Дупляк, Т. Оцінка ефективності управління підприємствами виставкової діяльності / Т. Дупляк> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 29-34 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): виставкова діяльність -- методичні підходи -- управління підприємствами -- виставкова індустрія -- організатори виставок -- реклама -- выставочная деятельность -- методические подходы -- управление предприятиями -- выставочная индустрия -- организация выставок -- предприятия выставочной деятельности -- підприємства виставкової діяльності -- ефективность виставкової діяльності -- эффективность выставочной деятельности -- оцінка ефективності -- оценка эффективности Анотація: Досліджено сутність підприємств виставкової діяльності, розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління ними. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Васильев, Игорь (заведующий сектором научно-методического отдела Одесской национальной ордена Дружбы народов научной библиотеки имени М. Горького; член Национального союза журналистов Украины). Выставочная работа - важная составляющая маркетинговой деятельности библиотек / И. Васильев> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - № 3. - С. 12-15. - Библиогр. в конце ст.
Бібліотечна справа Украина Одесса Україна Одеса Кл.слова (ненормовані): библиотечное дело -- маркетинг в библиотеках -- маркетинговая деятельность -- выставочная работа -- публичные библиотеки -- культурно-просветительские мероприятия -- выставки -- форумы -- выставочная деятельность -- областные библиотеки -- история выставочной деятельности -- конкурс рецензий -- бібліотечна справа -- маркетинг в бібліотеках -- маркетингова діяльність -- виставкова робота -- публічні бібліотеки -- культурно-просвітницькі заходи -- виставки -- форуми -- виставкова діяльність -- обласні бібліотеки -- історія виставкової діяльності -- конкурс рецензій Анотація: В статье отражены основные аспекты подготовки проведения оригинального для публичных библиотек культурно-просветительского мероприятия - всеукраинской выставки-форума "Українська книга на Одещині", которую на протяжении 12 лет ежегодно организовыввает и проводит Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького с целью привлечения внимания к современной книге как важному источнику информации. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького \о ней\; Українська книга на Одещині, всеукраинская выставка-форум \о ней\; Всеукраинская ассациация книгоиздателей и книгораспостранителей \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1) Вільні: ДИР (1) |
Родрігез, Аінхоа (PhD (менеджмент і маркетингові дослідження); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія). Аналіз чинників, що визначають ефективнсть торговельних виставок : за даними Іспанії / А. Родрігез, М. Д. Рейна, К. Севілья> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 52-263 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика торговли Економіка торгівлі Испания Іспанія Кл.слова (ненормовані): выставочная деятельность -- виставкова діяльність -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- продажи -- продажі -- продвижение товаров -- просування товарів -- торговые выставки -- торговельні виставки -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- экспоненты -- експоненти Анотація: Проаналізовано вплив різних чинників (зокрема, розміру стенду та цілей участі) на показники ефективності торговельних виставок для експонентів. Дані чинники часто визначають рішення щодо участі у виставці. Вплив різноманітних чинників оцінено як окремо, так і у комплексі. У цілому, торговельні виставки є важливим та ефективним інструментом продажів та просування, при цьому витрати на розмір стенду не демонструють суттєвого впливу на загальну ефективність від участі у виставці. Деякі з досліджених чинників часто стають причиною відмови від участі у виставці, однак здебільшого такі заходи можна вважати доволі ефективним інструментом розвитку бізнесу. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Рейна, Марія Долорес (PhD (бізнес); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія); Севілья, Клауліа (викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія) |
Круподера, А. С. (аспірантка; Національна академія підготовки керівних каждрів культури і мистецтв). Бенчмаркінг у виставковій діяльності підприємств як засіб підвищення конкурентоспроможності / А. С. Круподера> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 183-186 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Методология маркетинга Методологія маркетингу Кл.слова (ненормовані): бенчмаркинг -- виды бенчмаркинга -- види бенчмаркингу -- фазы бенчмаркинга -- фази бенчмаркингу -- выставочная деятельность -- виставкова діяльність -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- маркетинговые технологии -- маркетингнові технології Анотація: Проаналізовано сутність технології бенчмаркингу та її характеристики: розглянуто види та фази бенчмаркингу. Досліджено ефективність використання бенчмаркингу у виставковій діяльності підприємства для підвищення його конкурентоспроможності. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |