Крамаренко, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна). Брендинг інвестиційної привабливості мегаполіса / Р. М. Крамаренко, А. І. Третьякова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 9. - С. 136-140. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Теория региональной экономики Теорія регіональної економіки Украина Україна Киев Київ Кл.слова (ненормовані): брендинг территорий -- брендинг територій -- бренды -- бренди -- города -- городское хозяйство -- міське господарство -- міста -- инвестиционная привлекательность города -- інвестиційна привабливість міста -- мегаполисы -- мегаполіси Анотація: Розглянуто актуальні питання проблеми теорії та практики брендингу території. Визначено роль брендингу міста в поліпшенні інвестиційної привабливості мегаполіса. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Третьякова, А.І. (Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста); Стратегия развития города Киева до 2025 года, утверждена решением Киевского горсовета \о произв.\Стратегія розвитку міста Києва до 2025 року, затрверджена рішенням Київської міськради |
Нагорняк, Т. Л. (Донецький національний університет; Донецьк). Брендинг територій у сучасних політичних практиках / Т. Л. Нагорняк> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 3. - С. 53-58. - Література : С.57-58 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Политика. Политология Політика. Політологія Кл.слова (ненормовані): бренд територій -- бренд территорий -- брендинг територій -- брендинг территорий -- брендингові стратегії -- брендинговые стратегии -- бренд-политика -- бренд-політика -- глобальний територіальний брендинг -- глобальный территориальный брендинг -- государственная региональная политика -- державна регіональна політика -- национальный территориальный брендинг -- національний територіальний брендинг -- нормативно-правова база державного брендингу -- нормативно-правовая база государственного брендинга -- политическая деятельность -- политическая регионалистика -- политические практики -- політична діяльність -- політична регіоналістика -- політичні практики -- регионалистика -- региональная политика -- региональный территориальный брендинг -- регіоналістика -- регіональна політика -- регіональний територіальний брендинг -- реформа територіальної системи -- реформа территориальной системы -- современные политические практики -- сучасні політичні практики -- території -- территории Анотація: Презентується обгрунтування брендингу територій як напряму сучасної політики глобального, національного та регіонального рівнів. Вказані кореляції світових рейтингів країн/міст та їх брендингових стратегій як територій. Доведено, що бренд території - ц е нематеріальний продукт політичної діяльності, який здатний виступати в якості активу, індікатора розвитку громадянського суспільства, інструментом політичної практики порозумінь суспільства та держави, чинником самоорганізації території у контексті ц ілісного відтворення колективних смислів. Стаття включає в себе способи корекції стратегії брендингу України, особливо щодо утримання та метафор інформаційної політики держави, нормативно-правової бази державного брендинга та реформи своєї територіаль ної системи. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ). Політика брендингу і політична самоорганізація територій у міждисциплінарному полі / В. В. Кривошеїн> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 138-141. - Література : С. 141 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Кл.слова (ненормовані): брендинг територій -- брендинг территорий -- политическая география -- политическая самоорганизация -- політична географія -- політична самоорганізація -- региональная политика -- регіональна політика -- рецензия на книгу -- рецензія на книгу -- самоорганизация территорий -- самоорганізація територій Анотація: Рецензія на книги: Нагорняк Т.Л. Брендинг територій як державна та регіональна політика; Березовський В.П. Політична самоорганізація громад: сутність явища, синергія ефектів, форми прояву. Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Березовський, В.П. \о нем\; Нагорняк, Т. Л. (Донецький національний університет; Донецьк) \о нем\; Брендинг територій як державна та регіональна політика \о произв.\; Політична самоорганізація громад: сутність явища, синергія ефектів, форми прояву \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Масло, Р. Є. (здобувач кафедри міжнародного обліку і аудиту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана). Генеза малих міст у сфері міжнародного європейського співробітництва [Текст] / Р. Є. Масло> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 194-197. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Теория региональной экономики, 2006-2012 гг. Теорія регіональної економіки, 2006-2012 рр. Европа Європа Кл.слова (ненормовані): брендинг территорий -- брендинг територій -- европейская интеграция -- європейська інтеграція -- инновативность -- інновативність -- управление городом -- управлення містом -- кластерный анализ -- кластерний аналіз -- малые города -- малі міста -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво Анотація: Проаналізовано тенденції розвитку малих міст та проблеми їх соціально-економічного розвитку. Досліджено особливості впровадження європейської системи управління територіями та просування їх на міжнародному рівні. З метою виявлення рівня інновативності малих міст та вивчення можливостей активізації їх міжнародної економічної діяльності запропоновано здійснювати кластерний аналіз за певними показниками. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\ |