Потапова, Н. І.
    Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність -- виховна робота -- вища освіта -- вища педагогічна освіта -- воспитательная деятельность -- воспитательная работа -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- личность студента -- начальная школа -- оптимизация обучения -- оптимізація навчання -- особистість студента -- педагогические условия подготовки -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні умови підготовки -- підготовка учителів -- підходи у навчанні -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подходы в обучении -- початкова школа -- фахова підготовка
Анотація: В статті визначено педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до виховної роботи в початковій школі. До таких умов зараховано наступні: 1. Спрямованість навчального процесу на розвиток у студентів потреби в здійсненні вихо вної діяльності з учнями молодших класів; 2.Засвоєння знань про особливості виховання учнів початкових класів у поєднанні з практичною спрямованістю; 3. Опанування вмінь і навичок проведення виховної діяльності з молодшими школярами в процесі використ ання активних та інтерактивних методів навчання; 4. Розвиток і становлення студента як суб'єкта різноманітних видів і форм діяльності; 5. Практична спрямованість навчального процесу у виші.





    Тарасенко, Г. С.
    Використання педагогічної евристики у фаховій підготовці вчителя початкових класів / Г. С. Тарасенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 18-26, О. А. (Тішик). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- евристика -- методи еврістики -- методи навчання -- методы обучения -- методы эвристики -- начальная школа -- педагогическая эвристика -- педагогическое образование -- педагогічна евристика -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- початкова школа -- фахова підготовка -- эвристика
Анотація: Обгрунтована роль педагогічної евристики в формуванні професійної культури вчителя початкових класів, а також наведені варіанти використовування творчих методів в його професійній підготовці. Евристика - це метод аналізу явищ і процесів, вирішення пит ань за допомогою продуктивного (творчого) мислення, що грунтується на інтуїції, аналогії, досвіді, винахідливості, тобто на особистій властивості людського мозку й здатності людини розв'язувати задачі з навідомим формальним алгоритмом розв'язку. Сучас на евристика послуговується власною класифікацією методів навчання. Використання евристичних методів надає фаховій підготовці вчителів унікальної правдивості й конструктивної дієвості, оскільки моделює багатовимірну й багатофункціональну педагогічну р еальність.





    Базурін, В. М.
    Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- дослідницькі уміння -- информационно-коммуникационные технологии -- исследовательские умения -- інформаційно-комунікаційні технології -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогическое моделирование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічне моделювання -- підготовка учителів -- підготовка учителів математики -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей математики -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технологии образования -- технології освіти -- учитель физики -- учитель фізики -- фахова підготовка
Анотація: Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.





    Бойко, Я. (аспірантка кафедри педагогіки Слов'янского державного педагогічного університету).
    Організація самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах / Я. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 19-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вищі педагогічні навчальні заклади -- вищі навчальні заклади -- самостійна освіта студентів -- самоосвіта -- індивідуалізація самостійної роботи -- готовність до самоосвіти -- освітні стандарти -- програми навчання -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшие педагогические учебные заведения -- высшие учебные заведения -- самостоятельное образование студентов -- самообразование -- индивидуализация самостоятельной работы -- готовность к самообразованию -- образовательные стандарты -- программы обучения
Анотація: Про розуміння поняття "самостійна робота студента", про організацію системи самостійной роботи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Дем'яненко, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; здобувач кафедри педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова).
    До джерел вищої педагогічної освіти в Україні: дати, події, аналітичний коментар : до 175-річчя Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова / Н. Дем'яненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 60-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- педагогічна освіта -- вищі навчальні заклади -- вищі педагогічні навчальні заклади -- педагогічні університети -- історія педагогічної освіти -- історія педагогічних навчальних закладів -- высшее педагогическое образование -- педагогическое образование -- высшие учебные заведения -- высшие педагогические учебные заведения -- педагогические университеты -- история педагогического образования -- история педагогических учебных заведений
Анотація: Обгрунтовано перший період розвитку вітчизняної вищої педагогічної освіти (1804-1867 рр.), визначено місце і роль педагогічного інституту Університету св. Володимира (1834р.) в історії Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.


Дод.точки доступу:
ї Національний педагогічноий університет імені М.П. Драгоманова. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Буринська, Н. М.
    Дослідження ефективності використання історичного надбання вітчизняної методики хімії в методичній підготовці студентів - майбутніх учителів хімії / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 65-74. - Бібліографія : С.73-74 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- история методики преподавания химии -- історія методики викладання хімії -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- методика навчання хімії -- методика обучения химии -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетентність -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная компетентность -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- учитель химии
Анотація: Досліджено вплив використання історичного надбання вітчизняної методики навчання хімії на успішність навчання студентів - майбутніх учителів хімії. Запропонована експериментальна методика засвоєння учнями курсу "Методика навчання хімії". Наведені данн і формуючого експерименту стосовно ефективності запропонованої методики.





    Нос, Л. С.
    Дидактичні особливості підготовки вчителів початкової школи в Канаді / Л. С. Нос // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 134-143. - Бібліографія : С.142-143 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Канада
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- Канада -- навчальні програми -- образование в Канаде -- освіта в Канаді -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- підготовка учителів початкової школи -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- професійні курси -- профессиональные курсы -- учебные программы
Анотація: Викладені підходи в канадських вузах до підготовки учителів початкової школи. На прикладі програми відділення "Початкова освіта" Альбертського університету, яка складається з трьох частин: академічні, професійні курси і практика в школі - проаналізова н зміст такої підготовки. Характерною особливістю програм підготовки майбутніх учителів початкових класів є їхня варіативність, гнучкість і тісний зв'язок цих програм їх практичною діяльністю, творчий підхід до визначення педагогічних курсів.





    Семиченко, В. А.
    Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- професійна освіта -- професійний розвиток особистості -- професійний саморозвиток -- профессиональное образование -- профессиональное развитие личности -- профессиональное саморазвитие -- развитие личности -- розвиток особистості -- саморазвитие -- саморозвиток
Анотація: Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах: розвиток як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.





    Побірченко, Н. С.
    Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
   Образование. Педагогика, 20 ст., поч.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- освітня реформа -- педагогические кадры -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підготовка вчителів -- післядипломна освіта -- подготовка учителей истории -- последипломное образование -- реформа образования -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.


Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\




    Павко, А. І.
    Загальні риси й особливості підготовки педагогічних кадрів в університетах України у ХІХ - на початку ХХ ст. / А. І. Павко // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2010. - № 4. - С. 59-83. - Бібліографія : С.112-115 : 111 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)5
Рубрики: Історія, 19 ст.
   История, 20 ст. поч.

   Україна
    Украина

    Російська імперія

    Российская империя

Кл.слова (ненормовані):
викладачі -- викладачі вищих навчальних закладів -- вища педагогічна освіта -- вищі навчальні заклади -- высшее педагогическое образование -- высшие учебные заведения -- исторические источники -- история городов Украины -- история образования -- история университетов -- історичні джерела -- історія міст України -- історія освіти -- історія університетів -- класичні університети -- классические университеты -- навчальні заклади -- науково-педагогічні кадри -- научно-педагогические кадры -- педагогические кадры -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- преподаватели -- преподаватели высших учебных заведений -- реформи вищої освіти -- реформы высшего образования -- студенти -- студенты -- университеты -- університети -- учебные заведения
Анотація: На основі вивчення різноманітних джерел, документальних видань, тогочасних історико-педагогічних праць розкрито загальні риси й особливості підготовки педагогічних кадрів у класичних університетах України в імперську добу. Зокрема, висвітлено формування теоретичних та організаційно-практичних засад вищої педагогічної освіти на території України у XIX – на початку XX ст., узагальнено сутність і визначено хронологічні межі провідних тенденцій становлення й розвитку університетської педагогічної освіти.


Дод.точки доступу:
Черновицкий университет \о нем\; Чернівецький університет \о нем\; Харьковский университет \о нем\; Харківський університет \о нем\; Руський інститут (Studium Ruthenum) \о нем\; Новороссийский университет \о нем\; Новоросійський університет \о нем\; Київський університет св. Володимира \о нем\; Киевский университет св. Владимира \о нем\; Київський університет \о нем\; Киевский университет \о нем\; Вищі педагогічні курси \о них\; Высшие педагогические курсы \о них\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Слюсаренко, В. О.
    Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 73-79. - Бібліографія : С.79 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя музыки -- вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- емпатія -- майбутні учителі музики -- музична освіта -- музыкальное образование -- педагогическая психология -- педагогические способности -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічна психологія -- педагогічні здібності -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- психические факторы -- психічні чинники -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- эмпатия
Анотація: Розглянуто особливості педагогічної діяльності, сутність педагогічних здібностей вчителя і психолого-педагогічні чинники їх розвитку. В результаті експериментального дослідження виявлені психічні чинники, що сприяють розвитку педагогічних здібностей. Показан кореляційний зв'язок психологічних чинників з успішністю навчання з предмета "Педагогіка" у студентів музичного факультету педагогічного закладу. Врахування в навчальній практиці вишів музичного напрямку виявлених психічних чинників, що найбільше впливають на розвиток педагогічних здібностей під час навчання, сприятиме ефективності навчання з предмету "Педагогіка" та прискорить динаміку розвитку педагогічних здібностей на етапі професійного становлення майбутнього вчителя музики.





    Авшенюк, Н. М.
    Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 96-104. - Бібліографія : С.104 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в зарубіжних країнах -- вища педагогічна освіта -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- европейская зона высшего образования -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський освітній простір -- європейський стандарт -- європейські освітні стандарти -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- межкультурная компетенция -- межкультурное измерение -- міжкультурна компетенція -- міжкультурний вимір -- навчальні плани -- образование в Европейском Союзе -- освіта в Європейському Союзі -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- учебные планы
Анотація: На основі аналізу документів Європейської комісії, а також досліджень вчених європейських країн розкриті особливості міжкультурного виміру розвитку навчальних планів педагогічної освіти в країнах ЄС. Подана детальна характеристика навчального плану Загальноєвропейської програми підготовки магістрів педагогічної освіти, спільно розробленої фахівцями з університетів Нідерландів, Угорщини, Чехії, Іспанії, Естонії, Шотландії, Фінляндії і Німеччини.

Перейти к внешнему ресурсу: Міжкультурний вимір розвитку навчального плану

Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\




    Пометун, Олена (доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії суспільствознавчої освіти інституту педагогіки НАПН України).
    Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо? / О. Пометун // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
технологічний підхід -- технологический подход -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- вища освіта -- высшее образование -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование
Анотація: Розглянуто актуальні питання пов'язані із впровадженням в освітній процес вищого педагогічного навчального закладу технологічного підходу. Визначено різновиди та охарактеризовано структуру педагогічних технологій, з'ясовано умови їх застосування та роль у досягненні результатів компетентнісно спрямованої освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сулима, О. В.
    Інтернаціоналізація як провідна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти Німеччини / О. В. Сулима // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 112-120. - Бібліографія : С.120 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта зарубіжних країн -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- европейское образование -- європейська освіта -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- интернационализация образования -- інтернаціоналізація освіти -- образование в Германии -- освіта в Німеччині -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- реформирование высшего образования -- реформування вищої освіти
Анотація: Розглянуто реалізацію процесу інтернаціоналізації вищої педагогічної освіти у Федеративній Республіці Німеччина, яка разом із іншими європейськими країнами ставить за мету провести структурне реформування вищої освіти і консолідувати зусилля наукової та освітянської громадськості, уряду для істотного підвищення конкурентоспроможності європейської системи вищої освіти у світі.





    Постригач, Н. О.
    Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів / Н. О. Постригач // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 39-45. - Література : С.44-45 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- евроинтеграция -- европейские образовательные стандарты -- євроінтеграція -- європейська освіта -- європейський простір вищої освіти -- європейські освітні стандарти -- образование в Европейском Союзе -- образовательная политика -- освіта в Європейському Союзі -- освіта в країнах Європейського Союзу -- освітня політика -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- подготовка педагогов -- реформирование высшего образования -- реформування вищої освіти
Анотація: Проаналізовано особливості реформування та структурної організації вищої педагогічної освіти в країнах ЄС, звернуто увагу на особливості професійної підготовки викладачів.


Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\




    Пашков, В. В. (ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти; кандидат філософських наук; доцент).
    Парадигмальна трансформація післядипломної педагогічної освіти / В. В. Пашков // Грані. - 2011. - № 6. - С. 27-31. - Бібліографія : С. 31 : 5 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
адаптация -- адаптація -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- креативність -- креативность -- образовательная деятельность -- освітня діяльність -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розглядаються проблеми, пов'язані з пошуком нової парадигми підготовки людини до життя, яка б забезпечила не лише адаптивне ставлення людини до дійсності, але й розвиток дійсності відповідно до людських вимірів життя.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Лиман, Ігор (завідувач кафедри історії України Бердянського державного педагогічного університету; доктор історичних наук; професор).
    Міжнародні зв'язки Бердянського державного педагогічного університету / І. Лиман // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 4. - С. 46-53
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- міжнародні зв'язкі -- международные связи -- міжнародне співробітництво -- международное сотрудничество
Анотація: Висвітлюються основні аспекти міжнародної діяльності Бердянського державного педагогічного університету. Звертається увага на започаткування нових партнерських зв'язків із вищими навчальними закладами, науковими установами та організаціями інших країн; поглиблення співробітництва з іноземними навчальними установами, участь у міжнародних науково-дослідних, освітніх та культурних програмах, активізація студентських міжнародних обмінів та ін.


Дод.точки доступу:
Бердянський державний педагогічний університет \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Нос, Любов (викладач англійської мови Педагогічного коледжу Львівського національного університету імені Івана Франка).
    Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 77-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Канада
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- начальное образование -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- вчителі початкової освіти -- учителя начальной школы -- навчальні програми -- учебные программы -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- рівні освіти -- уровни образования -- умови вступу до канадських університетів -- условия поступления в канадские университеты -- моделі підготовки вчителів -- модели подготовки учителей -- освітні програми -- образовательные программы -- шкільні ради -- школьные советы -- асоціації вчителів -- ассоциации учителей
Анотація: Розглянуто особливості системи підготовки вчителів початкової школи у Канаді. Зокрема, проаналізовано умови вступу до канадських університетів на факультети освіти. Описано програми підготовки вчителів початкової школи, висвітлено роль шкільних рад, Асоціацій вчителів у професійному становлення педагогів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.16.pdf




    Троценко, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання; проректор з науково-педагогічної роботи).
    Організаційно-педагогічні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури / В. Троценко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 47-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- професійна компетентність педагогів -- профессиональная компетентность педагогов -- професійна діяльність педагогів -- профессиональная деятельность педагогов -- професійна фізкультурна освіта -- профессиональное физкультурное образование -- учителя фізичної культури -- учителя физической культуры -- підготовка вчителів фізкультури -- подготовка учителей физкультуры -- маубутні вчителі фізичної культури -- будущие учителя физической культуры
Анотація: Розкрито організаційно-педагогічні аспекти підготовки майбутніх вчителів фізичної культури в контексті вимог особистісно орієнтованої освіти. Розглянуто основні характеристики та методики підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання у вищому навчальному закладі.


Дод.точки доступу:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\




    Гончаренко, Олексій (доктор історичних наук; професор кафедри загальнотехнічних дисциплін і методики викладання трудового навчання та креслення; декан природничо-технологічного факультету).
    Формування конкурентоспроможного фахівця зі спеціальності "Технологічна освіта" / О. Гончаренко, Ю. Коломієць, Н. Вересоцька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 51-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- вчителі технології -- учителя технологии -- майбутні вчителі технології -- будущие учителя технологии -- технологічна освіта -- технологическое образование -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- освітні галузі -- образовательные отрасли -- метод проектів -- метод проектов
Анотація: Розглянуто проблему підготовки молодих фахівців технології у вищих педагогічних навчальних закладах, яка спрямована на забезпечення їх професійної мобільності та достатнього рівня готовності до організації проектної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів.


Дод.точки доступу:
Коломієць, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри загальнотехнічних дисциплін і методики викладання трудового навчання та креслення); Вересоцька, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри загальнотехнічних дисциплін і методики викладання трудового навчання та креслення); Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\