії -- готовность к выбору профессии -- готовность к профессиональной деятельности -- образ будущего -- образ майбутнього -- професійна компетентність -- професійна підготовка -- професійне виховання -- професійне майбутнє -- профессиональная компетентность -- профессиональная подготовка молодежи -- профессиональное будущее -- профессиональное воспитание -- родители и школа -- родительско-учительское взаимодействие -- середня освіта -- сотрудничество педагогов с родителями -- среднее образование -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Розкрито сутність поняття "образ професійного майбутнього", доведено актуальність формування такого образу в сучасних старшокласників, окреслено шляхи такої роботи. Розглянуто зміст взаємодії сім'ї та школи, основних її функцій та напрямків реалізації у контексті формування в учнів образу свого професійного майбутнього.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ