Шпак, І. Навчання англійській мові для спеціальних цілей (на прикладі Business English) [Електронний ресурс] / І. Шпак, А. Мунтян> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Педагогіка, психологія, філософія : зб. наук. пр. - Київ, 2013. - № 192(2). - С. 267-274. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/2149/1/Kupcova.pdf. - Повний текст (174,97 kB)
Кл.слова (ненормовані): труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КІМ -- английский язык -- англійська мова -- язык для специальных целей -- мова для спеціальних цілей -- деловой язык -- ділова мова -- языковая компетенция -- мовна компетенція -- языковые навыки -- мовні навички Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (174,97 kB) Дод.точки доступу: Мунтян, А.; Мунтян, А. А.; Шпак, И. |
Козырев, В. Инновационные технологии подготовки менеджеров / В. Козырев, в. Корсакова, о. Чихирин> // Мир трансп. - 2008. - № 4. - С. 144-155
МЕНЕДЖЕРИ Кл.слова (ненормовані): КОМПЕТЕНЦИЯ -- РЕЙТИНГ -- ОБРАЗОВАНИЕ -- КАДРЫ -- КОМПЕТЕНЦІЯ -- ОСВІТА -- КАДРИ Дод.точки доступу: Корсакова, в.; Чихирин, о. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (29.01.2009р. Інв.2288ж - Б.ц.) (вільний) |
Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України). Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 22-26. - В обл. библиотеке
Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): викладання риторики -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- культура мови -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток учнів -- преподавание риторики -- речевое развитие учащихся -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- старшеклассники -- старшокласники Анотація: Роль риторики у формуванні комунікативної компетенції та високого рівня мовленнєвої культури. Автор статті вивчає ставлення до риторики як науки про красномовство у старшокласників, значення риторичної культури в їх подальшому житті. |
Харченко, Тетяна. Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко> // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина Организация образования в отдельных зарубежных странах Франція Ам'єн Франция Амьен Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка -- реформування педагогічної освіти -- престиж професії -- вимоги до професіоналізму -- диверсифікована шкільна система -- компетенція педагога -- початкова освіта -- зміст навчання -- методи навчання -- традиціоналізм -- Болонський процес -- позитивістська парадигма -- гуманістична парадигма -- вчитель- початківець -- завдання навчальних центрів -- профессиональная подготовка -- престиж профессии -- начальное образование -- содержание обучения -- методы обучения -- задание обучающих центров -- педагогічна освіта -- педагогическое образование Анотація: Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\ |
Мамчур, Лідія (докторант Херсонського державного університету). Лінгвістичні основи формування комунікативних умінь текстотворення / Лідія Мамчур> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 2-6. - Бібліографія : С.5-6 : 18 назв. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): завершеність тексту -- завершенность текста -- зв'язність тексту -- когезия текста -- когезія тексту -- когерентність тексту -- когерентность текста -- коммуникативная компетенция -- коммуникативные умения -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- лингвистика текста -- линейность текста -- лінгвістика тексту -- лінейність тексту -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- развитие связной речи -- розвиток зв'язного мовлення -- связность текста -- текст -- текст как коммуникативная единица -- текст як комунікативна одиниця -- текстові категорії -- текстовые категории -- текстообразование -- текстотворення -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- цельность текста -- цільність тексту Анотація: Мета статті - визначити й схарактеризувати основні лінгвістичні положення щодо тексту, які є важливими чинниками формування і розвитку комунікативної компетентності учнів. |
Климова, Катерина (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри філології і лінгводідактики Житомирського держ. ун-ту). Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів / Катерина Климова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 46-50. - Бібліографія : С.50 : 4 назви. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): качества речи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- педагогический мониторинг -- педагогічний моніторинг -- підготовка спеціалістів -- підготовка спеціалістів у вищій школі -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- тести з української мови -- тестовий контроль -- тестові завдання -- тестовые задания -- тестовый контроль -- тесты по украинскому языку -- якості мовлення Анотація: Пропонуються результати дослідження використання тестового контролю у процесі проведення педагогічного моніторингу мовленнєвих якостей студентів (лексична мовнокомунікативна професійна компетенція). |
Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичівський педагогічний коледж). Аматорська кінотворчість як ефективний шлях до професійної компетентності майбутнього педагога / Тамара Бабійчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 44-45. - Бібліографія : С.45 : 6 назв. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аматорська кінотворчість -- видеофрагмент -- відеофрагмент -- любительское кинотворчество -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- навчальне кіно -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- творчество студентов -- творчість студентів -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- учебное кино Анотація: Аматорська кінотворчість як вид самодіяльної творчості студентів; створення аматорського відеофрагмента - вид особистісно зорієнтованого навчання і виховання студентів педагогічного коледжу у процесі вивчення української літератури. |
Осин, В. В. (доцент кафедры философии и социально-политических дисциплин Академии таможенной службы Украины). Генетическая эпистемология политической науки: политилогический ум / В. В. Осин> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 115-119. - Бібліографія : С.119 : 12 назв
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Кл.слова (ненормовані): генетическая эпистемология -- генетична епістемологія -- интеллект -- интеллектуальное развитие личности -- інтелект -- інтелектуальний розвиток особистості -- методология политологических исследований -- методологія політологічних досліджень -- политическая наука -- политическая эпистемология -- политологический ум -- політична епістемологія -- політична наука -- політологічний розум -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция Анотація: Автор рассматривает взаимосвязь логического и психологического в политической науке: при помощи метода генетической эпистемологии Ж. Пиаже изучается категория политологического ума, то есть когнитивных характеристик, определяющих уровень достижения м инимальной профессиональной компетентности. Дод.точки доступу: Пиаже, Жан \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Елепов, Б. С. Компетентность и компетенции библиотечного специалиста: как и зачем их оценивать / Б. С. Елепов, Е. М. Крючкова> // Библиотековедение. - 2009. - № 3. - С. 117-124
Бібліотечні кадри Кл.слова (ненормовані): Библиотечные кадры -- компетентность -- компетенция -- Бібліотечні кадри -- компетентність -- компетенція Дод.точки доступу: Крючкова, Е.М. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (02.09.2009р. Інв.2821ж - Б.ц.) (вільний) |
Ярмолюк, Алла (науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Соціокультурна змістова лінія в структурі уроку української мови / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 28-33. - Бібліографія : С.33 : 14 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- урок украинского языка -- урок української мови Анотація: Розглядаються принципи втілення соціокультурної змістової лінії у викладанні української мови та реалізації головної мети - формування комунікативної компетенції. Автор презентує розробку соціокультурної теми "Майстри духовної і матеріальної культури" . |
Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови (академічний рівень) / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 24-27. - Бібліографія : С.27 : 11 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативная компетенция -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва компетенція -- програми і стандарти з української мови -- программы и стандарты по украинскому языку -- развимтие речи учащихся -- речевая компетенция -- розвиток мовлення учнів -- старшеклассники -- старшокласники Анотація: Розкриваються особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови, а саме розвиток мовленнєвих і комунікативних компетенцій, комунікативних умінь і навичок. |
В 61 Вовк, Ю. (кандидат юридичних наук; доцент; заступник ректора з правових питань (Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. академіка Степана Дем`янчука)). Розмежування сфери компетенції між президентом і прем`єр-міністром в Україні. / Ю. Вовк> // Право України : юридичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 51-54 Рубрики: Право Адміністративне право Право Административное право Україна Кл.слова (ненормовані): компетенція уряду -- компетенція президента -- прем`єр-міністр -- виконавча влада -- депутатські фракції -- палати парламенту -- політичні еліти -- гілки влади -- компетенции правительства -- компетенция президента -- премьер-министр -- исполнительная власть -- депутатские фракции -- палаты парламента -- политические элиты -- ветви власти Анотація: Про розмежування сфери компетенції між Президентом і Прем`єр-міністром в Україні. Дод.точки доступу: Про внесення змін до Конституції України \о произв.\; Про Кабінет Міністрів, Закон України \о произв.\; Верховна рада \о ней\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (26.10.2009р. Інв.2679ж - Б.ц.) (вільний) |
Лещенко, Ганна (кандидат педагогічних наук; професор кафедри української мови та методики викладання). Компендіум основних методичних понять: стислий виклад засад формування комунікативної україномовної компетенції / Ганна Лещенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 6-13. - Бібліографія : С.13 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативная компетенция -- коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные умения -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативно-орієнтовано навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические понятия -- методические термины -- методичні поняття -- методичні терміни -- мовленнєві уміння -- речевые умения -- украинский язык -- українська мова Анотація: Автор подає стислий виклад сутності основних понять та термінів комунікативно зорієнтованої методики викладання мови - засад формування комунікативної компетенції. |
Назаренко, Л. (м. Миколаїв). Формування інформаційної компетенції учнів-читачів : на матеріалі повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького / Л. Назаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 18-22. - Бібліографія : С.22 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- информационная компетенция -- інформаційна компетенція -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчання читанню -- обучение чтению -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- украинская литература -- українська література -- читання на уроках літератури -- чтение на уроках литературы Анотація: Розкрито зміст поняття "інформаційна компетенція", запропоновано проектну розробку з вивчення повісті І. Нечуя-Левицького у старших класах, під час роботи з якою формується, поміж іншим, інформаційна компетенція учнів. Дод.точки доступу: Нечуй-Левицкий, Иван \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван \о нем\; Кайдашева сім'я, повість \о произв.\ |
Кобцев, Дмитро (викладач студії ділової української мови та культури мови; Харків). Міжпредметна інтеграція як фактор формування когнітивних компетенцій п'ятикласників / Дмитро Кобцев> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 5-10. - Бібліографія : С.10 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Языкознание Кл.слова (ненормовані): когнитивная компетенция -- когнітивна компетенція -- межпредметная интеграция -- межпредметные связи -- методика викладання математики -- методика викладання природничих дисциплін -- методика викладання української мови -- методика преподавания естественнонаучных дисциплин -- методика преподавания математики -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція Анотація: Досліджується формування когнітивних компетенцій учнів не лише на уроках рідної мови, але й у міжпредметних зв'язках - під час сприймання матеріалів на уроках природничо-математичного циклу. |
Жерносек, Іван (старший науковий співробітник лабораторії управління Інституту педагогіки АПН України; кандидат педагогічних наук). Критерії управлінської культури науково-методичної роботи ЗНЗ / І. Жерносек> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 27-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): загальноосвітні заклади -- ЗНЗ -- науково-методична робота ЗНЗ -- управлінська культура -- моніторингові обстеження -- інтелектуалізація праці -- педагогічні технології -- педагогічна компетенція -- гуманізація освіти -- критерії якості -- критерії оптимального якіяного функціонування системи -- система управлінської науково-методичної роботи -- общеобразовательные учреждения -- научно-методическая работа -- управленческая культура -- мониторинговые обследования -- интеллектуализация труда -- педагогические технологии -- педагогическая компетенция -- гуманизация образования -- критерии качества -- критерии оптимального качественного функционирования системы Анотація: Проблема якості та ефективності управлінської науково-методичної культури загальноосвітніх навчальних закладів стала наріжним каменем у реформуванні освітніх систем. Про зміни напрямків та форм цієй роботи. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Озерський, І. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри теорії прокурорської діяльності та кримінального процесу Національної академії прокуратури України). Окремі питання професійної компетенції психолога органів прокуратури / І. Озерський> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 10. - С. 30-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Право Прокуратура Кл.слова (ненормовані): правоохоронна система -- судові органи -- органи прокуратури -- психолог органів прокуратури -- юридична психологія -- професійна компетенція психологів -- практична психологія -- психологічні служби -- функції практичних психологів -- організація служби психологічного забезпечення -- служби психологічного забезпечення -- нормування праці психологів -- професійна етика -- правоохранительная система -- судебные органы -- органы прокуратуры -- юридическая психология -- профессиональная компетенция психологов -- практическая психология -- психологические службы -- функции практических психологов -- организация службы психологического обеспечения -- нормирование труда психологов -- профессиональная этика Анотація: Досліджено складові професійної компетенції психологів органів прокуратури, а саме: професійні цінності, функції, норми професійної етики, нормування праці. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Базиль, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент). Роль особистості вченого у формуванні літературознавчої компетентності словесника / Людмила Базиль> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 7-10. - Бібліографія : С.10 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- литературное образование -- литературоведческая компетенция -- личность ученого -- літературна освіта -- літературознавча компетенція -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- науковий напрям в методиці літератури -- науковці-методисти -- научное направление в методике литературы -- особистість науковця -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- ученые-методисты Анотація: Аналізується поняття літературознавчої компетенції та концепція шкільної літературної освіти, запропонована Н.Й. Волошиною - доктором педагогічних наук, членом-кореспондентом АПН України. Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосипівна \о ней\ |
Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України). Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): межпредметная интеграция -- межпредметные связи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметні зв'язки -- мовленнєва компетенція -- мовленнєві уміння -- речевая компетенция -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови Анотація: Вивчаються шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови: формування соціокультурної компетенції та мовленнєвих навичок і вмінь, застосування міжпредметних зв'язків, відбір навчальних текстів соціокультурного спрямування тощо. |