Білоног, Алла (учитель початкових класів Білоцерківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 21 Київської області).
    Стежинки, що ведуть до класу-родини / А. Білоног // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 47-50. - Література : С.50 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
батьки і школа -- виховання учнів -- воспитание учеников -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- молодші школярі -- начальная школа -- початкова школа -- родинні свята -- родители и школа -- семейные праздники -- сотрудничество педагогов с родителями -- украинский язык -- українська мова -- шкільні свята -- школьные праздники
Анотація: Важливою умовою згуртованості класного колективу, формування культури міжособистісних взаємин молодших школярів є залучення батьків до співпраці зі школою, зокрема проведення родинних свят.





    Кравченко, Т. В.
    Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 11-16. - Література : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
батьки і діти -- батьки і школа -- батьківська компетентність -- вибір професії -- виховання старшокласників -- воспитание старшеклассников -- выбор профессии -- дети и родители -- детско-родительские отношения -- дитячо-батьківські стосунки -- діти і батьки -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопредление молодежи -- психологическое сопровождение -- психологічний супровід -- психолого-педагогическое сопровождение -- психолого-педагогічний супровід -- родительская компетентность -- родительское воспитание -- родительское поведение -- сотрудничество педагогов с родителями -- старшеклассники -- старшокласники -- формы работы с родителями
Анотація: Автор статті детально розглядає питання професійного самовизначення старшокласників, відмінність процесу самовизначення від більш вузького та конкретного процесу професійного вибору. Головна увага приділена ролі батьків та сім'ї у професійному самовиз наченні молодої людини (підлітка). Автор статті пропонує розроблену програму психолого-педагогічного супроводу формування батьківської компетентності з професійного самовизначення старшокласників.





    Кравченко, Т. В.
    Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім'ї та школи / Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 5-10. - Література : С.10 : 6 назв
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
батьки і школа -- взаємодія сім'ї та школи -- взаимодействие семьи и школы -- вибір професії -- выбор профессии -- готовність до вибору професії -- готовность к выбору профессии -- готовность к профессиональной деятельности -- образ будущего -- образ майбутнього -- професійна компетентність -- професійна підготовка -- професійне виховання -- професійне майбутнє -- профессиональная компетентность -- профессиональная подготовка молодежи -- профессиональное будущее -- профессиональное воспитание -- родители и школа -- родительско-учительское взаимодействие -- середня освіта -- сотрудничество педагогов с родителями -- среднее образование -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Розкрито сутність поняття "образ професійного майбутнього", доведено актуальність формування такого образу в сучасних старшокласників, окреслено шляхи такої роботи. Розглянуто зміст взаємодії сім'ї та школи, основних її функцій та напрямків реалізації у контексті формування в учнів образу свого професійного майбутнього.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Котова, І. С. (заступник директора Смілянської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2; Черкаська область).
    Конспект тренінгового заняття з формування довіри : для батьків та учнів-старшокласників / І. С. Котова // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 61-64. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
батьки і діти -- батьки і школа -- виховання особистості -- виховання старшокласників -- воспитание личности -- воспитание старшеклассников -- межличностное доверие -- психолого-педагогическая грамотность родителей -- работа с родителями -- родители и школа -- социально-педагогические тренинги -- социально-психологические тренинги -- старшеклассники -- старшокласники -- тренинги для учителей -- тренінги для учителів
Анотація: Розглянуто довіру як соціально-психологічний феномен. Мета тренінгового заняття - усвідомлення дітьми та дорослими значення довіри у соціальній та психологічній сферах життя людини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2014_12\19.pdf