Дикий, О. В. (кандидат економічних наук; доцент; докторант; Київський національний університет будівництва та архітектури; м.Київ; Україна).
    Удосконалення моделі організації інвестиційної діяльності на державному рівні на основі використання міжнародного маркетингу / О. В. Дикий // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 59-63 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.268в7-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Международные финансовые отношения

   Міжнародні фінансові відносини

Кл.слова (ненормовані):
государственно-частное партнерство -- державно-приватне партнерство -- капиталовложения -- капіталовкладення -- глобализация бизнеса -- глобалізація бізнесу -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- инвестиционные проекты -- інвестиційні проекти -- институционные формы -- інституційні форми -- исторические аспекты -- історичні аспекти -- конкурентная среда -- конкурентне середовище -- модели инвестиционной деятельности -- моделі інвестиційної діяльності -- приватизация -- приватизація
Анотація: Проведено дослідження історичних особливостей становлення та впровадження моделі державно-приватного партнерства (ДПП) у різних країнах світу, що розвиває тему впливу глобалізації бізнесу на формування конкурентного середовища підприємства та визначення сутності механізму державно-правового партнерства як запоруки успішного впровадження інвестиційних проектів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Капетинг, Генрих (король Франции ; 1008-1060) \о нем\; Об инициативе частного финансирования, Закон Великобритании \о произв.\




    Зозульов, Олександр (професор; кандидат економічних наук).
    Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 64-72 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація бізнесу -- інтеграція бізнесу -- організація бізнесу -- ведення бізнесу -- організація економіки -- маркетингова діяльність -- мережева економіка -- глобализация бизнеса -- интеграция бизнеса -- организация бизнеса -- ведение бизнеса -- организация экономика -- маркетинговая деятельность -- сетевая экономика
Анотація: Визначено концептуальні засади організації бізнесу в умовах сьогодення та перспективи на основі аналізу: тенденції розвитку економічних процесів в умовах глобалізації та взаємообумовленість маркетингової стратегії та стратегії організації бізнесу.