Павлюченко, Тетяна (вихователь-методист). Як мотивувати дітей до пізнання природи. З досвіду роботи [Текст] / Т. Павлюченко, Я. Хомутова> // Дошкільне виховання. - 2018. - N 4. - С. 8-12 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): розвивальне середовище -- дослідницька діяльність -- інтегровані заняття -- екскурсії -- прогулянки -- заняття з екології -- екологічне виховання -- дидактичні ігри -- трудова діяльність -- трудове виховання -- висаджування живців -- развивающая среда -- исследовательская деятельность -- интегрованные занятия -- экскурсии -- прогулки -- занятия по экологии -- экологическое воспитание -- дидактические игры -- трудовая деятельность -- трудовое воспитание -- высаживание ростков Анотація: Аби задовольнити інтереси вихованців і спонукати їх до самостійного освоєння світу, педагоги дитсадка створили особливий розвивальний простір, у якому пізнання природи спирається на спостереження та практичну діяльність. Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Хомутова, Яна (вихователь); Назви частини квітки, дидактична гра \о произв.\Що потрібно рослині для росту?, дидактична гра \о произв.\; Впізнай квітку, дидактична гра \о произв.\; Що для чого потрібно, дидактична гра \о произв.\ |