Баранюк, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти).
    Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- умственное развитие -- образне мислення -- образное мышление -- виховання красою -- воспитание красотою -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- емоційно-образне виховання -- эмоционально-образное воспитание -- логіко-розумове виховання -- логико-умственное воспитание -- педагогічні системи -- педагогические системы -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие
Анотація: Досліджено науково-педагогічні концепти щодо взаємодії емоційно-образних та логіко-розумових моментів у виховному процесі, обгрунтовані Василем Сухомлинським. Найвиразніше та системно ці концепти висловлено в його відомій книжці " Серце віддаю дітям". В. Сухомлинський обстоював гармонійне поєднання естетичного (художньо-образного) та логіко-розумового вихованя, на теоретичному та практичному рівнях підтвердив висновки сучасної науки про важливість взаємодії функцій лівої та правої півкуль головного мозку. На такій інтеграції грунтується творчий, розумовий розвиток дитини. Тема гармонізації емоційно-образного та логіко-розумового виховання є ціннісним моментом у творчій спадщині видатного педагога, котрий потребує подальшого ретельного вивчення.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська загальноосвітня школа імені В.О. Сухомлинського \о ней\