Воронка, Галина (доцент кафедри гуманітарних дисциплін Тернопільського комерційного інституту; кандидат педагогічних наук).
    Інформаційно - поліграфічне "забезпечення" навчального процесу у британських ВНЗ / Галина Воронка // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 21 -22. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 745.5
Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах
   Организация образования в отдельных зарубежных странах

   США
    Велика Британія

Кл.слова (ненормовані):
статистичний аналіз -- добірка даних -- післядипломна економічна освіта -- последипломное экономическое образование -- магистерские программы -- менеджмент-дисциплины -- академические программы -- учебный процесс -- высшие учебные заведения -- британские ВУЗы -- университеты -- післядипломна економічна освіта -- магістерські програми -- академічні програми -- учбовий процес -- вищщі навчальні заклади -- британські ВНЗ
Анотація: Проспекти у британських ВНЗ є зразком мистецького книговидання. Їх дизайн-це результат колективної праці, поєднання зусіль студентів мистециких факультетів університетів, професійних дизайнерів поліграфічних фірм.


Дод.точки доступу:
Астонський університет \о нем\; Шеффілд Хеллам, університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Конопля, Тамара (вчитель зарубіжної літератури; спеціаліст вищої категорії).
    Компетентісний підхід у навчанні школярів на уроках зарубіжної літератури / Т. Конопля // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 43-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбовий процес -- учбові предмети -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- досвід гімназій -- учебный процесс -- учебные предметы -- зарубежная литература -- методика преподавания зарубежной литературы -- опыт гимназий
Анотація: Про досвід викладання зарубіжної літератури, про компетентнісний підхід у навчанні на уроках літератури.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лиходій, Валентин (доцент кафедри прикладної економіки Українського державного університету економіки та міжнародної торгівлі; кандидат економічних наук; м. Київ).
    Поліпшення технології підготовки економістів / В. Лиходій // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 2. - С. 48-55 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- підготовка економістів -- подготовка специалистов -- подготовка экономистов -- технологія підготовки економістів -- технология подготовки экономистов -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- практичні заняття студентів -- практические занятия студентов -- підсумкова самостійна робота -- итоговая самостоятельная работа -- приклад підсумкової роботи -- пример итоговой работы -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины -- маркетинг -- українська вишивка -- украинская вышивка -- сприяння продажу товару -- содействие продажи товара -- учебный процесс -- учбовий процес -- предпринимательские способности -- підприємницькі здібності
Анотація: Розглядається досвід виконання студентами творчих самостійних робіт з обраної господарської справи як засіб розвитку їхніх підприємницьких здібностей та підготовки до практичної реалізації ідей власного бізнесу.

Перейти к внешнему ресурсу: Поліпшення технології підготовки економістів
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Богатирьов, Олег (кандидат фізико-математичних наук; доцент кафедри фізики Навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем).
    Навчально-науковий інститут фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем: віхи становлення / О. Богатирьов, Ю. Ляшенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 18-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- університети -- университеты -- історія фізмату -- наукова діяльність -- история физмата -- учбовий процес -- учебный процесс
Анотація: Описано історію становлення та проаналізовано особливості функціонування на сучасному етапі Навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем. Акцентовано увагу на поєднанні вивчення студентами фізмату точних наук, їх підготовки в галузі інформатики, іноземних мов і психолого-педагогічної підготовки, що забезпечує становлення компетентних фахівців.


Дод.точки доступу:
Ляшенко, Юрій (кандидат фізико-математичних наук; доцент; директор Навчально-наукового інституту фізики, математики та комп'ютерно-інформаційних систем); Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мельниченко, Василь (кандидат історичних наук; професор; директор Навчально-наукового інституту історії і філософії).
    Впевнені у власних силах / В. Мельниченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 20-24 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Кл.слова (ненормовані):
фахівці-історики -- специалисты-историки -- наукова діяльність -- научная деятельность -- учбовий процес -- учебный процесс -- громадсько-просвітницька робота -- общественно-просветительская работа -- архівознавство -- архивоведение -- народознавство -- народоведение -- селянознавчі студії -- крестьяноведческие студии -- історія ВУЗів -- история ВУЗов
Анотація: Розглянуто основні етапи становлення та перспективи розвитку Навчально-наукового інституту історії і філософії. Акцентовано увагу на таких напрямах роботи як удосконалення навчально-виховного процесу, розширення тематики й актуалізації наукових досліджень, підготовки нової генерації фахівців за широкою номенклатурою сучасних спеціальностей.


Дод.точки доступу:
Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Погрібний, Ігор (кандидат філологічних наук; доцент; директор Навчально-наукового інституту української філології та соціальних комунікацій).
    Традиції підготовки вчителів української мови і літератури / І. Погрібний // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 25-28 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- подготовка учителей -- вчителі української мови -- учителя украинского языка -- філологи-україністи -- филологи-украинисты -- лінгвістичні дослідження -- лингвинистические исследования -- науково-дослідна робота -- научно-исследовательская работа -- учбовий процес -- учебный процесс
Анотація: Розглядаються концептуальні засади професійної підготовки ННІ української філології та соціальних комунікацій філологів-україністів, яка передбачає глибоке вивчення рідної мови, формування національної свідомості, виховання духовно багатої мовної особистості. Висвітлено історію становлення і розвитку інституту, головні напрями наукових досліджень кафедр, творчу наукову та громадську діяльність викладачів.


Дод.точки доступу:
Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Безкопильний, Олександр (кандидат педагогічних наук; доцент; директор Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров'я).
    Роль Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров'я у підготовці вчителів сучасної школи / О. Безкопильний // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 29-33. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- подготовка учителей -- фізична культура -- физичская культура -- навчально-наукові інститути -- учебно-научные институты -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- університети -- университеты -- учбовий процес -- учебный процесс -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав -- спортивні досягнення -- спортивные достижения
Анотація: Висвітлено основні досягнення ННІ фізичної культури, спорту і здоров'я з підготовки фахівців за спеціальністю "Фізичне виховання". Розкрито потенціал професорсько-викладацького складу і студентів інституту та важливі аспекти їх навчальної, наукової, творчої діяльності. Акцентовано увагу на спортивних результатах кращих студентів та вагомих порфесійних здобутках випускників.


Дод.точки доступу:
Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Нінова, Тетяна (кандидат педагогічних наук; доцент; директор Навчально-наукового інституту природничих наук).
    Особливості підготовки майбутніх фахівців у Навчально-науковому інституті природничих наук / Т. Нінова, В. Осипенко, О. Верещагіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 34-38. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
природничі науки -- естественные науки -- інститут природничих наук -- институт естественных наук -- науково-дослідна робота -- начно-исследовательская работа -- кафедри інституту -- кафедры института -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- учбовий процес -- учебный процесс
Анотація: Висвітлено операційно-процесуальні підходи до підготовки майбутніх фахівців у галузі біології, хімії, екології, якості, стандартизації та сертифікації ННІ природничих наук. Окремими аспектами представлені історія інституту, науково-дослідна, громадська та виховна робота.Проаналізовані досягнення викладачів інституту та стан навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу.


Дод.точки доступу:
Осипенко, Вікторія (кандидат біологічних наук; доцент кафедри біології та біохімії ННІ природничих наук); Верещагіна, Олена (старший викладач кафедри фізичного виховання ННІ фізичної культури, спорту і здоров'я); Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Куденко, Наталія (професор кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук).
    Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні / Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 12. - С. 87-92
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
університети -- университеты -- вища освіта -- высшее образование -- маркетинг -- учбові предмети -- учебные предметы -- маркетингова освіта -- маркетинговое образование -- теорія маркетингу -- теория маркетинга -- кафедри маркетингу -- кафедры маркетинга -- учбовий процес -- учебный процесс -- наукові школи маркетингу -- научные школы маркетинга
Анотація: Висвітлені передумови і становлення маркетингу в Україні з таких позицій: розвиток маркетингової освіти, створення української наукової школи маркетингу, розвиток практичної маркетингової діяльності, формування українських професійних організацій із певних функціональних напрямів маркетингу.


Дод.точки доступу:
Герасимчук, Василь (професор кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук); Федорченко, Андрій (доцент кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; доктор економічних наук); Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Башун, Олена (менеджер тренінгових центрів програми "Бібліоміст"; кандидат педагогічних наук).
    Бібліотечна освіта в США: використання цифрових технологій / О. Башун // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - № 4. - С. 37-38
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна спарва

   США
Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- библиотеки высших учебных заведений -- библиотеки вузов -- университетские библиотеки -- библиотечное образование -- учебный процесс -- обеспечение учебными материалами -- качество преподавания -- студенты -- семинары -- информатизация -- инновации -- компьютерные технологии -- цифровые технологии -- сайты университетов -- групповая работа студентов -- оцифровка библиотечных коллекций -- библиотечные ассоциации -- бібліотечна справа -- бібліотеки вищих навчальних закладів -- бібліотеки внз -- університетські бібліотеки -- бібліотечна освіта -- учбовий процес -- забезпечення навчальними матеріалами -- якість викладання -- студенти -- семінари -- інформатизація -- інновації -- комп'ютерні технології -- цифрові технології -- сайти університетів -- групова робота студентів -- оцифрування бібліотечних колекцій -- бібліотечні асоціації
Анотація: В статті представлено сутність бібліотечної освіти в США, охарактеризовано, яким чином використовуються світові технології в освіті та показано їх роль та значення для якості навчального процесу.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Університет Північної Кароліни \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)




    Гаврилов, И. Н.
    Научные направления кафедры дизайна архитектурной среды / И. Н. Гаврилов, С. В. Бодня // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - Д. : ПДАБА, 2010. - № 12. - С. 11-16. - Библиогр. в конце ст. : 19 назв.
УДК
ББК Ч48(4Укр-4Дні)
Рубрики: Вища освіта--Придніпровська державна академія будівництва та архітектури--Кафедра дизайну архітектурнго середовища--Напрями роботи--Україна--Дніпропетровськ
   Высшие учебные заведения--Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры--Кафедра дизайна архитектурной среды--Направления работы--Украина--Днепропетровск

   Украина, Днепропетровск
Кл.слова (ненормовані):
Дизайн архитектурной среды -- Дизайн архітектурного середовища -- Научные направления -- Наукові напрями -- Система оценки -- Система оцінки -- Совершенствование -- Вдосконалення -- Учебный процесс -- Учбовий процес -- Исследования -- Дослідження -- Публикации -- Публікації -- Вища освіта -- Напрями роботи -- Придніпровська державна академія будівництва та архітектури -- Кафедра дизайну архітектурнго середовища -- Высшие учебные заведения -- Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры -- Направления работы -- Кафедра дизайна архитектурной среды

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"

Дод.точки доступу:
Бодня, С. В.




    Головенкін, Володимир (начальник навчально-методичного відділу Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук; доцент).
    Аналіз успішності засвоєння вищої математики студентами першого курсу / В. Головенкін // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 7/8. - С. 52-63 : рис.
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- учбовий процес -- учебный процесс -- учбові предмети -- учебные предметы -- вища математика -- высшая математика -- студенти першого курсу -- студениты первого курса -- тестові бали школярів -- тестовые баллы школьников -- математична підготовка школярів -- математическая подготовка школьников -- якість навчання -- качество обучения -- екзаменаційні оцінки студентів -- экзаменационные оценки студентов
Анотація: Автор аналізує успішність засвоєння вищої математики студентами першого курсу КПІ і приходить до висновку, що бали сертифікатів ЗНО не відображають реального рівня знань абітурієнтів. Пропонується доопрацювати зміст тестових завдань для ЗНО, відродити діяльність підрозділів довузівської підготовки, провідним ВНЗ дозволити встановлювати мінімальний рівень балів ЗНО з математики та фізики не менше 165-170 (за чинною системою).

Перейти к внешнему ресурсу: Аналіз успішності

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Київський полетихнічний університет" \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Стеценко, С. Г. (доктор юридичних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України).
    Юридичні фільми як допомога у формуванні сучасного юриста / С. Г. Стеценко // Право України : Юридичний журнал. - 2012. - № 7. - С. 376-377
Рец. на Бигун В.С. Юридические фильмы. Учебный киногид о праве и юристах / В. С. Бигун. - К., 2011. - 316 с.
. - ISSN 0132-1331
ББК 67.0(4УКР) + 74.58(4УКР)с
Рубрики: Право
   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
кинематограф -- кінематограф -- правовая культура -- правова культура -- правосознание -- правосвідомість -- содержательные интерпретации -- змістовні інтерпретації -- технические средства -- технічні засоби -- учебные пособия -- учбові посібники -- учебные фильмы -- учбові фільми -- учебный процесс -- учбовий процес
Анотація: У рецензованому виданні відомого українського юриста і філософа права нового покоління представлено огляди про заняття з юриспруденції до повчальних фільмів про право і юристів - юридичних фільмів. Книга вирізняється широтою "правової географії" і жанрів фільмів, гострою аналітичністю, оригінальним дизайном викладу їх змісту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Прибитько, В. (методист НМЦ ЦЗ та БЖД Чернігівської області).
    Інноваційні методи - у навчальний процес / В. Прибитько // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 3. - С. 17-19 : фотогр. - (Методика навчання)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Інновації
   Инновации

   Цивільний захист

   Гражданская защита

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
курси цивільного захисту -- курсы гражданской защиты -- інноваційні форми занять -- инновационные формы занятий -- учбовий процес -- учебный процесс -- круглі столи -- круглые столы -- тренінги -- тренинги
Анотація: Описано досвід роботи Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Чернігівської області по впровадженню інноваційних форм занять в сфері цивільного захисту.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Ольчедаєвська, В. М. (вчитель вищої категорії; вчитель-методист ЗНЗ № 24 ) \о ней\; Основи здоров'я, навчальний курс \о произв.\Основи безпеки життєдіяльності, навчальний курс \о произв.\; Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Чернігівської області \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Захарченко, Тетяна (викладач товарознавства та комерційних дисциплін вищої категорії; Криворізький державний комерційно-економічний технікум).
    Роль наочності у процесі викладання професійно орієнтованих дисциплін / Т. Захарченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 12. - С. 30-38. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
принципи наочності -- принципы научности -- професійно-орієнтовані дисципліни -- профессионально-ориентированные дисциплины -- засоби навчання -- средства обучения -- функції начності -- функции научности -- матеріально-технічні засоби -- материально-технические средства -- учбовий процес -- учебный процесс -- організація учбового процесу -- организация учебного процесса -- методичні вимоги до занять -- методические требования к занятиям -- досвід учбових закладів -- опыт учебных заведений -- викладання спеціальних дисциплін -- преподавание специальных дисциплин
Анотація: Автор твердить, що завдвнням викладача спеціальних дисциплін є не тільки надання майбутньому спеціалісту певного обсягу знань, але й формування уміння вирішувати виробничі завдання, удосконалення його професійних навичок з метою підготувати висококласного фахівця.


Дод.точки доступу:
Криворізький державний комерційно-економічний технікум \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Ланских, Марина Васильевна (кандидат педагогических наук; доцент Федерального государственного автономного образовательного учреждения высшего профессионального образования "Белгородский государственный национальный исследовательский университет" ).
    Управленческая подготовка как компонент профессионального образования студентов факультета психологии: инновационные технологии / М. В. Ланских // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 132-138. - Библиогр. в конце ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
профессиональное образование -- студенти факультетів психології -- педагогические технологии -- ролевые игры -- деловые игры -- тренинги -- мозговой штурм -- професійна освіта -- студенты факультетов психологии -- педагогічні технології -- рольові ігри -- ділові ігри -- мозковий штурм -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- управленческие дисциплины -- управлінські дисципліни -- учбовий процес -- учебный процесс -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання
Анотація: Рассматриваются особенности управленческой подготовки студентов факультета психологии НИУ «БелГУ». Организация такой подготовки подразумевает использование на лекционных, семинарских и практических занятиях инновационных педагогических технологий, которые позволяют выявлять и развивать у будущих специалистов творческие способности, интуитивное мышление, оригинальные способы действия в различных ситуациях и обучать их рациональному использованию полученных знаний, умений и навыков в будущей профессиональной деятельности.


Дод.точки доступу:
Белгородский государственный национальный исследовательский университет \о нем\




    Рудь, Віктор Дмитрович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри комп'ютерного інжинирінгу та машинних технологій в промисловому виробництві Луцького національного технічного університету; м.Луцьк).
    Впровадження новітніх інформаційних технологій навчання в Луцькому національному технічному університеті [Текст] / В. Дм. Рудь, Т. Є. Божко, Т. Н. Гальчук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 467-472 : іл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4УКР)с-2 + 74.586.5(4УКР-2ВОЛ)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

    Луцк

    Луцьк

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшее техническое образование -- вища технічна освіта -- инженеры -- інженери -- информационные технологии -- інформаційні технології -- познавательная интенсификация -- пізнавальна інтенсифікація -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- студенты -- студенти -- технологические инновации -- технологічні інновації -- украинские университеты -- українські університети -- учебный процесс -- учбовий процес
Анотація: Розглянуто роль інтенсивних освітніх технологій як необхідної умови діяльності вищих технічних навчальних закладів. Встановлено, що впровадження сучасних інноваційних інформаційних технологій в навчальний процес дозволяє підвищити науково-технічну підготовку майбутніх інженерів. Доцільне застосування інтенсивних технологій навчання підвищує продуктивність пізнавальної діяльності студентів, стимулює їх саморозвиток.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Божко, Тетяна Євгенівна (кандидат технічних наук; доцент кафедри комп'ютерного інжинирінгу та машинних технологій в промисловому виробництві Луцького національного техніцчного університету; м.Луцьк); Гальчук, Тетяна Никифорівна (кандидат технічних наук; доцент кафедри комп'ютерного інжинирінгу та машинних технологій в промисловому виробництві Луцького національного техніцчного університету; м.Луцьк); Луцкий национальный технический университет \о нем\




    Шевченко, А. В. (кандидат економічних наук; доцент Національного авіаційного університету).
    Напрямки підвищення конкурентоспроможності навчального закладу [Текст] / А. В. Шевченко, А. С. Шворак // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 6. - С. 78-82 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
базы данных высших учебных заведений -- бази даних вищих навчальних закладів -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность высших учебных заведений -- конкурентоспроможність вищих навчальних закладів -- образовательные услуги -- освітні послуги -- учебный процесс -- учбовий процес -- якість освіти -- качество образования -- личные качества персонала -- особистісні якості персоналу -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: Визначено роль послуг вищих навчальних закладів у створенні принципово нового механізму взаємодії сторін, які прямо або опосередковано беруть участь у процесі створення і споживання освітніх послуг. Обгрунтовано необхідність створення спільної цінності, яка дозволить забезпечити конкурентну перевагу вищому навчальному закладу для всіх учасників освітнього процесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Шворак, А.С. (студентка Національного авіаційного університету)




    Барабаш, Юрій Григорович (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент НАПрН України; проректор з навчальної роботи; завідувач кафедри конституційного права України Національного університета "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого").
    Реформа правничої освіти: окремі складові успішної реалізації / Ю. Г. Барабаш // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 9-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- единые квалификационные экзамены -- єдині кваліфікаційні іспити -- реформа образования -- реформа освіти -- сквозная магисторская программа -- наскрізна магістерська програма -- учебный процесс -- учбовий процес -- юридична освіта -- юридическое образование -- підготовка юристів -- подготовка юристов
Анотація: Розглянуто проблематику зміни системи підготовки правників. На підставі аналізу статистичних даних доводиться нагальність проведення такої реформи. Окрема увага приділяється ключовим складовим такої реформи, які були напрацьовані робочою групою Міністерства освіти і науки України та відображені в підготовленому нею проекті Концепції реформування правничої освіти. Серед таких складових, зокрема: необхідність підготовки правників за однією спеціальністю «Право» та, відповідно, виключення з системи правничої освіти інших спеціаль ностей, підготовка за якими не дає можливості отримати достатню кількість знань і навичок, необхідних для зайняття правничою професією (суддя, адвокат, прокурор, нотаріус). Другим моментом є необхідність запровадження єдиного кваліфікаційного іспиту для випускників зі спеціаль ності «Право», що дасть змогу забезпечити їхню якісну підготовку, реальну атестацію здобутих знань і навичок, а також полегшити доступ до правничих професій. Третьою запропонованою новацією, яка логічним чином випливає із попередньої, є запровадження наскрізної магістратури зі спеціальності «Право», наслідком якої буде цілісність і «суддєцентричність» підготовки правників.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\; Про вищу освіту, Закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голосніченко, Іван (доктор юридичних наук; професор кафедри загальнотеоретичної юриспруденції, конституційного та адміністративного права Київського інституту інтелектуальної власності та права Національного університету "Одеська юридична академія"; заслужений юрист України).
    До питання свободи і самоврядування у сфері юридичної освіти та науки в Україні / І. Голосніченко // Право України : Юридичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 251-264. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- віщі учбові заклади -- исключительные полномочия -- виключні повноваження -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- организационные взаимодействия -- організаційні взаємодії -- правовая реформа -- правова реформа -- распределение полномочий -- розподіл повноважень -- самоуправление -- самоврядування -- система сдерживаний и противовесов -- система стримувань і противаг -- университетская автономия -- університетська автономія -- учебный процесс -- учбовий процес -- юридическая наука -- юридична наука
Анотація: Свобода і самоврядування юридичних закладів освіти є невід’ємною складовою громадянського суспільства, яке нині розбудовується в українській державі. Поточна реформа правничої вищої освіти, наукової діяльності і професії, станом на тепер, з очевидністю не враховує значного вітчизняного досвіду самоорганізації та самоврядування освітян і вчених-правників 2000–2010-х років. Наслідком цього є певні недоліки концептуального планування і законопроектного доробку щодо юридичної (правничої) освіти і науки в Україні. Метою статті є ознайомити юридичну спільноту з основними аспектами досвіду Ради юридичних вищих навчальних закладів та наукових установ України, її взаємодії з Всеукраїнським з’їздом представників юридичних вищих навчальних закладів та наукових установ, органами виконавчої і судової влади. Обґрунтувати корисність і доцільність урахування досвіду Ради у забезпеченні ефективності реформи юридичної (правничої) освіти й науки в Україні. Основними результатами дослідження є рекомендації для використання під час реформи правничої вищої освіти і наукової діяльності в Україні: у вдосконаленні проекту закону про юридичну (правничу) освіту і загальний доступ до правничої професії та проекту концепції вдосконалення правничої (юридичної) освіти для фахової підготовки правника відповідно до європейських стандартів вищої освіти та правничої професії. Під час реформи доцільно взяти за основу проект Закону № 7147-1, урахувавши доробок законопроекту № 7147 щодо гарантування Стандартом юридичної (правничої) освіти відповідних загальних компетентностей, встановлення обов’язкового мінімуму кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи для освітніх ступенів, обов’язковості навчальних дисциплін правничої клініки, правничої дослідницької лабораторії та імітації судового процесу, механізму первинного і періодичного оцінювання правничих шкіл тощо. У майбутньому законі й урядовій концепції необхідно передбачити залучення до складу Ради також деканів та ректорів правничих шкіл, що мають ліцензований обсяг на підготовку бакалаврів права і керівників правничих наукових установ; визначити таку Раду постійно діючим робочим органом Всеукраїнського з’їзду; окреслити принципи роботи Ради; передбачити територіальну ротацію місць засідань; допустити приватні правничі школи до підготовки правників; додати Раді функції обміну й узагальнення досвіду, вивчення і популяризації кращих практик, адаптації міжнародних стандартів і документів, вивчення і збереження правової спадщини України, сприяння розвитку вітчизняних наукових шкіл, затвердження рекомендацій Міністерству освіти і науки України з усього спектру юридичної освіти й науки, а не тільки їх фінансування, здійснення інших функцій, визначених З’їздом; передбачити, що Міністерство освіти і науки України скликає Всеукраїнський з’їзд у разі, якщо Рада не здійснила цього відповідно до закону, а не навпаки.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Об образовании, Закон Украины 1991 г. \о произв.\; Про освіту, Закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)