Шпак, І. Прийом драматизації у рамках комунікативної методики навчання іноземних мов [Електронний ресурс] / І. Шпак, А. Мунтян> // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2013. - Вип. 33. - С. 433-436. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3868/1/Shpak_%20Muntian.pdf. - Повний текст (161,17 kB)
Высшее образование Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КІМ -- высшее образование -- вища освіта -- преподавание иностранных языков -- викладання іноземних мов -- коммуникативная методика преподавания -- комунікативна методика викладання -- прием драматизации -- прийом драматизації -- типы драматизации -- типи драматизації -- планирование -- планування Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (161,17 kB) Дод.точки доступу: Мунтян, А.; Мунтян, А. А.; Шпак, И. |
Катеруша, О. (старший викладач кафедри української та іноземних мов Криворізького економічного інституту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана). Ділові ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів / О. Катеруша> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 12. - С. 53-60 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- іншомовне спілкування -- іноземні мови -- викладання іноземних мов -- деловые игры -- высшее образование -- иноязычное общение -- иностранные языки -- преподавание иностранных языков Анотація: Розглядається використання ділової гри як один із засобів формування комунікативної компетенції, що дає змогу безпосередньо у процесі навчання іноземній мові готувати студентів до майбутньої трудової діяльності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Дзюбенко, Людмила (вчитель англійської мови Петропавлівсько-Борщагівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Києво-Святошинського району Еиївської області). Ігри на уроках англійської мови / Л. Дзюбенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): викладання іноземних мов -- ігрова діяльність -- комунікативний розвиток -- іноземні мови -- методика викладання -- англійська мова -- навчально-ігрове спілкування -- преподаванеи иностранных языков -- игровая деятельность -- коммуникативное развитие -- иностранные языки -- методика преподавания -- английский язык -- учебно-игровое общение Анотація: Розглядається значення гри в навчанні англійської мови наймолодших школярів. Аналізуються умови, за яких використання навчальної гри є найефективнішим. Висвітлюється роль педагога в організації навчально-ігрового спілкування на уроках. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Марценюк, В. П. Метод аналізу ієрархій для визначення ефективності інноваційних методик вивчення іноземної медичної лексики / В. П. Марценюк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 96-105. - Бібліографія : С.104-105 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): викладання іноземних мов -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- инновационные технологии в образовании -- иностранные языки -- інноваційні технології викладання -- інноваційні технології навчання -- іноземні мови -- лексика медицинская -- иностранная медицинская лексика -- іноземна медична лексика -- медицинское образование -- медична лексика -- медична освіта -- метод анализа иерархий -- метод аналізу ієрархій -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання іноземних мов в немовному ВУЗі -- методика преподавания иностранных языков -- методика преподавания иностранных языков в неязыковом вузе -- навчання лексиці -- образование Украины -- обучение лексике -- освіта України -- преподавание иностранных языков -- приоритеты образования -- пріоритети освіти Анотація: Розглянуті найбільш пріоритетні технології при вивченні іноземних мов в Тернопільському державному медичному університеті ім.І.Я.Горбачевського, визначена роль викладачів і студентів в якісному вивченні іноземної мови. На основі проведеного аналізу отримано такий порядок пріоритетів запроваджуваних інноваційних методик для якісного вивчення іноземної мови: принципово найважливіше впровадження щоденного тестового контролю (54,0%) та системи навчальних матеріалів на Веб-порталі університету (27,8%) ; далі йдуть семестровий тестовий іспит (16,9%) та методика "єдиного дня" (1,3%). Дод.точки доступу: Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я.Горбачевського \о нем\ |
П 78 Ищенко, Н. А. Инновационные технологии преподавания иностранных языков в неязыковом вузе / Н. А. Ищенко> // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : тез. 71 Междунар. науч.-практ. конф. (14.04.2011-15.04.2011) / М-во инфраструктуры Украины, Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В. Лазаряна, Восточный научный центр транспортной академии Украины. - Днепропетровск, 2011. - С. 418
МОВОЗНАВСТВО Кл.слова (ненормовані): ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КІМ -- преподавание иностранных языков -- викладання іноземних мов Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Тарнопольський, О. Б. Навчання через зміст, змістовно-мовна інтграція та іншомовне занурення у викладанні іноземних мовдля професійних цілей у немовних вишах / О. Б. Тарнопольський> // Іноземні мови. - 2011. - № 3. - С. 23-27 : рис.
Іноземні мови Образование Освіта Кл.слова (ненормовані): иностранные языки -- іноземні мови -- неязыковые выши -- немовні виши -- преподавание иностранных языков -- викладання іноземних мов -- иноязычное погружение -- іншомовне занурення Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1) Вільні: АІЛ (1) |
Захарова, Юлія (заступник директора навчально-наукового центру мовної підготовки Національної академії Служби безпеки України; кандидат філологічних наук; доцент; м. Київ). Навчання іноземним мовам в сучасних мультимедійних лінгвістичних лабораторіях: занурення в національний колорит і мультимедійний формат / Ю. Захарова, А. Джужа> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 81-89. - Библиогр. в конце ст. - 5 рис., 1 табл.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): навчання іноземним мовам -- обучение иностранным языкам -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков -- мультимедійний формат -- мультимедийный формат -- навчальний процес -- учебный процесс -- інтенсифікація навчального процесу -- интенсификация учебного процесса -- мультимедійні лінгвістичні лабораторії -- мультимедийные лингвистические лаборатории -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- методи навчання -- методы обучения -- інформаційні технології -- информационные технологии -- комп'ютерні програми -- компьютерные программы Анотація: Аналізуються особливості використання новітніх інформаційних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу та підвищення якості засвоєння матеріалу під час вивчення іноземних мов у у мультимедійних лінгвістичних лабраторіях Навчально-наукового центру мовної підготовки Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.12.pdf Дод.точки доступу: Джужа, Андрій (інспектор-методист навчально-наукового центру мовної підготовки Національної академії Служби безпеки України; м. Київ); Національна академія служби безпеки України \о ней\Навчально-науковий центр мовної підготовки \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Абсалямова, Яна (кандидат педагогічних наук; доцент Національного авіаційного університету). Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 33-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- навчальні заклади -- учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- технічні навчальні заклади -- технические учебные заведения -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- професійна самореалізація викладачів -- профессиональная самореализация преподавателей -- професійно-педагогічна активність викладачів -- профессионально-педагогическая активность преподавателей -- самоконтроль -- самооцінювання -- самооценивание Анотація: Розкрито сутність та важливість організації процесу порфесійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу та визначено напрями подальших наукових досліджень. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.7.pdf |
Підько, Л. В. Методична розробка як сучасний засіб навчання студентів мовних спеціальностей / Л. В. Підько> // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Вища освіта Языкознание Высшее образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- мовні спеціальності -- викладання іноземних мов -- студенти -- університети -- методичні розробки -- высшее образование -- языковые специальности -- преподавание иностранных языков -- студенты -- университеты -- методические рекомендации Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1) Вільні: АІЛ (1) |
Ткаченко, Наталія (старший викладач кафедри іноземних мов професійного спрямування; Національний університет харчових технологій; м. Київ). Психологічні особливості запам'ятовування / Н. Ткаченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 12. - С. 39-46
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): запам'ятовування -- запоминание -- методы запоминания -- методи навчання -- методы обучения -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков -- іноземні мови -- иностранные языки -- заняття з англійської мови -- занятия по английскому языку -- учбові предмети -- учебные предметы -- граматичні явища -- грамматические явления Анотація: Розглядається проблема запам'ятовування у процесі вивчення іноземних мов. Аналізуються методи запам'ятовування, запропоновані вченими-психологами. Описуються результати впровадження методів запам'ятовування на практичних заняттях з англійської мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
П 78 Гриценко, Є. В. Інноваційні тенденції у викладанні іноземної мови / Є. В. Гриценко> // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (2-4 червня 2011 року м. Дніпропетровськ) / Нац. гірн. ун-т, Вроцлавська Вища банківська школа. - Д., 2011. - Т. 2. - С. 150-151
Высшее образование Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков -- інновації -- инновации -- інтернет-технології -- интернет-технологии Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ляшенко, Лариса (викладач кафедри іноземних мов; кандидат педагогічних наук). Аналіз шляхів і засобів успішних мовних змін в Україні [Текст] / Л. Ляшенко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 2. - С. 22-31 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика викладання учбових предметів Європа Европа Україна Украина Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- иностранные языки -- російька мова -- русский язык -- англійська мова -- английский язык -- емоційна пам'ять -- эмоциональная память -- нейтральна інформація -- нейтральная информация -- шкільне навчання -- школьное обучение -- іншомовна підготовка -- языковая подготовка -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков -- організація вивчення іноземних мов -- организация обучения иностранным языкам Анотація: На основі нових наукових фактів доведено, що у майбутньому зростатиме пріоритетність англійської мови і неминуче занепадатиме значення і корисність російської. Разом зі зміною поколінь російська мова не зможе претендувати на статус другої державної в Україні, і її вживання скорочуватиметься аналогічно до того, як це сталося у Фінляндії. Вказано специфічні труднощі оволодіння віддаленими іноземними мовами в Європі та Україні. Наводяться нові наукові дані про нашу пам'ять і роботу головного мозку. Акцентовано відмінності збереження емоційної і нейтральної інформації. Рекомендуються засоби, здатні підвищити ефективність вивчення англійської мови в Україні. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Радчук, Віталій (кандидат філологічних наук; доцент Інституту філології Київського національного університету ім. Тараса Шевченка). Творче осяяння як спосіб критики [Текст] / В. Радчук> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 3. - С. 54-56. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): зарубіжні письменники -- зарубежные писатели -- твори зарубіжних письменників -- произведения зарубежных писателей -- художній переклад -- художественный перевод -- українські письмненники -- украинаские писатели -- викладання зарубіжної літератури -- препожавание зарубежной литературы -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- студентська творчість -- студенческое творчество -- интерактивные методы обучения -- інтерактивні методи навчання Анотація: Мова йде про художній переклад іншомовних літературних творів українською як метод навчання і набуття практичних навичок для студентів-філологів (і не тільки); В якості ілюстрації подано переклад вірша Л. Керролла "Jabberworky" студенток М. Коливай, І. Коваль та Г. Висоцької; для порівняння подано переклад авторства М. Лукаша. Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Дод.точки доступу: Керрол, Льюїс (письменник; математик ; 1832-1898); Лукаш, Микола Олексійович (перекладач ; 1919-1988) \о нем\; Коливай, Марія (студентка; перекладач) \о ней\; Коваль, Інна (студентка; перекладач) \о ней\; Висоцька, Галина (студентка; перекладач) \о ней\; Jabberworky, вірш \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний) |
С 92 Модестова, Т. В. Тенденції розвитку іншомовної освіти вищої школи в контексті інтеграції до світової спільноти [Текст] / Т. В. Модестова> // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2015. - Вип. 5 (68). - С. 66-76 : табл. - Бібліогр.: с. 74-75
Высшее образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- іншомовна освіта -- иноязычное образование -- вища школа -- высшая школа -- тенденції розвитку -- тенденции развития -- інтеграція до світової спільноти -- интеграция в мировое сообщество -- іноземні мови -- иностранные языки -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков -- концепції викладання -- концепции преподавания Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ляшенко, Лариса (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов). Тема "Англійська мова" у сфері досліджень науковців вищої школи України / Л. Ляшенко> // Вища школа. - 2018. - № 3. - С. 51-61 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков -- наукові дослідження -- научные исследования -- теорія появи індоєвропейських мов -- теория появления индоевропейских языков -- міжнародні мови -- международные языки -- конкуренція мов -- конкуренция языков -- глобальні мови -- глобальные языки -- англійська мова -- английский язык -- теми наукових досліджень -- темы научных исследований Анотація: Проаналізовано теми наукових досліджень викладачів іноземних мов у вітчизняних вишах показав їх спрямованість на методику викладання та інші дидактичні питання. Виявлена відсутність прогнозів і аналізу сучасних світових мовних змін з метою оцінки можливості перетворення англійської мови у глобальну міжнародну мову. Розглядаются приклади зростання і занепаду мов певних народів у минулому; розкриваєтся особливість мовного внеску пращурів українців у появу індоєвропейської мовної сім'ї. Наведені дані щодо еволюції і зміни рейтингу міжнародних мов у Нові часи. З'ясовуються причини глобального використання англійської мови у XX ст., але висловлено припущення про неможливість її перетворення в універсальну мову людства у майбутньому. Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Вища_школа\Вища_школа_2018_3\6.pdf |
Bielovetska, L. The impact of information and communications technologies on the teaching of foreign languages / L. Bielovetska> // Сучасні технології в науці та освіті : матеріали Другої міжнародної науково-практичної конференції (5-7 березня 2019 р., м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Казах. нац. ун-т ім. Аль-Фарабі, Тохоку ун-т, Шумен. ун-т ім. єпископа К. Преславського, Вроцлав. ун-т науки та технолог. - Сєвєродонецьк, 2019. - P181-183. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-11-0138-8
Организация образовательного и воспитательного процессов Кл.слова (ненормовані): communications technologies -- комунікаційні технології -- коммуникационные технологии -- the teaching of foreign languages -- викладання іноземних мов -- обучение иностранным языкам -- language learning -- вивчення мови -- изучение языка Дод.точки доступу: Східноукраїнський національний університет імені В. Даля; Київський національний університет будівництва і архітектури; Казахський національний університет імені Аль-Фарабі; Тохоку університет; Шуменський університет імені єпископа Костянтина Преславського; Вроцлавський університет науки та технологій Є примірники у відділах: АНЛ Інв.866401 - 60.00грн (вільний) |
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк) Мягка, М. М. Використання ігор та ігрових механізмів у викладанні англійської мови курсантам НАНГУ / М. М. Мягка> // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2020. - Вип. 6 (99): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Высшее образование Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): ігрові механізми -- игровые механизмы -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков -- англійська мова -- английский язык -- гейміфікація -- геймификация -- військова навчальна діяльність -- военная учебная деятельность -- курсанти -- курсанты Дод.точки доступу: Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Юніна, О. Є. Критерії ефективності навчання іноземних мов в США в умовах глобалізації / О. Є. Юніна> // Сучасні технології в науці та освіті : Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 лютого 2020 р. м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Ун-т Тохоку, Ун-т Хасану ІІ, Ун-т штату Канзас, Вроцлав. ун-т науки та технолог. - Сєвєродонецьк, 2020. - Ч. 2. - С. 110-112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-11-0162-3
Образование Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): глобалізація -- глобализация -- навчання іноземних мов -- обучение иностранным языкам -- ефективність навчання -- эффективность обучения -- критерії ефективності навчання -- критерии эффективности обучения -- викладання іноземних мов -- преподавание иностранных языков Дод.точки доступу: Рязанцев, О. І. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. ДаляКиївський національний університет будівництва і архітектури; Університет Тохоку; Університет Хасану ІІ; Університет штату Канзас; Вроцлавський університет науки та технологій Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |