Коваль, Людмила (доктор економічних наук; доцент; ректор). Інтегральні засади функціонування споживчої кооперації та кооперативної освіти: відповіді на виклики ХХІ ст. / Л. Коваль, В. Церклевич> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 12. - С. 7-24 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): споживча кооперація -- потребительская кооперация -- кооперативна освіта -- кооперативное образование -- вища кооперативна освіта -- высшее кооперативное образование -- кооперативне навчання -- кооперативное обучение -- заклади вищої освіти -- учреждения высшего образования -- навчальні платформи -- учебные платформы -- віртуальні навчальні підприємства -- виртуальные учебные предприятия -- система кооперативної освіти -- система кооперативного образования -- історія кооперативної освіти -- история кооперативного образования -- досвід зарубіжних країн -- опыт зарубежных стран -- принципи кооперативної освіти -- принципы кооперативного образования -- викладачі вищої освіти -- преподаватели высшего образования -- інтегральні засади -- интегральные основы -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения Анотація: Обґрунтувано інтегральні засади функціонування та розвитку споживчої кооперації та кооперативної освіти у контексті викликів XXI ст. Включено ідеї синергетики про складність освітніх систем, концепції єдності та взаємозумовленості освітніх явищ і процесів, теорію наукового пізнання, провідні ідеї методологічних підходів до підготовки фахівців у XXI ст. (діяльнісний, компетентісний, системний). Обґрунтовано раціональні підстави зародження та реалізації ідеї кооперативної освіти як функціональної складової споживчої кооперації (освітня система у системі економічній). ГІростежено зміни у кооперативній освіті упродовж XX ст., представлено модерні інтерпретації змісту дефініцій "кооперативна освіта", "кооперативне навчання" у XXI ст. Представлено механізм інтеграції ланок "наука — освіта — виробництво" за посередництва навчальної платформи як інноваційного освітнього інструмента (досвід освітньої діяльності Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту). Дод.точки доступу: Церклевич, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор) |