Дічек, Н. П. Ціннісний вибір В.О.Сухомлинського: аксіологічна драма педагога / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 14-25. - Бібліографія : С.24-25 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): аксиология педагогики -- аксіологія педагогіки -- видатні педагоги -- виховання учнів -- воспитание учеников -- выдающиеся педагоги -- духовність -- духовность -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- личность -- особистість -- радянське виховання -- советское воспитание -- теория воспитания -- теорія виховання -- ценности -- ценностный выбор -- ціннісний вибір -- цінності Анотація: Розкрито аксіологічний зміст педагогічної спадщини видатного українського педагога в контексті ціннісних пошуків другої половини ХХ ст. Узагальнені його ідеї, які стосуються необхідності змін в радянській системі освітньо-виховних цінностей у руслі ви знання пріоритета особистісно зорієнтованої педагогіки. Визначені термінальні (людина-особистість) та інструментальні (інтегроване поняття людяності, духовність та творчість) цінності, які пропагував педагог. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\ |
Рогова, О. Г. (методист Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Аксіологічний аспект гуманітарної парадигми освіти / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 56-59. - Бібліографія : С.59 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аксиологический подход -- аксиология педагогики -- аксіологічний підхід -- аксіологія педагогіки -- гуманистическая педагогика -- гуманитарная парадигма образования -- гуманістична освіта -- гуманістична педагогіка -- гуманітарна парадигма освіти -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності Анотація: Аналізується важливість актуалізації аксіологічного підходу до формування змісту сучасної освіти в контексті гуманітарної парадигми, розглядається проблема цінностей і ціннісних орієнтацій у сучасній вітчизняній філософії освіти. |
Крижановська, Ж. М. (завідуюча лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Філософсько-освітні аспекти національних духовно-моральних цінностей / Ж. М. Крижановська> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 55-57. - Література : С.57 : 13 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аксиология педагогики -- аксіологія педагогіки -- духовні цінності -- духовно-моральные ценности -- духовные ценности -- культурные ценности -- моральні цінності -- национально-культурные ценности -- національні цінності -- философия образования -- філософія освіти -- цінності освіти Анотація: Розкрито філософські підходи до вивчення ролі національних духовно-моральних цінностей у період становлення Української держави. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Крижановська, Ж. М. (завідуюча лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Аксіологічні пріоритети виховання особистості у контексті випереджаючої освіти для сталого розвитку / Ж. М. Крижановська> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 9. - С. 56-58. - Література : С. 58 : 10 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аксиология педагогики -- аксіологія педагогіки -- випереджаюча освіта -- виховання особистості -- воспитание личности -- демократизация общества -- демократизація суспільства -- духовні цінності -- духовные ценности -- загальнолюдські цінності -- моральні цінності -- моральные ценности -- национальные ценности -- національні цінності -- общечеловеческие ценности -- опережающее образование -- сталий розвиток -- устойчивое развитие -- ценностные ориентации -- ценностные ориентации личности -- ціннісні орієнтації Анотація: Розкрито ціннісні пріоритети і основні особливості виховання сучасної молоді на засадах випереджаючої освіти для сталого розвитку. Перейти к внешнему ресурсу: Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |