Лаптева, Г. В. (педагог высшей квалификационной категории).
    "Игры для развития эмоций и творческих способностей". Театральные занятия для детей 5-9 лет / Г. В. Лаптева // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 30-41. - (В картотеку практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр. в конце ст., 14 названий. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Творческая психология
   Творча психологія

Кл.слова (ненормовані):
эмоциональное развитие -- емоційний розвиток -- артикуляционная гимнастика -- артикуляційна гімнастика -- мимика -- міміка -- речевое дыхание -- мовне дихання -- сила голоса -- сила голосу -- чувство ритма -- чуття ритму -- импровизации -- імпровізації -- воображение -- уява -- культура общения -- культура спілкування
Анотація: Представлен блок упражнений на учебный год, направленный на эмоциональное развитие и развитие творческих способностей.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017




    Шкрябець, Неля (учитель-логопед).
    Жовту фарбу осінь взяла : підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ ІІІ рівня (автоматизація звука [ж]) / Н. Шкрябець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 9. - С. 26-27. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.57
Рубрики: Логопедія
   Логопедия

Кл.слова (ненормовані):
підгрупові заняття -- вимова звуків -- звук [ж] -- мовленнєвий розвиток -- розвиток мовлення -- психічний розвиток -- логопедія -- артикуляційна гімнастика -- фізкультхвилинки -- дидактичні вправи -- образотворчі завдання -- занятия в подгруппах -- произношение звуков -- развитие речи -- речевое развитие -- психическое развитие -- логопедия -- артикуляционная гимнастика -- физкультминутки -- дидактические игры -- творческие задания
Анотація: Подано розробку заняття з логопедії для дітей старшої групи.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Бережна, О. (поет) \о ней\; Бал осінніх листочків, фізкультхвилинка \о произв.\Осінь жовту фарбу взяла, вірш \о произв.\; Розфарбуй осінь, образотворче заняття \о произв.\; Який? Яка? Яке?, дидактична вправа \о произв.\; Буває чи ні?, дидактична вправа \о произв.\; Оживи чарівне місто, дидактична вправа \о произв.\




    Авдусенко, Людмила (вчитель початкових класів вищої категорії).
    Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 61. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Інклюзивна освіта

   Инклюзивное образование

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- інклюзія -- инклюзия -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- педагогічний досвід -- педагогический опыт -- діти з особливими потребами -- дети с особыми потребностями -- особливі освітні потреби -- особые образовательные потребности -- діти з вадами слуху -- дети с нарушениями слуха -- заїкання -- заикание -- артикуляційна гімнастика -- артикуляционная гимнастика -- мовна віршована розминка -- языковая стихотворная разминка -- педагогический опыт -- педагогічний досвід
Анотація: Викладається педагогічний досвід щодо впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній школі. Наводяться приклади роботи з дітьми з важкими формами заїкання та вадами слуху в початковій школі. Акцентується увага на використанні в учбовій діяльності артикуляційної гімнастики. Надаються приклади мовної віршованої розминки.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\24.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка