В 85 Астрахан, В. И. Экономия энергоресурсов при автоматизации управления движением поездов / В. И. Астрахан, Е. И. Павлов> // Улучшение энергетических показателей метрополитенов : сб. науч. тр. / ВНИИЖТ. - М., 1987. - С. 53-60
Метрополітени Кл.слова (ненормовані): экономия электроэнергии -- автоматизация управления движением поездов -- економія електроенергії -- автоматизація управління рухом поїздів Дод.точки доступу: Павлов, Е. И. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Щербак, Я. В. (доктор технічних наук; УкрДАЗТ). Вибір раціональних режимів ведення поїздів з метою зниження витрат електроенергії на тягу / Я. В. Щербак, В. П. Нерубацький> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 16-19 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Подвижной состав Залізничний транспорт Рухомий склад Украина Україна Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- подвижной состав -- конкурентоспособность -- энергосбережение -- экономия электроэнергии -- энергооптимальные траектории движения -- методы оптимизации управления поездами -- рациональные режимы управления поездами -- автоматизация управления движением поездов -- автоматическое управление движением поездов -- допустимые скорости движения -- моделирование движения поездов -- снижение расходов электроэнергии -- залізничний транспорт -- рухомий склад -- конкурентноспроможність -- енергозбереження -- економія електроенергії -- енергооптимальні траекторії руху -- методи оптимізації керування поїздами -- раціональні режими керування поїздами -- автоматизація керування рухом поїздів -- автоматичне керування рухом поїздів -- допустимі швидкості руху -- моделювання руху поїздів -- зниження витрат електроенергії Анотація: В даній статті сформульовано загальне оптимізаційне завдання і обгрунтована необхідність розробки ефективного методу розрахунку енергооптимальних траекторій руху поїзда, його чисельної реалізації у вигляді програмного комплексу і методики практичного використання. Алгоритм моделювання керування рухом поїзда, що розглядається в роботі, передбачає виконання графікового часу ходу між окремими пунктами і при цьому забезпечує мінімум витрати енергії на тягу поїзда. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Нерубацький, В. П. (аспірант; УкрДАЗТ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |