Артюх, Станіслав (професор кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор технічних наук).
    Виховання професійних і спеціальних психофізичних якостей у майбутніх інженерів - запорука зниження ризику техногенних катастроф / С. Артюх, О. Лазуренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 85-90. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
техногенні катастрофи -- техногенные катастрофы -- психофізичні якості -- психофизические качества -- інженерна освіта -- инженерное образование -- професійні якості -- профессиональное образование -- майбутні інженери -- будущие инженеры -- майбутні спеціалісти -- будущие специалисты -- відчуття особистої відповідальності -- чувство собственной ответственности -- міцні знання основ спеціальності -- крепкие знания основ специальности -- професійна впевненість -- профессиональная убежденность
Анотація: Доводиться, що за належної уваги навчальних закладів до цілеспрямованого виховання у майбутніх спеціалістів основних професійних якостей можна було б суттєво знизити ризики техногенних катастроф у майбутньому.

Перейти к внешнему ресурсу: Виховання професійних і спеціальних психофізичних

Дод.точки доступу:
Лазуренко, Олександр (завідувач кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук; професор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бутенко, Т. О.
    Аналіз результатів педагогічного експерименту з формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів / Т. О. Бутенко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 32-39. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. - 4 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2
Рубрики: Педагогический эксперимент
   Педагогічний експеримент

   Коммуникативная компетентность специалистов

   Комунікативна компетентність спеціалістів

Кл.слова (ненормовані):
педагогические эксперименты -- педагогічні експерименти -- коммуникативная компетентность -- комунікативна компетентність -- будущие инженеры -- майбутні інженери -- вища освіта -- высшее образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- комунікативно-діяльнісний компонент -- коммуникативно-деятельный компонент -- структура комунікативної діяльності -- структура коммуникативной деятельности -- когнітивний елемент -- когнитивный элемент -- оцінний компонент -- оценочный компонент -- експеріментальне навчання -- экспериментальное обучение
Анотація: Порівнюються результати експерименту з формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів. Порівняльний аналіз контрольної та експериментальної груп свідчать про ефективність запропонованої педагогічної технології щодо формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів.



74.584р4
Д 76


    Друзь, І. М.
    Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю / І. М. Друзь // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 87-92. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р4
Рубрики: Профессиональные компетенции
   Професійні компетенції

Кл.слова (ненормовані):
компетентностный подход -- компетенции -- подготовка специалистов -- будущие инженеры -- майбутні інженери -- профессиональное образование -- професійна освіта -- профессионально-педагогическое образование -- професійно-педагогічна освіта -- компетентнісний підхід -- компетенції -- підготовка фахівців
Анотація: Проблема професійної підготовки майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю, в основі якої лежить компетентнісний підхід. Проаналізовано поняття компетентнісного підходу різних авторів. Особливу увагу приділено визначенню сутності компетентнісного підходу та його основних категорій.





    Добровська, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент; Національний технічний університет України "КПІ").
    Формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх фахівців в умовах інтегративного підходу до освіти / Л. Добровська // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 43-50. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.584р4 + 74.58в2
Рубрики: Профессиональная компетентность
   Професійна компетентність

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- інформаційні технології навчання -- вищі технічні навчальні заклади -- інтегративний підхід до освіти -- підготовка фахівців -- профессиональная компетентность -- информационные технологии обучения -- высшие технические учебные заведения -- интегративный подход к образованию -- подготовка специалистов -- будущие инженеры -- майбутні інженери
Анотація: Розглянуто проблеми організації процесу формування професійної компетентності із інформаційних технологій.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)




    Рудевіч, Н. В. (кандидат технічних наук; доцент; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    Формування науково-дослідної компетентності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем / Н. В. Рудевіч // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 1. - С. 65-74. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - рис.
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідна робота -- научно-исследовательская работа -- системи управління об'єктами енергосистем -- системы управления объектами энергосистем -- інженери з автоматизації енергосистем -- инженеры по автоматизации энергосистем -- будущие инженеры -- научно-исследовательская компетентность будущих инженеров -- науково-дослідна компетентність майбутніх інженерів
Анотація: Визначенно причинно-наслідкові ланцюги знань для основних етапів пошукових науково-дослідних робіт щодо систем управління об'єктами енергосистем: розробка технічного завдання на науково-дослідну роботу, вибір напрямку дослідження, теоретичні та експериментальні дослідження, узагальнення і оцінка дослідження. Побудована причинно-наслідкова модель змісту проведення пошукових науково-дослідних робіт щодо систем управління. Записано алгоритм процессу проведення пошукових науково-дослідних робіт щодо систем управління. Розроблено алгоритм методу формування науково-дослідної компетентності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем на основі причинно-наслідкової моделі змісту проведення пошукових науково-дослідних робіт щодо систем управління об'єктами енергосистем.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_1\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА




    Подлєсний, Сергій (декан факультету автоматизаціі машинобудування й інформаційних технологій; кандидат технічних наук; доцент).
    Реформування технічної освіти України на основі застосування міжнародних стандартів EAFSG та CDIO / С. Подлєсний,, О. Тарасов,, О. Періг, // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 10. - С. 7-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інженерна освіта -- инженерное образование -- технічна освіта -- техническое образование -- реформування технічної освіти -- реформирование технического образования -- міжнародні стандарти -- международные стандарты -- проектна методика навчання -- проектная методика обучения -- інженерне проектування -- инженерное проектирование -- розвиток конкурентоспроможної економіки -- развитие конкуретноспособной экономики -- інноваційна економіка -- иновационная экономика -- майбутні інженери -- будущие инженеры -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інтегровані навчальні програми -- интегрированные учебные программы
Анотація: Розглянуто формування основних засад стратегії реформування вищої інженерної освіти на базі міжнародних стандартів, які спрямовані на розвиток інноваційної конкурентоспроможної економіки. Застосована проектна методика навчання, що передбачає врахування індивідуальних потреб студента поряд зі здатністю працювати в команді фахівців різних напрямів. Для оцінювання ефективності використано метод аналізу результатів діяльності студентів. Завдяки використанню запропонованої методики у студентів формувалися здатність та вміння вирішувати незнайомі складні технічні проблеми, проектувати нові технічні вироби, проводити експериментальні дослідження, засвоювали практичні навички, зокрема із застосування комп'ютерних інструментів для вирішення складних завдань інженерного проектування. Виявлено специфіку побудови інженерної підготовки конкурентоспроможних фахівців на основі використання міжнародних стандартів ЕИОА, ЕИАЕЕ та СОЮ з урахуванням конструктивістського і професійно-практикоорієнтованого підходів. Запропонована система більшою мірою відображає як потреби студентів, так і потреби роботодавців та інших зацікавлених сторін.


Дод.точки доступу:
Тарасов, Олександр (завідувач кафедри комп'ютерних інформаційних технологій; доетор технічних наук; професор); Періг, Олександр (доцент кафедри автоматизації виробничих процесів; кандидат технічних наук; доктор технічних наук; професор)