Козак, O. A. (кандидат економічних наук; докторант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки"). Формування брендів регіональних продуктів як спосіб популяризації України на міжнародному ринку [Текст] / O. A. Козак, І. М. Беженар> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 6. - С. 53-59 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Право Правова охорона інтелектуальної власності Правовая охрана интеллектуальной собственности Україна Украина Кл.слова (ненормовані): бренди -- брендинг -- регіональні продукти -- регіональні бренди -- походження товарів -- происхождение товаров -- географічне зазначення походження товарів -- географическое обозначение происхождения товаров -- порядок реєстрації -- порядок регистрации -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- українське законодавство -- украинское законодательство -- правова охорона -- правовая охрана Анотація: Розглянуто сутність і значення бренду, особливості брендингу, а також поняття "географічного зазначення походження" згідно з міжнародним та вітчизняним досвідом. Досліджено міжнародну систему захисту прав на географічне зазначення й механізм її роботи, що сприяє виробництву високоякісної конкурентоспроможної продукції, розвитку сільських територій, збереженню регіональних традицій, розширенню пропозицій для туристів та залученню інвестицій у регіон. Охарактеризовано існуючий порядок реєстрації продуктів із географічним зазначенням в Україні. Виявлено незбалансованість вітчизняного законодавства та ЄС, відсутність системних підходів до правової охорони. Наголошено на необхідності імплементації Україною стандартів ЄС щодо прав інтелектуальної власності. Дод.точки доступу: Беженар, Інна Миколаївна (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки") |