Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання [] / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліографія : С.47-48 : 15 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вербально-коммуникативная компетенция -- вербально-комунікативна компетенція -- внешнее независимое оценивание -- ВНО -- загальна навчальна компетентність -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- зовнішнє незалежне оцінювання -- ЗНО -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- образование Украины -- общая учебная компетентность -- освіта України -- педагогическое измерение -- педагогічне вимірювання -- Тест загальної навчальної компетентності () -- ТЗНК -- Тест общей учебной компетентности -- ТОУК -- тести -- тестирование -- тестування -- тесты Анотація: Визначено сутність вербально-комунікативної складової загальної навчальної компетентності, проаналізовано її структуру як тривимірного особистісного утворення. Схарактеризовано специфіку тесту загальної навчальної компетентності як інструмента вимірювання вербально-комунікативної спроможності особистості. Тестові завдання вербально-комунікативних секцій відповідають новим ціннісним орієнтирам навчання як рідної, так і іноземних мов і передбачають передусім розвиненість в учасників тестування комунікативної компетенції. Дод.точки доступу: Терещенко, В. М. |