Круподера, А. С. (аспірантка; Національна академія підготовки керівних каждрів культури і мистецтв). Бенчмаркінг у виставковій діяльності підприємств як засіб підвищення конкурентоспроможності / А. С. Круподера> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 183-186 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Методология маркетинга Методологія маркетингу Кл.слова (ненормовані): бенчмаркинг -- виды бенчмаркинга -- види бенчмаркингу -- фазы бенчмаркинга -- фази бенчмаркингу -- выставочная деятельность -- виставкова діяльність -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- маркетинговые технологии -- маркетингнові технології Анотація: Проаналізовано сутність технології бенчмаркингу та її характеристики: розглянуто види та фази бенчмаркингу. Досліджено ефективність використання бенчмаркингу у виставковій діяльності підприємства для підвищення його конкурентоспроможності. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |