Бондар, Володимир (доктор педагогічних наук; дійсний член НАПН України; професор; директор Інституту педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова). Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / В. Бондар, І. Шапошнікова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 36-41. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- компетенції -- компетенции -- освітньо-професійна я-концепція вчителя -- образовательно-профессиональная я-концепция учителя -- я-концепція вчителя -- я-концепция учителя -- адаптація -- адаптация -- рефлексія -- рефлексия -- адаптивна функція навчання -- адаптивная функция обучения -- самоадаптація -- самоадаптация -- адаптант -- умови адаптивного навчання -- условия адаптивного обучения -- адаптивне навчання студентів -- адаптивное обучение студентов -- принципи адаптивного навчання -- принципы адаптивного обучения -- базові принципи адаптивного навчання -- базовые принципы адаптивного обучения -- ключові принципи адаптивного навчання -- ключевые принципы адаптивного обучения -- загальнодидактичні принципи адаптивного навчання -- общедидактические принципы адаптивного обучения -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія -- субъект-субъектное взаимодействие -- функції адаптивного навчання -- функции адаптивного обучения -- адаптивне управління -- адаптивное управление Анотація: Розкривається сутність адаптивного навчання студентів та його вплив на ефективність формування фахової компетентності майбутнього педагога. Висвітлюються педагогічні умови та принципи реалізації адаптивної функції навчання студентів професії вчителя. Дод.точки доступу: Шапошнікова, Ірина (кандидат педагогічних наук; заступник директора з навчально-виховної роботи Інституту педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова) |
Л 89 Тмєнова, Н. Алгоритм компонентного аналізу формульних виразів для систем електронного тестування знань [Текст] / Н. Тмєнова, Б. Сусь> // Вісн. нац. ун-ту "Львівська політехніка". - Львів, 2014. - № 803 : Інформатизація вищого навчального закладу. - С. 31-36 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Высшее образование Інформаційні технології Информационные технологии Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- інформаційні технології -- информационные технологии -- адаптивне навчання студентів -- адаптивное обучение студентов -- контроль знань -- контроль знаний -- математичні дисціпліни -- математические дисциплины -- автоматичний аналіз -- автоматический анализ -- тестування -- тестирование -- формульні вирази -- формульные выражения Дод.точки доступу: Сусь, Б. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |