Пилипенко, О. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Поняття про стійкі сполуки і вирази, фразеологізми. Прислів'я, приказки, афоризми / О. Пилипенко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 46-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
10 клас
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
афоризм -- класифікація фразеологізмів -- классификация фразеологизмов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання фразеології -- обучение фразеологии -- пословица как жанр фольклора -- пословицы и поговорки -- прислів'я і приказки -- стійкі вирази -- стійкі сполуки -- украинский язык -- українська мова -- устойчивые выражения -- фразеологизмы -- фразеология украинского языка -- фразеологізми -- фразеологія української мови
Анотація: Урок української мови у 10 класі з вивчення фразеології та окремих типів фразеологізмів.





    Івасишина, Т. А.
    Семантико-когнітивний потенціал біблійних афоризмів у контексті художнього дискурсу [Текст] / Т. А. Івасишина // Мовознавство : Науково-теор. журнал Ін-ту мовознавства ім.О.О.Потебні. - 2017. - № 5. - С. 73-80. - Примітки посторінкові 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
афоризм -- афоризмы -- библеизмы -- библейские фразеологизмы -- біблеїзми -- біблійні фразеологізми -- украинский язык -- українська мова -- фразеология украинского языка -- фразеологія української мови -- художественный дискурс -- художній дискурс -- афоризми біблійного походження
Анотація: Присвячено аналізу афоризмів біблійного походження як складника художнього дискурсу. Особливу увагу звернено на семантико-когнітивні параметри біблійних афоризмів, а також фразем із ключовими біблійними поняттями, що демонструють ціннісні харак теристики української мовної картини світу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Манякина, Т. И. (канд.філол. наук, доц.).
    К использованию малых форм при обучении иностранному языку как специальности (на материале немецкого языка) / Т. И. Манякина // Проблеми загального і слов’янського мовознавства. - 2018. - № 2. - С. 25–32. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

   Высшее образование

   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
афоризм -- немецкая афористика -- німецька афористика -- обучающий потенциал -- навчальний потенціал -- продвинутый этап обучения -- просунутий етап навчання -- средства экспрессивности -- засоби експресивності -- культуроведческая информация -- культурознавча інформація -- труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КФП