Лылык, Ирина (генеральный директор). Блеск и нищета рекламного креатива / И. Лылык> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 17-23 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): креативная реклама -- гендерные вопросы -- гендерні питання -- оскорбительная реклама -- пошлая реклама -- креативна реклама -- образлива реклама -- вульгарна реклама -- недискримінаційна реклама -- недискриминационная реклама -- стандарти реклами -- стандарты рекламы -- потребители рекламы -- споживачі реклами -- сексизм в рекламе Анотація: Рассматриваются гендерные вопросы и вопросы пошлой и оскорбительной рекламы. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Міжнародна конференція "Через саморегулювання та соціальну відповідальність до утвердження недискримінації" [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 4-6 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Економіка реклами Экономика Экономика рекламы Кл.слова (ненормовані): гендерна рівність -- домашнє насильство -- гендерні питання -- захист прав людини -- гендерна політика -- рекламна діяльність -- сексизм -- рекламний ринок -- гендерное равноправие -- домашнее насилие -- гендерные вопросы -- защита прав человека -- гендерная политика -- рекламная деятельность -- рекламный рынок Анотація: 23 березня 2016 р. в Києві була проведена міжнародна конференція "Через саморегулювання та соціальну відповідальність до утвердження недискримінації". Організаторами виступили Комітет ВРУ з питань свободи слова та інформаційної політики, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, Представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні та проект Ради Європи "Зміцнення свободи медіа та створення системи Суспільного мовлення в Україні". Дод.точки доступу: Міжнародна конференція "Через саморегулювання та соціальну відповідальність до утвердження недискримінації" \о ней\; Через саморегулювання та соціальну відповідальність до утвердження недискримінації, міжнародна конференція \о ней\ |
Пошаткова, Бланка (PhD (бізнес-адміністрування менеджмент); МВА; Ing.; доцент кафедри бізнес-адміністрування економічного факультету VSB - Технічного університету; м.Острава; Чехія). Статус жінок-підприємців у Чеській Республіці [Текст] / Б. Пошаткова, П. Кржібікова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 208-214 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Предпринимательская деятельность, 2013-2014 гг. Підприємницька діяльність, 2013-2014 рр. Трудові ресурси Чехия Чехія Кл.слова (ненормовані): бизнес-среда -- бізнес-середовище -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- бизнесвумен -- бізнесвумен -- гендерные вопросы -- гендерні питання -- женщины-предприниматели -- жінки-підприємці -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- предпринимательство -- підприємництво -- социальный статус женщины -- соціальний статус жінки -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- традиционные гендерные роли -- традиційні гендерні ролі -- управленческие должности женщин -- управлінські посади жінок Анотація: Проаналізовано відповіді респондентів з приводу статусу жінок-підприємців у Чеській Республіці. Опитування було проведено авторами з листопада 2013 по березень 2014pp., в ньому взяли участь 248 жінок та 156 чоловіків, переважно з вищою та повною середньою освітою. Результати опитування продемонструваїїи, що статус бізнесвумен у країні лишається недооціненим. Умови роботи та ведення бізнесу не можна назвати гендернорівними, що пов'язано переважно із застарілими соціальними стереотипами щодо гендернихролей. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Кржібікова, Павліна (PhD (бізнес-адміністрування і менеджмент); Ing.; доцент кафедри бізнес-адміністрування факультету економіки VSB-технічного університету м.Острава; Чехія); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске |